versterker inbouwen.
versterker inbouwen.
pluskabel getrokken vanaf de accu.
massa vanaf de middensteun voor de achterbankleuning.
remote aansluiting van de sigaretaansteker.
om de versterker werkend te krijgen op de radio heb ik een line out conveter gebruikt van het merk stinger.
de speaker draden van de achterboxen heb ik gebruikt om aan te sluiten op de converter.
de massa heb ik getrokken vn massa punt links achter.
de bedrading en voeding voor de installatie heb ik naar de ruimte van het reserve wiel getrokken.
een frame gemaakt waardoor de versterker vast komt te zitten.
to do .
4 nieuwe speakers monteren. merk polk
groetjes tim
- Bijlagen
-
- foto(6).JPG (95.29 KiB) 4878 keer bekeken
-
- foto(7).JPG (95.98 KiB) 4878 keer bekeken
Re: versterker inbouwen.
nog paar fotos
- Bijlagen
-
- foto(5).JPG (154.6 KiB) 4876 keer bekeken
-
- foto(8).JPG (104.84 KiB) 4876 keer bekeken
ik heb echt precies het zelfde gedaan.. alleen de massa heb ik vanaf de achterbank gepakt... maar ook de remote heb ik ook van de sigaretten aansteker gepakt.. of ja.. sigaretten.. mn 12v aansluiting
HEB GEEEN ROOOOOOOKERS AUTO!!!!!!
HEB GEEEN ROOOOOOOKERS AUTO!!!!!!
Move UP! Bluemotion 60PK >> 75pk upgrade......Executive pakket......Getinte Ramen......17'' Brock Velgen Zwart...... Cree LED Bi led Dimlicht 5700k.....Schroefset
2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels
2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels
Haha beter. Ja ik heb ook geen rokers auto. Straks beginnen aan polk setje achter in bouwen. Heb ook isolatie matriaal gekocht. Om de achterkant van de klep te doen. En bij elke speaker ruimte. Zal vanavond fotos droppen . Greetz
- Antera
- Vagling liefhebber
- Contacteer:
Een tipje mijnerzijds. Zou de overlengte niet zomaar in een rolletjes leggen dit kan voor de nodige storingen zorgen. Daarnaast het beste om je massa kabel zo kort mogelijk te houden. Niet mogelijk misschien om deze aan het middenpunt van de reservewielbak te koppelen door middel van een bout?
In het bezit van VCDS/VCP voor afspraak APP of Bel +31 6 15 22 87 09
Voor alle verlagingen ben je welkom al dan niet met montage
Voor alle verlagingen ben je welkom al dan niet met montage
Bedankt voor de tip. Maar plus en massa kabels worden nog vervangen door dikkere kabels. De rca kabels zijn dubbel geisoleerd en heb geen probleem met storingen. Vandaag isolatie matriaal ophalen om de gehele achter kant beetje dreim vrij te maken. Gr
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Dat ziet er goed uit!
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
heb vanavond mijn achterdeuren met een isolatie set van silent coat behandeld .
verschil vind ik duidelijk hoorbaar. ergens volgende week wil ik mijn kofferbak er ook mee gaan behandelen.
ook de polk composet moet nog gemonteerd worden . van de week eff foto's posten greetz
verschil vind ik duidelijk hoorbaar. ergens volgende week wil ik mijn kofferbak er ook mee gaan behandelen.
ook de polk composet moet nog gemonteerd worden . van de week eff foto's posten greetz
hoi ik had een vraag hoe heb je de voedingskabel van de accu door het schot getrokken
Gat geboord net onder dashboard kastje
Move UP! Bluemotion 60PK >> 75pk upgrade......Executive pakket......Getinte Ramen......17'' Brock Velgen Zwart...... Cree LED Bi led Dimlicht 5700k.....Schroefset
2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels
2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels
zijn er al fotos van het eindresultaat?
voor de rest mooi overzichtelijk en duidelijke plaatjes.
dank daarvoor!
zal in de zomer periode ook eens aan mij geluid beginnen.
dank daarvoor!
[[.... high up owner ....]]
[[.... project UP ....]]
[[.... project UP ....]]
Ja, ben ik ook wel benieuwd naar....ziet er goed uit tot zover!mohawkan schreef:zijn er al fotos van het eindresultaat?
dank daarvoor!
High UP! | 60 PK | Bluemotion | 3-deurs | Deep black pearl | M&M | Led dagrij | Nightbreakers mist/dimlicht | W8 Verlichting | Vagcom | Armsteun | Getinte ramen |Executive | Drive | Dynamic "Triangle" | Eibach Verlaging |
goedendag. ik moet nog foto's posten helemaal vergeten. ben erg tevreden met het geluid. hoge tonen zijn goed zuiver. morgen maar even foto posten. gr
Timmii
Besteld: High UP!, 60 PK, Bluemotion, 3-deurs, Red, Maps+more, Piaa dagrij, W8 Verlichting, Vagcom, Getinte ramen, Executive, Drive, Dynamic "Triangle", Geen type aanduiding, Dashboard Red, Beige Interieur.