Ik kwam bij toeval foto's van een Up met echt leren stoelen tegen. Bekleed bij een professioneel bedrijf.
Lijkt me zeker tof! Heb het kunstleren pakket zelf nooit overwogen, omdat ik een persoonlijke weerstand heb tegen nep
Ben wel bang dat het bekleden van de stoelen met echt leer erg kostbaar is haha.
http://www.bmsautobekleding.nl/gallery/ ... n-stiksel/
écht leren stoelen
- Patrick-Brand
- Vagling liefhebber
écht leren stoelen
High Up! BlueM | 75pk | Light Silver metallic | Executive | VAG-instellingen | Up rijder sinds 15-03-2013
The Only Way Is Up!
The Only Way Is Up!
Re: écht leren stoelen
Het ziet er wel erg goed uit. Ik ben zelf wel enthousiast over leren bekleding in mijn Polo en voorheen in mijn Passat. Dus wie weet, komt het er in de Up ook nog wel van. En dan meteen stoelverwarming want die mis ik wel.
Get up! Stand up! Don't give up ...
Volkswagen High-Up! - BMT 75pk - Deep Black Pearl - Executive Pakket - Drive Pakket - Maps & More - 220v omvormer - middenarmsteun
Volkswagen Golf Variant
Volkswagen High-Up! - BMT 75pk - Deep Black Pearl - Executive Pakket - Drive Pakket - Maps & More - 220v omvormer - middenarmsteun
Volkswagen Golf Variant
- henri
- Forum eindbaas
- Contacteer:
Kreijne, de Skoda dealer in Hoogland/Amersfoort, had laatst een nieuwe Citigo staan met een bruin/zwart lederen interieur staan. Erg mooi!
- Patrick-Brand
- Vagling liefhebber
Oké klinkt goed! Ik zou zelf ook voor bruin gaan. Vind dat de mooiste kleur voor leerhenri schreef:Kreijne, de Skoda dealer in Hoogland/Amersfoort, had laatst een nieuwe Citigo staan met een bruin/zwart lederen interieur staan. Erg mooi!
High Up! BlueM | 75pk | Light Silver metallic | Executive | VAG-instellingen | Up rijder sinds 15-03-2013
The Only Way Is Up!
The Only Way Is Up!
- JCDNL
- Vagling liefhebber
Kalfsleder bedoel je vast, dat matte bruin wat je altijd in luxe BMW'tjes ziet... heerlijk om te zien en te ruiken. Maar de bekleding is standaard al tip top kwaliteit, kom uit een Cuore en daar zijn de stoelen en bekleding net ff wat budgettair ingericht.
- Patrick-Brand
- Vagling liefhebber
Ik vind het leer in Alfa's ook altijd erg mooi. Rood en cognac. Maja, Italiaans he, die moeten wel mooi leer makenJCDNL schreef:Kalfsleder bedoel je vast, dat matte bruin wat je altijd in luxe BMW'tjes ziet... heerlijk om te zien en te ruiken. Maar de bekleding is standaard al tip top kwaliteit, kom uit een Cuore en daar zijn de stoelen en bekleding net ff wat budgettair ingericht.
The Only Way Is Up!
The Only Way Is Up!