Klok maps & more
-
- Forum newbie
Klok maps & more
Bij mijn Mii is de tijd die het klokje in de auto aangeeft anders dan de tijd die de maps & more aangeeft. Hier zit vaak wel 2 minuten verschil in. Het zou toch zo moeten zijn dat deze twee hetzelfde aangeven ? Voor wat betreft de buitentemperatuur is hier geen verschil, zowel auto als maps & more geven de zelfde temperatuur aan. Herkend iemand dit ? Kan namelijk nergens vinden hoe je dit kunt aanpassen.
- Patrick-Brand
- Vagling liefhebber
Re: Klok maps & more
Je weet dat je de tijd van het klokje in je cockpit kan aanpassen he? En volgens mij die van je PID ook.henryausepe schreef:Bij mijn Mii is de tijd die het klokje in de auto aangeeft anders dan de tijd die de maps & more aangeeft. Hier zit vaak wel 2 minuten verschil in. Het zou toch zo moeten zijn dat deze twee hetzelfde aangeven ? Voor wat betreft de buitentemperatuur is hier geen verschil, zowel auto als maps & more geven de zelfde temperatuur aan. Herkend iemand dit ? Kan namelijk nergens vinden hoe je dit kunt aanpassen.
Zet ze gelijk?
High Up! BlueM | 75pk | Light Silver metallic | Executive | VAG-instellingen | Up rijder sinds 15-03-2013
The Only Way Is Up!
The Only Way Is Up!