Nou heb ik dus een sd kaartje erin zitten .. Maar soms hapert mijn muziek. Ligt niet aan de sd kaart.
Ik heb de contact puntjes nagekeken maar zie niets vreemd..
Maps and more en muziek
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Re: Maps and more en muziek
Welke class SD kaart heb je dan? Dat kan ook nog wel eens van invloed zijn.Up I go schreef:Nou heb ik dus een sd kaartje erin zitten .. Maar soms hapert mijn muziek. Ligt niet aan de sd kaart.
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
Micro sd..ook voor gamen stond op de verpakking
Ik heb ook wel eens last van haperende muziek via de SD-kaart, soms gecombineerd met het uitvallen van de hele Garmin. Dat doet mij vermoeden dat het niet aan de SD-kaart ligt. Heb jij ook last van een uitvallend navigatiesysteem?
Move up! Candy White | 60PK | Maps & More
Ik heb mijn upje net een week. Nog weinig met navigatie gereden. Maar tot nu toe niet. Wel dat er veel rotondes vreemd worden geformuleerd. Op het scherm zie je de rotonde wel. Maar niet in dat vakje aan de linkerkant. Hij zeg dan rechts aan houden schuin oversteken..?? Maar met muziek best vaak van die haperingen.
Heb je hier een oplossing voor gevonden? Ik heb namelijk hetzelfde probleem. Het ligt niet aan de contacten, want als ik de muziek afspeel via de speaker van de Garmin (dus los van de houder) dan hapert hij ook om de zoveel tijd. Net alsof hij overslaat. Ik heb een Verbatim 32gb Class 4 Micro SD-kaart. Je zou denken dat dat snel genoeg is. Het is geen high speed DSLR. Het systeem leest ook vooruit want als je de SD-kaart eruit haalt, dan speelt hij nog een aantal seconden door.Up I go schreef:Nou heb ik dus een sd kaartje erin zitten .. Maar soms hapert mijn muziek. Ligt niet aan de sd kaart.
Ex: SEAT Mii Sport Dynamic - 5-drs - Diepzwart metallic - Drive pakket - SEAT Portable System - 2014
Stras even naar de dealer om uit te sluiten of het aan de Garmin ligt of aan de SD-kaart.
Ex: SEAT Mii Sport Dynamic - 5-drs - Diepzwart metallic - Drive pakket - SEAT Portable System - 2014
Trial & Error gedaan in een Citigo met verschillende apparaten. En natuurlijk geen enkel probleem. Heb nu een ander voetje en tot nu toe nog geen hick-ups gehad.