opbrgruimte onder stoel??
opbrgruimte onder stoel??
het is me opgevallen dat als je ondanks de stoel in de achterste stand zet toch nog heel veel ruimte onder de voorstoel en de bijrijders stoel zit.
ook met een verhoging er in spullen van achter kunnen niet naar voren rollen best makelijk.gooi meestal van alles achter de bijrijders stoel.
zijn er schuiflades voor te koop of is er wat anders een optie die ik gemist heb of die er gewoon nog niet is ??
wie weet wat.
ook met een verhoging er in spullen van achter kunnen niet naar voren rollen best makelijk.gooi meestal van alles achter de bijrijders stoel.
zijn er schuiflades voor te koop of is er wat anders een optie die ik gemist heb of die er gewoon nog niet is ??
wie weet wat.
- oubaasje
- Vagling liefhebber
Re: opbrgruimte onder stoel??
een paar rieten mandjes kopen bij xenos?
-
- Forum newbie
Inderdaad ook ik heb bij de xenos 2 plastic bakjes gehaald en onder allebei de voorstoelen geplaatst.
Onder de passagiers stoel blijft het mooi liggen , alleen onder de bestuurders stoel kan het beter met klitteband worden vast gemaakt , dit vanwege het zwarte kastje.
Onder de passagiers stoel blijft het mooi liggen , alleen onder de bestuurders stoel kan het beter met klitteband worden vast gemaakt , dit vanwege het zwarte kastje.
Mii = Lucky
Zwarte kastje gewoon verplaatsen naar de dorpel erachter zoals ik gedaan hebThe Lucky Man schreef:Inderdaad ook ik heb bij de xenos 2 plastic bakjes gehaald en onder allebei de voorstoelen geplaatst.
- Bijlagen
-
- IMAG0302.jpg (148.14 KiB) 6403 keer bekeken
High Up,5 deurs, navi,cruisecontrol,airco,alle ramen getint,dubbel uitlaatstuk,Dezent TX velgen met 195 brede banden,,LEDdrl,zwart embleem,coming home,bochtverl,en andere aanpassingen
Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350
Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350
wat is dat zwarte kastje dan???
Niet alleen vanwege het zwarte kastje, maar ook vanwege naar voren schuiven bij fel remmen, waardoor het in de weg kan komen te zitten bij de bediening van je pedalen.The Lucky Man schreef:Inderdaad ook ik heb bij de Xenos twee plastic bakjes gehaald en onder allebei de voorstoelen geplaatst.
Onder de passagiersstoel blijft het mooi liggen, alleen onder de bestuurdersstoel kan het beter met klittenband worden vast gemaakt. Dit vanwege het zwarte kastje.
Get up! Stand up! Don't give up ...
Volkswagen High-Up! - BMT 75pk - Deep Black Pearl - Executive Pakket - Drive Pakket - Maps & More - 220v omvormer - middenarmsteun
Volkswagen Golf Variant
Volkswagen High-Up! - BMT 75pk - Deep Black Pearl - Executive Pakket - Drive Pakket - Maps & More - 220v omvormer - middenarmsteun
Volkswagen Golf Variant
Miisport1 schreef:wat is dat zwarte kastje dan???
Zie hier: http://www.vwupforum.nl/viewtopic.php?f=8&t=623
Volkswagen Golf Variant
Volkswagen Golf Variant
Dat is wel erg overdreven, dat kastje komt bij fel remmen echt niet naar voren hoor...erikvank schreef:Niet alleen vanwege het zwarte kastje, maar ook vanwege naar voren schuiven bij fel remmen, waardoor het in de weg kan komen te zitten bij de bediening van je pedalen.The Lucky Man schreef:Inderdaad ook ik heb bij de Xenos twee plastic bakjes gehaald en onder allebei de voorstoelen geplaatst.
Onder de passagiersstoel blijft het mooi liggen, alleen onder de bestuurdersstoel kan het beter met klittenband worden vast gemaakt. Dit vanwege het zwarte kastje.
High UP! | 60 PK | Bluemotion | 3-deurs | Deep black pearl | M&M | Led dagrij | Nightbreakers mist/dimlicht | W8 Verlichting | Vagcom | Armsteun | Getinte ramen |Executive | Drive | Dynamic "Triangle" | Eibach Verlaging |
- Patrick-Brand
- Vagling liefhebber
Ik denk dat hij doelt op de Xenos bakjesPop Up! schreef:Dat is wel erg overdreven, dat kastje komt bij fel remmen echt niet naar voren hoor...erikvank schreef:Niet alleen vanwege het zwarte kastje, maar ook vanwege naar voren schuiven bij fel remmen, waardoor het in de weg kan komen te zitten bij de bediening van je pedalen.The Lucky Man schreef:Inderdaad ook ik heb bij de Xenos twee plastic bakjes gehaald en onder allebei de voorstoelen geplaatst.
High Up! BlueM | 75pk | Light Silver metallic | Executive | VAG-instellingen | Up rijder sinds 15-03-2013
The Only Way Is Up!
The Only Way Is Up!
Oh ja, dan begrijp ik het beter...
High UP! | 60 PK | Bluemotion | 3-deurs | Deep black pearl | M&M | Led dagrij | Nightbreakers mist/dimlicht | W8 Verlichting | Vagcom | Armsteun | Getinte ramen |Executive | Drive | Dynamic "Triangle" | Eibach Verlaging |
ik heb dat zwarte kastje in de mii in elk geval niet.
-
- Forum newbie
Idd een goed idee om dat zwarte kastje te verplaatsen.
Bij wat harder remmen gaat het xenos bakje aan de bestuurderskant inderdaad naar voren , maar die onder de passagiers stoel blijft netjes liggen .
Bij wat harder remmen gaat het xenos bakje aan de bestuurderskant inderdaad naar voren , maar die onder de passagiers stoel blijft netjes liggen .
Mii = Lucky
Patrick-Brand schreef:Ik denk dat hij doelt op de Xenos bakjesPop Up! schreef:Dat is wel erg overdreven, dat kastje komt bij fel remmen echt niet naar voren hoor...erikvank schreef:Niet alleen vanwege het zwarte kastje, maar ook vanwege naar voren schuiven bij fel remmen, waardoor het in de weg kan komen te zitten bij de bediening van je pedalen.
Inderdaad, die bedoelde ik.
Volkswagen Golf Variant
Volkswagen Golf Variant
Ik heb vandaag het DC/DC-kastje weggewerkt in de ruimte waar de stekkers van de stoel zitten.
Het kastje past er net in.
Als tip: Kastje met de stekker richting de bestuurders-deur positioneren.
Het kastje past er net in.
Als tip: Kastje met de stekker richting de bestuurders-deur positioneren.
Laatst gewijzigd door Up!orange op zo 30 mar 2014, 13:16, 1 keer totaal gewijzigd.
VW Up! TSI
Eerst de boel wegwerken.
De twee stekkers kunnen richting de bestuurdersdeur weggewerkt worden. Hier is voldoende (Bij mijn stoel) ruimte voor.
De twee stekkers kunnen richting de bestuurdersdeur weggewerkt worden. Hier is voldoende (Bij mijn stoel) ruimte voor.
VW Up! TSI