Zojuist met het standaard filter ons magazijn ingelopen en helaas is er geen koolstofvariant te vinden die we hiervoor zouden kunnen gebruiken.
Ik zou de berijders met allergieën dan toch aanraden deze eerder te vervangen. Ik heb deze inmiddels op de site staan.
http://shop.udenhout.nl/interieurluchtfilter-up
Interieurfilter en allergie
Re: Interieurfilter en allergie
Ik neem aan dat je in het onderdelen systeem van VW (Etka?) ook gezocht hebt en niks heb kunnen vinden..?
Hoe dan ook is een filter met korting altijd interessant!
Hoe dan ook is een filter met korting altijd interessant!
Je kan nu gewoon een nieuwe kopen en als die voor een beurt terug moet plaats je de oude er weer in.MauriceR. schreef:Wacht nou even met vervangen... kun je meteen zien of de dealer zich aan de eisen van de 30K beurt houdt! Lijkt me nou typisch iets dat wordt vergeten...
M.
Eric, dank voor het navragen/ zoeken - hoop dat je het in de gaten wilt houden of er in de toekomst wel een koolstof variant komt. Voor nu ga ik zeker mijn filter eerder vernieuwen - beurt komende Oktober. Dank daarvoor.
Skoda Citigo Artic 60pk -Spring Green-14" stalen velgen+Avalone wieldoppen-PIAA H-724 verlichting + Bosch Plus90 dimlicht-move&fun-high up versnellingspook + handrem-chroom spiegels + deurcovers-ceramic onderdashboard + middenconsole-armsteun-CC
En vandaag eindelijk gemonteerd
Die klemmetjes waarmee dat bakje vastzit zie je dus niet zitten maar zitten er wel
Ze zitten helemaal aan de voorkant achter het handschoenenkastje zeg maar
Dan ff indrukken en los is het
Eerst ff de oude eruit, zo vies was hij dus al auto is van 5 maart dus 26 dagen oud
ff vergelijken links koolstof die hoort dus zwart te zijn en rechts de gewone
Dat randje kan er dus best af, en dus heb ik het er maar afgesneden met een stanleymesje
Toen er gewoon ingestopt en klepje weer dicht
Zag alleen dat er een flow richting op het filter staat dus let daar ff op dat het goed zit, ik weet niet welke kant waar dus ik heb gegokt
Als iemand het wel weet, meld het hier dan ff aub
Die klemmetjes waarmee dat bakje vastzit zie je dus niet zitten maar zitten er wel
Ze zitten helemaal aan de voorkant achter het handschoenenkastje zeg maar
Dan ff indrukken en los is het
Eerst ff de oude eruit, zo vies was hij dus al auto is van 5 maart dus 26 dagen oud
ff vergelijken links koolstof die hoort dus zwart te zijn en rechts de gewone
Dat randje kan er dus best af, en dus heb ik het er maar afgesneden met een stanleymesje
Toen er gewoon ingestopt en klepje weer dicht
Zag alleen dat er een flow richting op het filter staat dus let daar ff op dat het goed zit, ik weet niet welke kant waar dus ik heb gegokt
Als iemand het wel weet, meld het hier dan ff aub
http://www.vwupforum.nl/viewtopic.php?f ... 226#p50226skogo schreef:Heb je enig idee waar die voor onze bolide te koop zijn?enie-up schreef:Ik zeg stop er een actief kool filter in
Veel beter en maar ietsje duurder
Daar kan je hem online bestellen en het past