wind langs de deuren
-
- Donateur member
wind langs de deuren
Hallo nog iemand ook het probleem da vanaf 80km/h je wint hoort suizen bij allebei de deuren/ ramen? Iemand een idee wat dit zou kunnen zijn? Aan de deur rubbers is niks te zien
volkswagen high up black edition full options
(polo 86c bwj 1981 sold)
(ford ka bwj 1997 sold)
(polo 86c bwj 1981 sold)
(ford ka bwj 1997 sold)
Re: wind langs de deuren
Lucvdheijden schreef:Hallo nog iemand ook het probleem da vanaf 80km/h je wint hoort suizen bij allebei de deuren/ ramen? Iemand een idee wat dit zou kunnen zijn? Aan de deur rubbers is niks te zien
Nee geen probleem mee.
Mogelijk iets met de deur afstelling.
Oplossing; raam naar beneden en dan de boven stijl van de deur iets naar binnen drukken, oud trucje uit de garage van vroeger (plaatwerkerij)
High UP! Dark Blue Metalic - Reserve wiel - Polo 6R antenne - Dynamic pakket (Triangle) - Executive pakket
M&M Nav - C C - RVS uitlaatsierstuk - Armsteun - LED Drl - VAG inst.
Seat Ibiza 1.2 Tsi FR Dynamic Emocion Red
Nu Hyundai iX20 Go! Midnight Blue
M&M Nav - C C - RVS uitlaatsierstuk - Armsteun - LED Drl - VAG inst.
Seat Ibiza 1.2 Tsi FR Dynamic Emocion Red
Nu Hyundai iX20 Go! Midnight Blue
- Autheo
- Donateur member
Tja, de herfst is weer begonnen. En de auto is zo heerlijk stil dat je alles hoort.
Maar alle gekheid op een stokje, als je het eerder nooit had, en het nu hinderlijk is, zou ik het zeker uitzoeken. Zelf heb ik er geen last van. Heb wel voor rechts een 'windscherm'. Dat heb ik links ook even gehad, maar vanwege een grotere dode hoek toch weer weggehaald. Direct daarna hoorde ik de wind daar ook even, dat kwam omdat het raamrubber zich weer even moest 'zetten'. Na een paar dagen was dat weer OK, en nooit meer last gehad.
Maar alle gekheid op een stokje, als je het eerder nooit had, en het nu hinderlijk is, zou ik het zeker uitzoeken. Zelf heb ik er geen last van. Heb wel voor rechts een 'windscherm'. Dat heb ik links ook even gehad, maar vanwege een grotere dode hoek toch weer weggehaald. Direct daarna hoorde ik de wind daar ook even, dat kwam omdat het raamrubber zich weer even moest 'zetten'. Na een paar dagen was dat weer OK, en nooit meer last gehad.
Mii Sport Connect Ecomotive | 60 pk | 5d | candy white | (zie review)
<> Link:
Hiervoor:Mii Style Ecomotive (zie review)
4,7 l/100km = 21,1 km/l
<> Link:
Hiervoor:Mii Style Ecomotive (zie review)
4,7 l/100km = 21,1 km/l
- mijndochters
- Vagling liefhebber
Heb/ had ik ook last van. raam op en neer deed wonderen. voorlopig dan.