Ja ik heb dit ook al een keer of twee a drie gehad. Ik reset deze langdurige teller altijd na elke tankbeurt. Rond de 500 kapte hij ermee en begon opnieuw te tellen. Is dus wel een euvel dat wel eens voorkomt. Waarom? Geen idee.Johannus schreef:Vraagjes:
Nu, mijn langdurig(e) sprong onlangs, tijdens het rijden, zonder de dagtellerknop aan te raken of wat ook, zomaar weer terug naar 0: Daaaag langdurige verbruiksgemiddelde, daaag totale reistijd en daaaag gemidelde snelheid etc etc.
Is dat normaal? volgens mij stond de kilometerteller van 'langdurig(e)' zo ongeveer op 1250 km. Telt ie niet verder dan dat?
Andere vraag:
Van de week gaat er cruisecontrol in komen, inclusief vrijschakelen van de boordcomputer. NU geeft de Maps/More nog kg per 100 km aan (gemiddeld en actueel) en geeft de boordcomputer in het instrumenten paneel helemaal niets aan ( tijd, buiten temperatuur en kilometerstand/dagteller).. gaat de instelling van kg/100km overal naar 'km/kg' of krijg je een mengsel: wel de boordcomputer, maar niet de maps/more?
Over het tweede, nee alles wordt omgezet in km/L, voor zowel je M&M en je boordcomputer.