Dashboard verlichting dimmen
Re: Dashboard verlichting dimmen
Dus zonder Maps en More zou hij in een tunnel niet moeten werken? Dat is vrij makkelijk te testen
Pearl Black High Up 60pk BlueMotion met 16" Classic Velgen, Pearl Black Inleg, Titaanzwart Interieur, Geen Typeaanduiding, Plaatsvervangend Reservewiel, Drive Pakket en Executive Pakket
- Psycho_Mantis
- Vagling liefhebber
Er zit duidelijk een lichtsensor, ik heb een paar weken zonder maps & more moeten rijden.
De verlichting word feller zodra er meer zonlicht is, zodra je een tunnel in rijd gaat de verlichting uit tot dat je handmatig de verlichting aanzet.
De verlichting word feller zodra er meer zonlicht is, zodra je een tunnel in rijd gaat de verlichting uit tot dat je handmatig de verlichting aanzet.
Bij deze bevestigd. Klopt.Psycho_Mantis schreef:Er zit duidelijk een lichtsensor, ik heb een paar weken zonder maps & more moeten rijden.
Mmmm.......ja......het klopt...
Vanmiddag heb ik erop gelet. Reed de tunnel in met alleen dagrijverl aan, bij het inrijden zag ik mn teller mooi verlicht, maar halverwege de tunnel was ie helemaal uit dus. Guys you are right
Maar de vraag is nu: waar zit dan die lichtsensor? Zal dat die onderste sensor zijn op je voorruit? En de bovenste sensor op je ruit is dan van het automatische remsysteem denk ik?
Vanmiddag heb ik erop gelet. Reed de tunnel in met alleen dagrijverl aan, bij het inrijden zag ik mn teller mooi verlicht, maar halverwege de tunnel was ie helemaal uit dus. Guys you are right
Maar de vraag is nu: waar zit dan die lichtsensor? Zal dat die onderste sensor zijn op je voorruit? En de bovenste sensor op je ruit is dan van het automatische remsysteem denk ik?
High Up,5 deurs, navi,cruisecontrol,airco,alle ramen getint,dubbel uitlaatstuk,Dezent TX velgen met 195 brede banden,,LEDdrl,zwart embleem,coming home,bochtverl,en andere aanpassingen
Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350
Plak je de sensor af en dan doe je ff de CEB remtest als je bovenop de voorligger klapt heb je de verkeerde afgeplakt
The Only Way is UP!
De sensor zit overigens NIET in de CEB sensor op je ruit dat si alleen de laserunit.
The Only Way is UP!
RonaldNL schreef:Plak je de sensor af en dan doe je ff de CEB remtest als je bovenop de voorligger klapt heb je de verkeerde afgeplakt
High Up,5 deurs, navi,cruisecontrol,airco,alle ramen getint,dubbel uitlaatstuk,Dezent TX velgen met 195 brede banden,,LEDdrl,zwart embleem,coming home,bochtverl,en andere aanpassingen
vandaag met een beetje druilerig weer op de terugweg naar huis, reed ik door een laan met bomen.
en ja hoor, het dimmen werkt. ik werd gedwongen om mijn dimlichten te ontsteken.
dat heb ik dus maar braaf gedaan
en ja hoor, het dimmen werkt. ik werd gedwongen om mijn dimlichten te ontsteken.
dat heb ik dus maar braaf gedaan
Ik heb mijn uppie zaterdag gehaald. Vandaag ging de dash board verlichting uit.
Gelukkig ben ik snel gerust gesteld door dit geweldige forum.
Dacht al dat ik naar de dealer terug moest gaan.
Zou ook fijn zijn als dit verteld werd bij het verkoop praatje.
Voor de rest zeer tevreden over mijn UP!
Gelukkig ben ik snel gerust gesteld door dit geweldige forum.
Dacht al dat ik naar de dealer terug moest gaan.
Zou ook fijn zijn als dit verteld werd bij het verkoop praatje.
Voor de rest zeer tevreden over mijn UP!
Volkswagen High up! [img][img][img][img][/img][/img][/img][/img]Black Pearl, met DAB radio en Fender geluidssysteem. November 2015
- Antera
- Vagling liefhebber
- Contacteer:
In het bezit van VCDS/VCP voor afspraak APP of Bel +31 6 15 22 87 09
Voor alle verlagingen ben je welkom al dan niet met montage
goed om te weten zal er eens op leten zodra ik de UP! heb.Antera schreef:Lichtsensor zit in je klokkenpaneel zie Geel rondje in de afbeelding:
url]
High_UP! 60pk BM 3d in darksilver
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,
Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,
Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L
- Antera
- Vagling liefhebber
- Contacteer:
is alleen te zien met een zaklampje erop te schijnen. je moet heel goed kijken
In het bezit van VCDS/VCP voor afspraak APP of Bel +31 6 15 22 87 09
Zit onderin de snelheidsmeter of toerenteller. een klein rondje die iets afwijkt van kleur als je er onder bepaalde hoek naar kijkt
Eigenaar van een Black Up bmt 5 deurs
Hij dimt als donkerder word buiten dat is gewoon een teken dat je je licht aan moet zetten
Bij mij dimt ie dus niet. Ben al meerdere keren in het donker weggereden met alleen DRL.Joey0174 schreef:Hij dimt als donkerder word buiten dat is gewoon een teken dat je je licht aan moet zetten
Terwijl je niet doorhad dat je niks voor je zag? Je zette vroeger toch altijd je licht aan als het donker werd?
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Grote ergernis in het verkeer. Mensen die met het stikdonker nog alleen de dagverlichting aanhebben.
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
In de stad is er zoveel licht, dat je genoeg ziet. Je merkt geen verschil.Altos schreef:Terwijl je niet doorhad dat je niks voor je zag? Je zette vroeger toch altijd je licht aan als het donker werd?
Daarbij vertreknik ook nog eens vanuit een verlichte parkeerkelder.
Daarom nu toch maar mijn achterlichten ook aan bij DRL.
Ik heb dus bij vagtechniek mijn achterlichten bij drl laten zetten, maar nu dimt mun dash niet. Erg onhandig in zo een verlichtte omgeving
Blijft je dashboardverlichting nu constant branden? Misschien is het het overwegen waard om de schakelaar van de koplamphoogte verstelling te vervangen door een schakelaar van bv. een Polo 6R of een Transporter T5, deze heeft ook een dimmer voor de dashboardverlichting. Wie weet kan je dan je dashboardverlichting zelf dimmen.RobertJ schreef:Ik heb dus bij vagtechniek mijn achterlichten bij drl laten zetten, maar nu dimt mun dash niet. Erg onhandig in zo een verlichtte omgeving
Ff een extra draadje leggen en dan is die schakelaar ook nog eens verlicht
High Up! ~ 60 PK ~ BMT ~ 2 deurs ~ Candy White ~ Executive pakket ~ Maps & More ~ reservewiel
SilverVision knipperlichten ^ LED kentekenverlichting ^ White Up! spiegelkappen ^ Polo 6R antenne ^ VAGCOM ^ Up! sleutelcover ^ Up! stuurlogo
SilverVision knipperlichten ^ LED kentekenverlichting ^ White Up! spiegelkappen ^ Polo 6R antenne ^ VAGCOM ^ Up! sleutelcover ^ Up! stuurlogo