naar veel geklooi en kabels meten en passen.. is het me toch gelukt..
500w rms in een up
500w rms in een up
500w rms in een up
Move UP! Bluemotion 60PK >> 75pk upgrade......Executive pakket......Getinte Ramen......17'' Brock Velgen Zwart...... Cree LED Bi led Dimlicht 5700k.....Schroefset
2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels
2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels
Re: 500w rms in een up
waar laat je nu je krat bier kwijt??
High_UP! 60pk BM 3d in darksilver
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,
Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,
Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L
bier met de auto van de vriendin.. die heeft een renault laguna gt (van der werk) mag ik helaas niks aan doen haha
maja 2.3 turbo... geen 1 op 22 haha
maja 2.3 turbo... geen 1 op 22 haha
Move UP! Bluemotion 60PK >> 75pk upgrade......Executive pakket......Getinte Ramen......17'' Brock Velgen Zwart...... Cree LED Bi led Dimlicht 5700k.....Schroefset
2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels
2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels
- P@trick & Mii(rella)
- Vagling liefhebber
hoe heb je de versterker aangesloten op de radio?
Seat Mii, Candy white, drive pakket, Seat portable system, donkere ramen, verwarmde stoelen,17inch,K&N filtertje.
BMW 520i High executive M performance F11 2012, opties, uhm ja, alles.....
BMW 520i High executive M performance F11 2012, opties, uhm ja, alles.....
Met bedrading denk ik (sorry, kon het niet laten)
Ben ik ook wel nieuwschierig naar, want de UP radio laat dat niet echt toe tenzij er een aftakking gemaakt is vanaf de speakers....
Ik zou de woofer trouwens een kwart slag draaien, met de klok mee als dat kan, dan kan er meer lucht in beweging gebracht worden.
Ben ik ook wel nieuwschierig naar, want de UP radio laat dat niet echt toe tenzij er een aftakking gemaakt is vanaf de speakers....
Ik zou de woofer trouwens een kwart slag draaien, met de klok mee als dat kan, dan kan er meer lucht in beweging gebracht worden.
Ik heb de boxen voren van.de.deur.de kabels opgezocht en.daar.afgetapt met een extra.weerstand.... Ander ga je 8 ohm over.een.uitgang van 4.spelen.. (bijde kanten) daar.de.tulp op aangesloten.. En.de remote.hoef.maar.en heel.zwak.12v.signaal te.zijn.. Dat heb ik van de 12volt (sigaretten) afgetapt... Dus.zodra je de sleutel op.contact zet gaat de.sub aan.
2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels
2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels
Ik zal.wat pics maken en op het.forum.zetten.van.het aansluiten..
2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels
2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels