Vandaag gaf mijn Garmin Navigatie de geest. De dagen ervoor deed tie al vreemd, steeds opnieuw opstarten op de gekste momenten , maar vandaag DOOD !!
Ik heb hem afgegeven bij mijn dealer en die wisten mij te vertellen dat Garmin sinds kort pas geleverd word, dus nergens verstand van.
Komt dit wel vaker voor ??
Garmin navi/radio/bleutooth na 3 wkn. overleden
- CityGo010
- Forum newbie
Garmin navi/radio/bleutooth na 3 wkn. overleden
Skoda CityGo 5 drs. Silver Mystique 9-2013 Gekocht bij Hoogenboom in Spijkenisse
-
- Vagling liefhebber
Re: Garmin navi/radio/bleutooth na 3 wkn. overleden
Uit vallen is normaal!
Misschien de steun niet goed in de houder gedrukt, wil ook vaak helpen
Misschien de steun niet goed in de houder gedrukt, wil ook vaak helpen
VW Move Up! BMT Silver 55KW
VW Golf GTI 2.0 edition Green 120KW (plusmin)
als ik in een mercedes wil rijden, dan koop ik er wel één!
VW Golf GTI 2.0 edition Green 120KW (plusmin)
als ik in een mercedes wil rijden, dan koop ik er wel één!
Ik heb ook gemerkt dat de accu niet al te sterk is. Hij mag wel bijna continu aan het stroom, een tijdje eraf en hij valt relatief snel uit. Op de houder doet 'ie het tot nu toe zonder problemen. De vraag is dus inderdaad of die van jou wel goed contact maakt.
▲ Škoda Citigo Tour | 1.0 Greentech 60 pk | Brilliant Silver | 3-deurs | Travelpakket | LM velgen 'Apus' | Sunset
-------------
-------------
- Psycho_Mantis
- Vagling liefhebber
Gebeurt wel eens vaker, gewoon garantie hoor
Mijne is ook na 1 maand dood gegaan. Bleef op het Welcome to Volkswagen scherm hangen en kwam er nooit meer vanaf.
Mijne is ook na 1 maand dood gegaan. Bleef op het Welcome to Volkswagen scherm hangen en kwam er nooit meer vanaf.
- CityGo010
- Forum newbie
Na een harde Reset werkt de Garmin weer prima !
Skoda CityGo 5 drs. Silver Mystique 9-2013 Gekocht bij Hoogenboom in Spijkenisse
Ik heb er ook last van. Bij mij zijn er verschillende klachten: spontaan uitvallen en opnieuw opstarten, hakkelig werken (bijna frame voor frame beeld en haperend geluid), bluetooth verbinding die 3 vd 4 keer niet werkt. Ik ben al bij de dealer geweest, die verdacht eerst de aansluiting op het dashboard (kliksteun), maar die is goed. Zit nu 'in procedure' naar importeur voor garantie.
Move up! Candy White | 60PK | Maps & More