Dashboard: Glad of ruw
Dashboard: Glad of ruw
Beste allemaal..
Ik kom iets, in mijn ogen, raars tegen.
Ik dacht dat je een up! met een glad, glanzend stuk dashboard kreeg, zodra je een Move of High up kocht, en een saai, grijs, 'ruw' dashboard als je voor de Take-up ging.
Maar nu kom ik het volgende tegen:
Een Up! met een ruw (Take-up) wit dashboard,. en in een uitvoering die ik niet als 'take-up' zou bestempelen.
Kijk eens goed: dat is toch geen glad dashboard??
Ik kom iets, in mijn ogen, raars tegen.
Ik dacht dat je een up! met een glad, glanzend stuk dashboard kreeg, zodra je een Move of High up kocht, en een saai, grijs, 'ruw' dashboard als je voor de Take-up ging.
Maar nu kom ik het volgende tegen:
Een Up! met een ruw (Take-up) wit dashboard,. en in een uitvoering die ik niet als 'take-up' zou bestempelen.
Kijk eens goed: dat is toch geen glad dashboard??
Eco-up! kilometervretertje
Re: Dashboard: Glad of ruw
Is het niet toevallig een foto van een CItigo waar de eigenaar een hoogglans radio in heeft gepropt?
Ex: SEAT Mii Sport Dynamic - 5-drs - Diepzwart metallic - Drive pakket - SEAT Portable System - 2014
Nope.
Een eco-up! Met panodak, executive pakket, drive pakket en denim interieur.
http://www.borchwerfbaseline.nl/1174148.html
Een eco-up! Met panodak, executive pakket, drive pakket en denim interieur.
http://www.borchwerfbaseline.nl/1174148.html
Ik vind het wel wat hebben...ga de mijne es dippen denk ik hahaha
Ik vind 't ook wel wat hebben, maar vroeg mij dus af: Hoezo ruw?
Zou wit te glanzend zijn qua reflexie? Er zijn toch ook gewoon up!jes met dashboard in wit-glad-pianolak?
Zou wit te glanzend zijn qua reflexie? Er zijn toch ook gewoon up!jes met dashboard in wit-glad-pianolak?
- TwitNour
- Donateur member
- Contacteer:
Aangezien deze uitvoering een handschoenenkastje heeft moet het wel een move of high up zijn. Ik heb wel vaker de ruwe variant van het dashboard gezien op deze uitvoeringen, maar denk dat de kopers daar expliciet voor hebben gekozen.
- henri
- Forum eindbaas
- Contacteer:
Move Up wordt met verschillende dashpads geleverd. Met het donkere antraciet interieur is de dashpad glanszwart. Met het lichte interieur is de Up voorzien van een beige dashpad met dezelfde ruwe structuur als de rest van het dashboard.
Dat ruwe oppervlak staat veel chiquer dan dat glimmende vol vette vingerafdrukken.
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Ik snap eigenlijk niet zo goed waar het nu precies om gaat? Het gedeelte om de radio of het gehele dashboard?
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Aha! Was mij niet bekend!
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
Waarom zit je daar met je vingers aan?Touchwood schreef:Dat ruwe oppervlak staat veel chiquer dan dat glimmende vol vette vingerafdrukken.
Ex: SEAT Mii Sport Dynamic - 5-drs - Diepzwart metallic - Drive pakket - SEAT Portable System - 2014
Ik heb hetzelfde dashboard en heb een move up
Sent from my iPad using Tapatalk
Sent from my iPad using Tapatalk
Black on Black
Ik zit er niet met de vingers aan.Menaz schreef:Waarom zit je daar met je vingers aan?Touchwood schreef:Dat ruwe oppervlak staat veel chiquer dan dat glimmende vol vette vingerafdrukken.
- TwitNour
- Donateur member
- Contacteer:
Stof zie je wel al veel sneller op een glanzend dashboard.Touchwood schreef:Ik zit er niet met de vingers aan.Menaz schreef:Waarom zit je daar met je vingers aan?Touchwood schreef:Dat ruwe oppervlak staat veel chiquer dan dat glimmende vol vette vingerafdrukken.
Stof ook. Voor alle duidelijkheid: ik heb een Move Up met zo' n ruw wit dashboard.TwitNour schreef: Stof zie je wel al veel sneller op een glanzend dashboard.