Auto stinkt

Bespreek hier alles omtrent de binnenkant van de VW up!
Darryl
Forum newbie

Auto stinkt

Bericht door Darryl » vr 20 mar 2015, 12:30

Beste mensen,

Sinds een week stinkt mijn auto enorm naar mest/poep als ik de ventilatie aanzet. Ik denk dat dit is gebeurt omdat ik een aantal keren langs weilanden ben gereden terwijl zij aan het bemesten waren. Ik heb het gevoel dat de geur ergens in is blijven hangen. Ik vraag mij nu af welke filter vervangen moet worden, of is dit niet nodig? Het is trouwens niet de airco, die gebruik ik sowieso weinig, de geur komt gelijk vrij zodra ik de ventilatie aanzet. Als ik de schuif ook naar rechts duw wordt de geur minder.

Ik zag al een topic met de interieur filter en het topic met de filter in de motorkap, maar ik heb dus geen idee waar het vandaan komt.

Alvast bedankt!

Autheo
Donateur member

Re: Auto stinkt

Bericht door Autheo » vr 20 mar 2015, 13:12

Dan zul je eens naar het interieurfilter moeten kijken, denk ik. Kijk even in je instructieboekje, volgens mij kun je daar vinden hoe het verwisseld moet worden. Met je motorfilter heeft het absoluut niets te maken.
Lekker, als je zo'n nevel van giermest over je auto hebt gekregen..., zou hem dan ook maar even goed wassen ;)

Darryl
Forum newbie

Bericht door Darryl » vr 20 mar 2015, 15:54

Autheo schreef:Dan zul je eens naar het interieurfilter moeten kijken, denk ik. Kijk even in je instructieboekje, volgens mij kun je daar vinden hoe het verwisseld moet worden. Met je motorfilter heeft het absoluut niets te maken.
Lekker, als je zo'n nevel van giermest over je auto hebt gekregen..., zou hem dan ook maar even goed wassen ;)
Dankje! Ik zag al een soort van how-to om het te verwisselen. Ga het vanavond even proberen!

Miisport1
Vagling liefhebber

Bericht door Miisport1 » di 24 mar 2015, 22:49

Stelt niks voor en is het gelukt met je rijdende wc :mrgreen:

Plaats reactie