Vraag
Vraag
Ik ben op zoek naar een set Waffle velgen met winterbanden.
Nu zag ik dat er net over de Duitse grens dealers zijn die zo een set zouden verkopen, alleen topic is al jaren oud.
Weet iemand of er nog van die dealers zijn die set's hebben en wat de kosten tegenwoordig zijn?
Nu zag ik dat er net over de Duitse grens dealers zijn die zo een set zouden verkopen, alleen topic is al jaren oud.
Weet iemand of er nog van die dealers zijn die set's hebben en wat de kosten tegenwoordig zijn?
- Bijlagen
-
- waffle.jpg (117.17 KiB) 3200 keer bekeken
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Re: Vraag
Stuu Erik eens een berichtje of bel rechtstreeks met Van den Udenhout.
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
Vorige week een complete set gekocht bij de dealer voor 690 euro incl pirelli winterbanden.
Inmiddels heeft Pon de prijzen verhoogt naar 790 euro
Inmiddels heeft Pon de prijzen verhoogt naar 790 euro
Ibiza running @ 248 pk & 373nm
-Op zoek naar autoverlichting? Stuur me een priveberichtje-
-Op zoek naar autoverlichting? Stuur me een priveberichtje-
Patricia schreef:Vanaf donderdag heeft Volkswagen een mail/nieuwsbrief gestuurd hierin staat dat je wintersets kan kopen.
De dealers bieden voor de Up een set aan voor 690 euro, de waffle set kost 790 euro.
Vorig jaar nog een setje LM met Aspen velgen en Semperit winterbanden gekocht voor 599 euro, dus flink duurder in een jaar tijd.
High UP! Dark Blue Metalic - Reserve wiel - Polo 6R antenne - Dynamic pakket (Triangle) - Executive pakket
M&M Nav - C C - RVS uitlaatsierstuk - Armsteun - LED Drl - VAG inst.
Seat Ibiza 1.2 Tsi FR Dynamic Emocion Red
Nu Hyundai iX20 Go! Midnight Blue
M&M Nav - C C - RVS uitlaatsierstuk - Armsteun - LED Drl - VAG inst.
Seat Ibiza 1.2 Tsi FR Dynamic Emocion Red
Nu Hyundai iX20 Go! Midnight Blue
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Fors geld inderdaad. Maar wel een perfecte pasvorm en mooie wielen.
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ