Stickersets
Stickersets
| High Up! | Dark Silver | 75pk Bluemotion | Executive | Drive | Dynamic 'Triangle' | Kunstlederen stoelbekleding | Zonder type-aanduiding | Dashboardpad Dark Silver |
Re: Stickersets
Vind vooral deze het leukste;el coche SEAT schreef:Wat vinden jullie van de door PON aangeboden up! grade sticker pakketten?
Zie: http://www.volkswagen.nl/home/modellen/ ... nl,00.html
Zelf vind ik de hele bonte stickers (pop up! pakket) helemaal niks.
De andere set (power up!) gaat wel, maar zelf zal ik ook hier niet voor kiezen.
De stripe en kleur pakketten kunnen me beter bekoren.
Ben benieuwd naar jullie meningen.
Volkswagen Polo 6C 1.8 GTI 2015
Nissan Pixo Look 1.0 2012 Scuderia
zeg maar JP !
zeg maar JP !
- el coche SEAT
- Donateur member
Ben ik helemaal met je eens.
VW UP! GTI, Kings Red with Black roof, 115 pk, 2023
VW Golf Variant, R-line, Dolphin Grey, 130 pk, 2023
VW Golf Variant, R-line, Dolphin Grey, 130 pk, 2023
Ik vraag me af wat je met een sticker op het dak zou moeten die je toch niet echt goed kan zien, of je moet al groter dan 1,90M zijn
| High Up! | Dark Silver | 75pk Bluemotion | Executive | Drive | Dynamic 'Triangle' | Kunstlederen stoelbekleding | Zonder type-aanduiding | Dashboardpad Dark Silver |
Best leuke stickers, maar zelf zou ik er geen een willen hebben, want ben persoonlijk niet zo van de stickers op een auto.
Maar vind het wel geinig
Bryan
Maar vind het wel geinig
Bryan
Ik sluit me bij Bryan aan. Sommige stickersets doen me overigens denken aan die van de Renault Twingo (met name die dikke lijn om het raam, en juist die specifieke Renaultstickers vind ik lelijk), bij de Up ziet het er gelukkig wel wat beter uit. Die op het dak zijn daarentegen wel geinig en onderscheidend en andere striping zorgt voor een sportief tintje, maar ik zou er vermoedelijk na een tijdje toch op uitgekeken zijn. Misschien zijn ze ook wel weer eenvoudig te verwijderen, maar ben altijd een beetje bang voor kleurverschil in de lak (al zal het bij metallic lakken vermoedelijk wel meevallen).
Die lijnen over de motorkap hadden ze wat mij betreft door mogen laten lopen tot onderaan de voorbumper, zoals bijv. hier:
Ziet er in dit geval best leuk uit, maar zelf wil ik geen énkele sticker op mijn auto. Ben geen rijdende reclamezuil... dus geen stickers van de dealer (er zijn er die het wagen om zelfs op de portieren een grote sticker met garagenaam achter te laten), geen 'I love Holland', geen ongevraagd reclamegeval dat er op de parkeerplaats van pretpark of dierentuin onvakkundig opgeplakt wordt (grrr), geen logo van de verzekeringsmaatschappij, maar ook geen 'ik rem voor dieren' of in een toekomstig scenario 'baby aan boord'. En gelukkig komt het volgens mij steeds minder vaak voor, maar dus óók geen sticker van het automerk zelf onderaan de achterruit, zoals "205, een sterk nummer", "Je voelt je lekkerder in een Peugeot", "2 airbags - ABS - Airco", "Volvo SIPS", "Audi - 10 Jahre Garantie gegen Durchrostung", "Renault adviseert Elf", enzovoorts. Alhoewel, er zijn nog steeds merken die die kans niet laten liggen.
Maar wat te denken van iemand die z'n auto voor het vervangen van een lampje en nog iets kleins de auto bij een plaatselijke universe garage achterlaat, die er vervolgens als extra service ook nog eens een eigen kentekenplaathouder opschroeft... Oké, dit begint een beetje off-topic te raken, conclusie: voor mij geen striping of wat voor sticker dan ook
Die lijnen over de motorkap hadden ze wat mij betreft door mogen laten lopen tot onderaan de voorbumper, zoals bijv. hier:
Ziet er in dit geval best leuk uit, maar zelf wil ik geen énkele sticker op mijn auto. Ben geen rijdende reclamezuil... dus geen stickers van de dealer (er zijn er die het wagen om zelfs op de portieren een grote sticker met garagenaam achter te laten), geen 'I love Holland', geen ongevraagd reclamegeval dat er op de parkeerplaats van pretpark of dierentuin onvakkundig opgeplakt wordt (grrr), geen logo van de verzekeringsmaatschappij, maar ook geen 'ik rem voor dieren' of in een toekomstig scenario 'baby aan boord'. En gelukkig komt het volgens mij steeds minder vaak voor, maar dus óók geen sticker van het automerk zelf onderaan de achterruit, zoals "205, een sterk nummer", "Je voelt je lekkerder in een Peugeot", "2 airbags - ABS - Airco", "Volvo SIPS", "Audi - 10 Jahre Garantie gegen Durchrostung", "Renault adviseert Elf", enzovoorts. Alhoewel, er zijn nog steeds merken die die kans niet laten liggen.
Maar wat te denken van iemand die z'n auto voor het vervangen van een lampje en nog iets kleins de auto bij een plaatselijke universe garage achterlaat, die er vervolgens als extra service ook nog eens een eigen kentekenplaathouder opschroeft... Oké, dit begint een beetje off-topic te raken, conclusie: voor mij geen striping of wat voor sticker dan ook
Laatst gewijzigd door Piedro op ma 20 feb 2012, 12:40, 2 keer totaal gewijzigd.
▲ Škoda Citigo Tour | 1.0 Greentech 60 pk | Brilliant Silver | 3-deurs | Travelpakket | LM velgen 'Apus' | Sunset
-------------
-------------
Het was me niet geheel duidelijk, maar Piedro; jij hebt liever geen sticker op je auto?
zeg maar JP !
zeg maar JP !
Uhh... dat klopt!JuP ! schreef:Het was me niet geheel duidelijk, maar Piedro; jij hebt liever geen sticker op je auto?
(maar zoals gezegd: ik vind een mooie sticker/striping wél leuk om te zíen, het is weer eens wat anders en je kunt je auto er tamelijk uniek mee maken... hoef het alleen niet op m'n eigen auto)
▲ Škoda Citigo Tour | 1.0 Greentech 60 pk | Brilliant Silver | 3-deurs | Travelpakket | LM velgen 'Apus' | Sunset
-------------
-------------
Vandaag hebben ze onze statsiche Up ook voorzien van een leuk decor , is door Vinytouch gedaan en ziet er erg leuk uit !
Mooi ! en dan die boot erachter....!! Op naar St. Tropez !
zeg maar JP !
zeg maar JP !
- Paashaas25
- Vagling liefhebber
Die boot zal dan toch op het dak moeten haha (geen trekhaak optie)
Mini Cooper--> 4 deuren-> VW-> UP-> Drive pakket-> Dynamic pakket-> 75 Pk-> High UP-> Black UP!
Er komt maar 1 sticker achterop de up
Waar haal je die? Heb nog wel een ander apperaat waar die op hoort
Pearl Black High Up 60pk BlueMotion met 16" Classic Velgen, Pearl Black Inleg, Titaanzwart Interieur, Geen Typeaanduiding, Plaatsvervangend Reservewiel, Drive Pakket en Executive Pakket
Www.stickerdump.nl. Of op facebook even zoeken naar ine stickerdump en stuur je haar een pm
Daar iets laten maken met tekst: Up-driver?
Herkenningsticker voor het upforum misschien?
Herkenningsticker voor het upforum misschien?
High Up,5 deurs, navi,cruisecontrol,airco,alle ramen getint,dubbel uitlaatstuk,Dezent TX velgen met 195 brede banden,,LEDdrl,zwart embleem,coming home,bochtverl,en andere aanpassingen
Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350
is mogelijk ja
Sticker pakketten voor de UP van VW
Hier is een overzicht van de beschikbare sticker pakketten, als compleet pakket, of losse delen.
Toch zeer stevig aan de prijs, ik denk als je met het gewilde voorbeeld naar een beletteraar gaat dat het zeker voor de helft of nog minder kan ......
http://www.volkswagen.nl/home/over_volk ... nl,00.html
Toch zeer stevig aan de prijs, ik denk als je met het gewilde voorbeeld naar een beletteraar gaat dat het zeker voor de helft of nog minder kan ......
http://www.volkswagen.nl/home/over_volk ... nl,00.html
Wel leuk om een herkenningsticker voor het upforum te laten maken in inderdaad. Subtiele sticker, herkenbare sticker...
Ja, ik zeg doen !! Voor mij alvast 2 stuks ik ben gek op spotten en gespot worden!Blue's schreef:Wel leuk om een herkenningsticker voor het upforum te laten maken in inderdaad. Subtiele sticker, herkenbare sticker...
Is een afwijking die ik heb over gehouden na 11 jaar weetjewel.com
High Up,5 deurs, navi,cruisecontrol,airco,alle ramen getint,dubbel uitlaatstuk,Dezent TX velgen met 195 brede banden,,LEDdrl,zwart embleem,coming home,bochtverl,en andere aanpassingen