Kastje onder bestuurdersstoel

Bespreek hier alles omtrent de binnenkant van de VW up!
dubbel-UP!
Vagling liefhebber

Re: Kastje onder bestuurdersstoel

Bericht door dubbel-UP! » za 23 jun 2012, 13:18

Ron UP schreef:Mn collega heeft een high up 60 pk bluemotion, zonder leren stoelen of stoelverwarming en ook h ij heeft het kastje erin zitten. Stond eerder op kenteken dan de mijne
Kan toch ook niet met BM te maken hebben?????? :?
Want die hebben we niet.....
Dubbel-UP! = black-UP! + high UP!

Ron UP
Forum eindbaas

Bericht door Ron UP » za 23 jun 2012, 14:19

Nou......ik ben net ff wezen kijken en idd er zit alleen een kastje onder bestuurdersstoel maar bij de bijrijders stoel lopen excact dezelfde kabels alleen zonder kastje.....dus......ik heb het kastje weer losgehaald voor jullie en toen de grote centrale stekker afgekoppeld. Toen ff gekeken wat er zou gebeuren:-)
Nou er gebeurde dus helemaal niks :x geen display meer, nada verlichting, geen lampjes en toen geprobeerd te starten. Nou dat deed het dus ook niet :cry: startmotor draaide wel rond maar starte niet :shock:
Toen ik het kastje weer aankoppelde deed alles het weer, alleen stond alles op nul, behalve totaal kmstand.:-)
Dus ik denk toch dat dit de ecu is met de startblokkering?
Maar dan zou iedereen die moeten hebben :D
Het verhaal is mij dus nog niet helemaal duidelijk maar dat je het kastje echt nodig hebt is me nu wel duidelijk :-) :-) :-) :-)
High Up,5 deurs, navi,cruisecontrol,airco,alle ramen getint,dubbel uitlaatstuk,Dezent TX velgen met 195 brede banden,,LEDdrl,zwart embleem,coming home,bochtverl,en andere aanpassingen

Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350

šváb
Vagling liefhebber

Bericht door šváb » za 23 jun 2012, 14:40

Ik denk dat het een kastje is van PON waarmee ze je gedachten lezen en straks kunnen inspelen op je wensen. Gelukkig loop ik 24/7 met een aluminium hoedje rond en zal het bij mij niet werken.

Ik mag maandag weer naar de psycholoog. :mrgreen:
VW Up! | 60PK BMT | High Up! | Deep black pearl | Executive | Drive | Dynamic | Leder | Panoramadak | Aparte set winterbanden

Afbeelding

Martin33
Vagling liefhebber

Bericht door Martin33 » za 23 jun 2012, 15:20

Dat is super: ik wens verlichting in de kofferbak, knopje voor elek. bediening zijraam links en dat ze mijn Up! eerder zullen afleveren. Ben benieuwd 8-)
high up! white 75pk bm. Acc: 4 drn, panoramadak, armsteun, drive pkkt, pltsbesprnd resrvwiel en lederen interieur.
Extra's: Led kofferbak verlichting 12V, dagrijverlichting 4250K, Xtreme dimlicht 4000K, Xtreme mistlampen 4000K 27 juli afgeleverd

dubbel-UP!
Vagling liefhebber

Bericht door dubbel-UP! » za 23 jun 2012, 17:59

Ron UP schreef:Nou......ik ben net ff wezen kijken en idd er zit alleen een kastje onder bestuurdersstoel maar bij de bijrijders stoel lopen excact dezelfde kabels alleen zonder kastje.....dus......ik heb het kastje weer losgehaald voor jullie en toen de grote centrale stekker afgekoppeld. Toen ff gekeken wat er zou gebeuren:-)
Nou er gebeurde dus helemaal niks :x geen display meer, nada verlichting, geen lampjes en toen geprobeerd te starten. Nou dat deed het dus ook niet :cry: startmotor draaide wel rond maar starte niet :shock:
Toen ik het kastje weer aankoppelde deed alles het weer, alleen stond alles op nul, behalve totaal kmstand.:-)
Dus ik denk toch dat dit de ecu is met de startblokkering?
Maar dan zou iedereen die moeten hebben :D
Het verhaal is mij dus nog niet helemaal duidelijk maar dat je het kastje echt nodig hebt is me nu wel duidelijk :-) :-) :-) :-)

Zullen ze dan wel allemaal hebben, maar ergens anders verstopt?
Toch benieuwd waarom de ene het wel en de andere het niet heeft (op die plek).

Echt vreemd dat er verschillen zitten in een massaproduct van ongeveer dezelfde leeftijd, misschien weet een VAG man (Ben?) hoe en wat?

Ron UP
Forum eindbaas

Bericht door Ron UP » do 28 jun 2012, 22:03

Hoe zit t nou met die zwarte doos :D :D
High Up,5 deurs, navi,cruisecontrol,airco,alle ramen getint,dubbel uitlaatstuk,Dezent TX velgen met 195 brede banden,,LEDdrl,zwart embleem,coming home,bochtverl,en andere aanpassingen

Prohopper
Vagling liefhebber

Bericht door Prohopper » do 28 jun 2012, 23:00

...
Laatst gewijzigd door Prohopper op za 16 mar 2013, 12:30, 1 keer totaal gewijzigd.

Martin_tdi
Donateur member

Bericht door Martin_tdi » vr 29 jun 2012, 22:22

Als iemand het nummer wat op het kastje staat even wilt doorgeven kijk ik morgen op de zaak eens wat het echt is.
Ik vermoed de boordnetmodule ;)

dubbel-UP!
Vagling liefhebber

Bericht door dubbel-UP! » za 30 jun 2012, 09:45

Martin_tdi schreef:Als iemand het nummer wat op het kastje staat even wilt doorgeven kijk ik morgen op de zaak eens wat het echt is.
Ik vermoed de boordnetmodule ;)
Zou kunnen, maar waar zit die dan bij de (meeste) andere UP!'s?

oubaasje
Vagling liefhebber

Bericht door oubaasje » za 30 jun 2012, 17:21

Zou kunnen, maar waar zit die dan bij de (meeste) andere UP!'s?
weggewerkt in een hobbeltje onder de bodembekleding onder de stoel

Ron UP
Forum eindbaas

Bericht door Ron UP » ma 02 jul 2012, 13:52

Ad, dan ben ik erugh benieuwd waar hij dan bij jou weg gewerkt zit????? Welk hobbeltje bedoel je precies? Mss even een fotootje dan ajb.

dubbel-UP!
Vagling liefhebber

Bericht door dubbel-UP! » ma 02 jul 2012, 18:37

Ja, ben ook benieuwd naar de foto. Bij onze UP!'s zit ook geen bobbeltje :lol: :lol:

oubaasje
Vagling liefhebber

Bericht door oubaasje » ma 02 jul 2012, 19:45

ga zo gauw mogelijk een foto maken, maar omdat het onder de stoel donker is moet ik extra verlichting aanbrengen.
Onder beide stoelen zit die verhoging en van daar uit lopen er twee kabeltjes naar de onderkant van de stoelen. Daar zit nog een wirwar van kabels.
Ik probeer om het klittenband los te maken van die verhoging om te zien wat daaronder zit. Maar dat lukt nog niet erg. Ben voorzichtig om niks kapot te maken.
Ad

klittenband los gemaakt en dan zie ik 2 stekkers op de verhoging van de bodemplaat gemonteerd vanwaaruit die 2 kabeltjes lopen: 1 met 3 stroomdraden en 1 met 2 stroomdraden

Ron UP
Forum eindbaas

Bericht door Ron UP » ma 02 jul 2012, 21:47

Juist Ad, heb ik ook maar ik heb dat kastje er toch ook zitten hoor. Die is echt te groot om ergens onder de vloerbedekking te verbergen, toch al snel, ik schat, 18 x 10 x 3 cm groot hoor

Blue's
Forum newbie

Bericht door Blue's » di 03 jul 2012, 13:25

Kastje is voor de Bluetooth module....

Schijnt elke Volkswagen te hebben die Bluetooth heeft ingebouwd.

Ron UP
Forum eindbaas

Bericht door Ron UP » di 03 jul 2012, 14:07

Blue's schreef:Kastje is voor de Bluetooth module....

Waar heb je deze info vandaan?
Als je m loskoppelt werkt er nl helemaal niks meer, en waarom dan de kabeltjes vanuit t kastje naar de gordelvangers?
Ik denk dat t totaal niks met bluetooth te maken heeft!!!

Blue's
Forum newbie

Bericht door Blue's » di 03 jul 2012, 16:00

Gevraagd aan de dealer waar ik vanmiddag moest zijn. Hoe het precies met de kabels werkt, Ron, dat heb ik niet gevraagd.

Hij wees op eenzelfde soort kastje bij een nieuwe Golf Cabrio in de showroom.

Ron UP
Forum eindbaas

Bericht door Ron UP » di 03 jul 2012, 16:37

Aha! Waarschijnlijk hier weer een gevalletje: steldeklantmaargerustmeteenkulverhaal.....
Sorry hoor maar, nogmaals, bluetooth heeft bv niks te maken met bv niet willen starten vd up, of dat je gehele dashboard uitvalt. Maar goed, tis maar wat je geloven wil he hahahaha

Martin33
Vagling liefhebber

Bericht door Martin33 » di 03 jul 2012, 17:06

inderdaad Ron, wel een goede verkoper. Ontwijk een moeielijke vraag, maar wijs de klant dat ook andere auto's in de showroom te koop staan ;)

Alleen een monteur die heel veel aan vw sleuteld kan het juiste antwoorden geven. Maar had iemand het typenummer al doorgegeven hier op de site? ik heb ergens gelezen dat hier iemand was die dit kon opzoeken.

door Martin_tdi » vr 29 jun 2012, 23:22

Als iemand het nummer wat op het kastje staat even wilt doorgeven kijk ik morgen op de zaak eens wat het echt is.
Ik vermoed de boordnetmodule
high up! white 75pk bm. Acc: 4 drn, panoramadak, armsteun, drive pkkt, pltsbesprnd resrvwiel en lederen interieur.
Extra's: Led kofferbak verlichting 12V, dagrijverlichting 4250K, Xtreme dimlicht 4000K, Xtreme mistlampen 4000K 27 juli afgeleverd

dubbel-UP!
Vagling liefhebber

Bericht door dubbel-UP! » di 03 jul 2012, 17:57

Blue's schreef:Kastje is voor de Bluetooth module....

Zou die niet bluemotion bedoelen :?

Plaats reactie