Reclame op je up!
Reclame op je up!
Ik las vandaag iets over reclame op je auto (http://www.dereclamerijder.nl/?page=part&id=06). Ik vond dit best interessant klinken en ben benieuwd of andere forumleden hier al ervaring mee hebben. Ik hoor jullie ervaringen graag!
Tommyup!
Tommyup!
Re: Reclame op je up!
...
Laatst gewijzigd door Prohopper op zo 17 mar 2013, 11:35, 1 keer totaal gewijzigd.
Een klein stikkertje onder de achterklep zou toch geen kwaad kunnen? Ben benieuwd wat dat opleverd.Prohopper schreef:Triest. Dan rijd ik liever in een oude Golf o.i.d.
Leuk als je een UP! of andere mooie auto wil rijden. Maar zou er nooit krom voor willen liggen! Als je dit doet om je auto te kunnen betalen is dat best triest.
In het bezit van mijn gave donkerblauwe UP!
Een kleine sticker met doorzichtige achtergrond hoeft helemaal niet zo lelijk te zijn. ik bedoel dan vooral onder de acterklep naast het nummerbord. En btw, ik vroeg om jullie ervaringen ermee, niet jullie meningen.RODON schreef:Leuk als je een UP! of andere mooie auto wil rijden. Maar zou er nooit krom voor willen liggen! Als je dit doet om je auto te kunnen betalen is dat best triest.
...
Laatst gewijzigd door Prohopper op zo 17 mar 2013, 11:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Nee, dit is dan weer helemaal niks haha. Als je de halve auto moet laten stickeren wordt het em niet. Toch bedankt!Prohopper schreef:Sorry hoor, ik wist niet dat je kwaad werd...
Ik denk dat je pas in aanmerking van een vergoeding komt, als je halve auto bestickerd wordt en niet als je een ienimieni-stickertje ergens in een hoekje van je auto plakt. Denk je zelf niet?
Ik zie ook wel eens van die reclame-autootjes van mijndomein.nl rijden, die je als particulier dan bestickerd voor slechts €219 per maand kunt leasen. Geen porem!
Zie ook http://www.mijndomein.nl/auto .
Een klein stickertje op een onopvallende plek levert bijna niks op. Trekt niet de aandacht en geen adverteerder die daarvoor wil betalen. Het gaat echt om stickers zoals op die 107 hierboven of bijvoorbeeld de auto's hieronder:
Zo'n volledige achterruitreclame kan misschien twee tientjes per week opleveren. Zitten echter wel weer allerhande voorwaarden aan vast: zoveel kilometer rijden, auto niet ergens achteraf parkeren en het is afhankelijk van de regio. 50 kilometer per dag rijden in de polder is waarschijnlijk minder lucratief dan 5 door een drukke winkelstraat.
Zo'n volledige achterruitreclame kan misschien twee tientjes per week opleveren. Zitten echter wel weer allerhande voorwaarden aan vast: zoveel kilometer rijden, auto niet ergens achteraf parkeren en het is afhankelijk van de regio. 50 kilometer per dag rijden in de polder is waarschijnlijk minder lucratief dan 5 door een drukke winkelstraat.
▲ Škoda Citigo Tour | 1.0 Greentech 60 pk | Brilliant Silver | 3-deurs | Travelpakket | LM velgen 'Apus' | Sunset
-------------
-------------
Ik vind dit dus helemaal niks. Ik geniet iedere dag opnieuw als ik uit het raam kijk en mijn Mii zie staan. Zou ie vol met reclame zitten, mogelijk zelfs van de concurrent, dan wordt dat natuurlijk een heel ander verhaal. Daarnaast vraag ik me af hoe veilig achterruitreclame is voor de gemiddelde automobilist; die ruit zit er niet voor niets...
Seat Mii Style Sport 60 pk, diepzwart, bijna alle opties
...
Laatst gewijzigd door Prohopper op zo 17 mar 2013, 11:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Begrijp me niet verkeerd hoor, ik vind reclame aan de zijkant of achterruit ook helemaal niks. Was ook meer interesse om te orienteren. Ik heb het ondertussen al volledig uit mn hoofd gezet, haha!
Dit moet je toch niet willen op zo'n mooie Up!!!
Ik vind t echt afschuwelijk hoor
Ik vind t echt afschuwelijk hoor
High Up,5 deurs, navi,cruisecontrol,airco,alle ramen getint,dubbel uitlaatstuk,Dezent TX velgen met 195 brede banden,,LEDdrl,zwart embleem,coming home,bochtverl,en andere aanpassingen
Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350
Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350
Wat wel grappig is dat je een Skoda Citigo voor 175euro kunt leasen. als je dan 350 euro krijgt per maand voor de stikkers maak je winst per km maar of je lease maatschappij er op zit te wachten...
je mag gewoon je leasauto bestickeren hoor anders zou je alleen maar autos zien zonder reklame. stickers kan je gewoon weer verwijderen.stUp! schreef:Wat wel grappig is dat je een Skoda Citigo voor 175euro kunt leasen. als je dan 350 euro krijgt per maand voor de stikkers maak je winst per km maar of je lease maatschappij er op zit te wachten...
high up! white 75pk bm. Acc: 4 drn, panoramadak, armsteun, drive pkkt, pltsbesprnd resrvwiel en lederen interieur.
Extra's: Led kofferbak verlichting 12V, dagrijverlichting 4250K, Xtreme dimlicht 4000K, Xtreme mistlampen 4000K 27 juli afgeleverd
Extra's: Led kofferbak verlichting 12V, dagrijverlichting 4250K, Xtreme dimlicht 4000K, Xtreme mistlampen 4000K 27 juli afgeleverd
Haha precies. Als ik later een gezinnetje heb of ik woon samen, dan zou ik het zeker een optie vinden.om onze tweede auto te beplakken met reclame, dat is dan gewoon winst. Maar de Up! Is te mooi om dat te doen naar mijn meningstUp! schreef:Wat wel grappig is dat je een Skoda Citigo voor 175euro kunt leasen. als je dan 350 euro krijgt per maand voor de stikkers maak je winst per km maar of je lease maatschappij er op zit te wachten...
...
Laatst gewijzigd door Prohopper op zo 17 mar 2013, 11:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Het lijkt me sterk dat je 1000km moet rijden
Als je 100km/h gaat moet je dus 10uur rijden
Als je 100km/h gaat moet je dus 10uur rijden
Haha ja die eis is ook totale onzin. Wel is het zo dat je meestal meer krijgt bij meer kilometers. Maar dat is natuurlijk logisch
...
Laatst gewijzigd door Prohopper op za 16 mar 2013, 17:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Ok, ja laat het duidelijk zijn ik zou het ook niet doen, crisis of niet