Chromen strips op zijkant auto

Bespreek hier alles omtrent het mooier of sneller maken van je UP!
Gebruikersavatar
StefanK
Forum newbie
Berichten: 22
Lid geworden op: do 12 apr 2012, 23:01

Chromen strips op zijkant auto

Bericht door StefanK » do 26 apr 2012, 14:46

Sorry als dit onderwerp al naar voren is gekomen, maar ik het het nergens gezien op het forum...
Op veel foto's/ afbeeldingen zijn er chromen sierstrips te zien op de zijkant van de up! echter worden deze niet standaard geleverd. Ook in het overzicht van accessoires staan de strips voor de zijkant niet vermeld, wél voor de achterkant.... Wie weet hoe dit zit?

Gebruikersavatar
šváb
Vagling liefhebber
Berichten: 227
Lid geworden op: ma 16 apr 2012, 21:37

Re: Chromen strips op zijkant auto

Bericht door šváb » do 26 apr 2012, 15:25

Deze strips worden alleen geleverd op de black- en white-Up!.
VW Up! | 60PK BMT | High Up! | Deep black pearl | Executive | Drive | Dynamic | Leder | Panoramadak | Aparte set winterbanden

Afbeelding

Gebruikersavatar
StefanK
Forum newbie
Berichten: 22
Lid geworden op: do 12 apr 2012, 23:01

Re: Chromen strips op zijkant auto

Bericht door StefanK » do 26 apr 2012, 15:47

šváb schreef:Deze strips worden alleen geleverd op de black- en white-Up!.

Is wel apart dat Volkswagen ze wel afbeeld op modellen buiten de Black- en White Up! om....

Gebruikersavatar
RoyVisser
Vagling liefhebber
Berichten: 218
Lid geworden op: wo 07 mar 2012, 18:18

Re: Chromen strips op zijkant auto

Bericht door RoyVisser » do 26 apr 2012, 17:13

Ik neem aan dat ze wel gewoon los besteld kunnen worden? Ik hoop zelf de chromen mistlamp ringen op die manier te bestellen.
Pearl Black High Up 60pk BlueMotion met 16" Classic Velgen, Pearl Black Inleg, Titaanzwart Interieur, Geen Typeaanduiding, Plaatsvervangend Reservewiel, Drive Pakket en Executive Pakket

TOP UP!
Vagling liefhebber
Berichten: 190
Lid geworden op: do 29 mar 2012, 19:21

Re: Chromen strips op zijkant auto

Bericht door TOP UP! » do 26 apr 2012, 17:46

RoyVisser schreef:Ik neem aan dat ze wel gewoon los besteld kunnen worden? Ik hoop zelf de chromen mistlamp ringen op die manier te bestellen.

Ze zijn gewoon los te bestellen... Ik laat ze morgen monteren als ze binnen zijn gekomen. Ik moet toch nog terug komen voor mijn dorpelbeschermers omdat poging 1 mislukt was. De kosten zijn bijna 150 euro voor beide kanten.(excl arbeidsloon).

Gebruikersavatar
dubbel-UP!
Vagling liefhebber
Berichten: 543
Lid geworden op: zo 26 feb 2012, 18:49
Locatie: het mooie Limburg

Re: Chromen strips op zijkant auto

Bericht door dubbel-UP! » do 26 apr 2012, 18:43

StefanK schreef:
šváb schreef:Deze strips worden alleen geleverd op de black- en white-Up!.

Is wel apart dat Volkswagen ze wel afbeeld op modellen buiten de Black- en White Up! om....

Zijn gewoon de fouten welke nog steeds in de configurator zitten.........
Zo was het ook met de bekleding in het allereerste begin welke afweek van de gelverde.
Zo staat er ook ergens op de vw site dat de UP! elektrisch inklapbare spiegels heeft, pffff...... wat een misser :o
Dubbel-UP! = black-UP! + high UP!

Gebruikersavatar
RonaldNL
Vagling liefhebber
Berichten: 480
Lid geworden op: ma 05 mar 2012, 20:49

Re: Chromen strips op zijkant auto

Bericht door RonaldNL » do 26 apr 2012, 21:36

Op de site stond Electrische , inklapbare spiegels dus dat klopt dan toch ze zijn (high-up ed) electrisch te stellen en de spiegels kun je op alle modellen inklappen de KOMMA doet de truuk toch :D of heetf het nog ergens gestaan zou zomaar kunnen natuurlijk :D
The Only Way is UP!

Gebruikersavatar
Up058
Vagling liefhebber
Berichten: 184
Lid geworden op: za 14 jul 2012, 11:54
Locatie: Leeuwarden.

Re: Chromen strips op zijkant auto

Bericht door Up058 » wo 18 jul 2012, 16:44

Ik blij dat ik de Black-up in ontvast mag nemen met chroom pakket !
BLACK UP: 16" Lichtmetalen velgen "Classic" - Maps&More- Excusief pakket - SoundPakket.
Vag Aanpassingen - Polo 6R antenne - AP schroefset

Harrywhiteup!
Forum newbie
Berichten: 15
Lid geworden op: zo 05 aug 2012, 16:28
Locatie: Brielle

Re: Chromen strips op zijkant auto

Bericht door Harrywhiteup! » zo 05 aug 2012, 17:23

Ik heb voor mijn vaders rode Up! ook de chrome strips van de White up besteld een ook de mistlamp ringen

alleen ik heb er achter gekomen dat bij de white en black up de voorkant anders is dan bij de high up
bij de white en black up! kan je deze ringen er zo in klikken ik denk dat ik ze maar vast kit.

The only way is up!
Forum newbie
Berichten: 19
Lid geworden op: ma 15 apr 2013, 18:00
Locatie: Leiderdorp

Re: Chromen strips op zijkant auto

Bericht door The only way is up! » ma 15 apr 2013, 18:25

@harrywhiteup! Hallo Harry, ik ben nieuw op het forum sinds vandaag en mijn vriendin en ik hebben en zwart high UP 5drs gekocht. Vind de chromen strips en de chromen zijspiegel kappen erg mooi en weet jij waar je die kan bestellen. De dealer zou het nog uitzoeken voor ons want hij wist dit ook niet direct. Jeroen

Miisport1
Vagling liefhebber
Berichten: 204
Lid geworden op: vr 15 mar 2013, 21:23

Re: Chromen strips op zijkant auto

Bericht door Miisport1 » ma 15 apr 2013, 18:35

ik heb de deur lijsten in het chroom ook besteld.
ze stonden bij seat in de folder.
maar zag ze bij van udenhout nu op de site staan.
dus maar gelijk besteld.
weet alleen niet of de sier lijst voor en achter voor ook op een uppie past.
up heeft weer een chromen lijst op het raam achter past die ook op een seat.en passen de spatlappen van een vw ook op een mii
bij mii zijn ze 90 euro en bij vw rond de 43
zo is er nog wel wat verschil in accesoires en vooral de prijs tussen de merken

Gebruikersavatar
Jojo
Vagling liefhebber
Berichten: 152
Lid geworden op: di 12 jun 2012, 12:53

Re: Chromen strips op zijkant auto

Bericht door Jojo » ma 15 apr 2013, 18:39

@ Jeroen.

De chromen strips kan je hier bestellen: http://shop.udenhout.nl/lifestyle/lifes ... collection

Dacht dat ze de spiegelkappen ook hadden maar die zie ik er niet meer tussen staan. Even navragen bij Van Udenhout.
Up! Black-edition 60pk, zonder bluemotion!

The only way is up!
Forum newbie
Berichten: 19
Lid geworden op: ma 15 apr 2013, 18:00
Locatie: Leiderdorp

Re: Chromen strips op zijkant auto

Bericht door The only way is up! » ma 15 apr 2013, 19:05

@Jojo Dat is snel zeg...leuk ik ga even kijken en zal het navragen van de spiegelkappen. Heb je zelf nog tips voor leuke extra's op de high UP! Jeroen

Gebruikersavatar
Jojo
Vagling liefhebber
Berichten: 152
Lid geworden op: di 12 jun 2012, 12:53

Re: Chromen strips op zijkant auto

Bericht door Jojo » ma 15 apr 2013, 19:57

Als je toch voor de strips op de zijkant gaat, zou ik deze ook meenemen:
http://shop.udenhout.nl/lifestyle/lifes ... achterklep

En deze: http://shop.udenhout.nl/lifestyle/lifes ... el-logo-up

Het stuurwiel logo vind ik een mooie aanvulling, ziet er gewoon erg goed uit.

De sierstrip voor de achterklep is ook een mooie toevoeging als je van de chrome look houdt, ik dus wel ;) het breek het zwarte vlak van de achterklep.

Een paar mooie instaplijsten misschien??


Verder is er nog zoveel leuks te verzinnen, kijk maar een beetje rond op het forum. Doe je genoeg ideeën op.
Up! Black-edition 60pk, zonder bluemotion!

The only way is up!
Forum newbie
Berichten: 19
Lid geworden op: ma 15 apr 2013, 18:00
Locatie: Leiderdorp

Re: Chromen strips op zijkant auto

Bericht door The only way is up! » di 16 apr 2013, 10:12

@Jojo Bedankt voor de snelle input ga er zeker naar kijken. Er is een hoop leuks te vinden zo. Waar ik ook op zoek naar ben is een midden armsteun en ik zie via dit forum dat er 1 via marktplaats te koop is: http://link.marktplaats.nl/667240798 en 1 via de link van jou: http://shop.udenhout.nl/lifestyle/lifes ... uitvoering Weet jij of dit dezelfde zijn ?

Gebruikersavatar
erikvank
Vagling liefhebber
Berichten: 196
Lid geworden op: do 14 feb 2013, 11:55

Re: Chromen strips op zijkant auto

Bericht door erikvank » di 16 apr 2013, 10:44

The only way is up! schreef:@Jojo Bedankt voor de snelle input ga er zeker naar kijken. Er is een hoop leuks te vinden zo. Waar ik ook op zoek naar ben is een midden armsteun en ik zie via dit forum dat er 1 via marktplaats te koop is: http://link.marktplaats.nl/667240798 en 1 via de link van jou: http://shop.udenhout.nl/lifestyle/lifes ... uitvoering Weet jij of dit dezelfde zijn ?

Om de draadjes zuiver te houden kun je vragen over armsteunen het beste stellen in één van de draadjes die daar al over zijn gestart (rechts bovenin het scherm is een zoekvenster en kom je met de zoekterm "armsteun" wel wat draadjes tegen.

Om toch antwoord te geven op je vraag: er zijn twee verschillende armsteunen in de omloop die als officiële armsteun door het leven gaan. Een van net over de honderd euro en één die een stuk duurder is, maar degelijker wordt gemonteerd. Het blijkt lastig om te achterhalen welke "originele" armsteun door een dealer wordt bedoeld, de goedkopere of de duurdere en stevig gemonteerde. Die laatste is momenteel in de aanbieding bij een Skodadealer in de buurt van Amersfoort, zoals te zien is in dit draadje http://www.vwupforum.nl/viewtopic.php?f ... eun#p30470. En hoe stevig de goedkopere is weet ik niet, maar wellicht stevig genoeg. En er zijn natuurlijk tal van niet-originele armsteunen te krijgen bij zaken als Halfords.

Over de mogelijkheden van verstelling, bekleding, opbergruimte, raad ik je aan de andere draadjes door te nemen.
Get up! Stand up! Don't give up ...

Volkswagen High-Up! - BMT 75pk - Deep Black Pearl - Executive Pakket - Drive Pakket - Maps & More - 220v omvormer - middenarmsteun
Volkswagen Golf Variant

The only way is up!
Forum newbie
Berichten: 19
Lid geworden op: ma 15 apr 2013, 18:00
Locatie: Leiderdorp

Re: Chromen strips op zijkant auto

Bericht door The only way is up! » di 16 apr 2013, 11:01

@erikvank Bedankt voor je bericht en verwijzing naar he andere topic. Ik zal 'proberen' het bericht te verplaatsen. Ben nog lerende in het forum. Jeroen

Miisport1
Vagling liefhebber
Berichten: 204
Lid geworden op: vr 15 mar 2013, 21:23

Re: Chromen strips op zijkant auto

Bericht door Miisport1 » di 16 apr 2013, 13:43

goedkoop is uit eindelijk duurkoop.
koop gewoon die dure je moet er weer zoveel jaar mee doen.
:mrgreen:

Gebruikersavatar
Inge
Forum eindbaas
Berichten: 1088
Lid geworden op: di 04 dec 2012, 10:01

Re: Chromen strips op zijkant auto

Bericht door Inge » wo 17 apr 2013, 05:58

Mijn idee! ;)
Skoda Citigo Artic 60pk -Spring Green-14" stalen velgen+Avalone wieldoppen-PIAA H-724 verlichting + Bosch Plus90 dimlicht-move&fun-high up versnellingspook + handrem-chroom spiegels + deurcovers-ceramic onderdashboard + middenconsole-armsteun-CC

Miisport1
Vagling liefhebber
Berichten: 204
Lid geworden op: vr 15 mar 2013, 21:23

Re: Chromen strips op zijkant auto

Bericht door Miisport1 » do 18 apr 2013, 15:25

net de chromen deur lijsten binnen gekregen.
wauw ziet er goed uit.geen spijt van in elk geval.
denk dat ik toch mits hij past op de mii de achterklep lijst en de mistlampen ringen ook maar ga bestellen.
het ziet er mooi en chique uit in elk geval.

Plaats reactie