Voorkeur tekst sticker
- el coche SEAT
- Donateur member
Voorkeur tekst sticker
VW UP! GTI, Kings Red with Black roof, 115 pk, 2023
VW Golf Variant, R-line, Dolphin Grey, 130 pk, 2023
- el coche SEAT
- Donateur member
Re: Voorkeur tekst sticker
Ik vind de verwijzing naar de url van het forum een must.
ik zou zeggen vw up forum als ik de sticker zie ik zeg doen!
High_UP! 60pk BM 3d in darksilver
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,
Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,
Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L
- oubaasje
- Vagling liefhebber
mee eens, maar wel een uitroepteken achter UpTV_UP! schreef:ik zou zeggen vw up forum als ik de sticker zie ik zeg doen!
Er komt dan te staan www.vwupforum.nl toch? een ! kan dan niet omdat je de website dan niet kunt vinden.
Ik ga voor www.vwupforum.nl omdat je met deze stikkers 2 dingen wil, herkent worden door mede forum leden en nieuwe leden aantrekken en met de site er bij kunnen ze het makkenlijk vinden.
Ik ga voor www.vwupforum.nl omdat je met deze stikkers 2 dingen wil, herkent worden door mede forum leden en nieuwe leden aantrekken en met de site er bij kunnen ze het makkenlijk vinden.
- oubaasje
- Vagling liefhebber
nee natuurlijk niet in het url maar bij 'het forum voor UP!, Mii en Citogo rijders"
Ah ok nee dan is duidenlijk!
Thx, voor het maken van de poll...el coche SEAT schreef:Wat heeft jouw voorkeur, sticker mini VAG club of vwupforum.nl
Zie
viewtopic.php?f=6&t=740&start=50
Up! Black-edition 60pk, zonder bluemotion!
- el coche SEAT
- Donateur member
Graag gedaan.Jojo schreef:Thx, voor het maken van de poll...el coche SEAT schreef:Wat heeft jouw voorkeur, sticker mini VAG club of vwupforum.nl
Zie
viewtopic.php?f=6&t=740&start=50
-
- Forum newbie
Mijn mening: vwupforum.nl zonder www.
Is sneller te lezen en hoeft 9 van 10 keer ook niet in browzer te worden getypt. En ik moet eerlijkheidshalve toegeven dat ik NIET met stickers op mijn auto ga rijden. BEHALVE wanneer dit een sticker is die achterop, onder het kenteken komt. Daar waar de naam van de dealer/garage staat. Daar heb ik toch geen band mee. En die stickers zijn gewoon op maat te bestellen... Zwarte sticker met witte letters...
Is sneller te lezen en hoeft 9 van 10 keer ook niet in browzer te worden getypt. En ik moet eerlijkheidshalve toegeven dat ik NIET met stickers op mijn auto ga rijden. BEHALVE wanneer dit een sticker is die achterop, onder het kenteken komt. Daar waar de naam van de dealer/garage staat. Daar heb ik toch geen band mee. En die stickers zijn gewoon op maat te bestellen... Zwarte sticker met witte letters...
High Up! 60 paardjes Blue Motion. Deep Black Pearl. Incl Dash pad. Bekleding zwart. Executive pakket en Dynamic pakket.