Wanneer middenarmsteun?
Wanneer middenarmsteun?
Wanneer heb je middenarmsteun of moet die apart bestellen want de onze staat al op voorraad met alle pakketten alleen weet ik niet of er een middenarmsteun op zit wie weet het toevallig.
Re: Wanneer middenarmsteun?
die moet je apart bestellen.
High_UP! 60pk BM 3d in darksilver
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,
Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,
Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L
- GunSpeed
- Forum eindbaas
En tot nu toe alleen beschikbaar OEM Seat, VW komt later op het jaar met hun versie
up! Black BMT 75pk 3d
Volgens pon kan dat dus wel eens pas in 2013 worden...GunSpeed schreef:En tot nu toe alleen beschikbaar OEM Seat, VW komt later op het jaar met hun versie
Als de kleur goed is gewoon die van de seat erin.
http://www.vwupforum.nl/viewtopic.php?f ... 9&start=75
Heb gister gesproken met Hegeman ze kunnen er een opzetten want hun hebben ze voor 240 euro . Geld in ieder geval . Nog even nadenken vandaag jaja zondag is hij open en gaan we alle puntjes op de UP zetten misschien kan ik iets regelen met de armsteun . Gr Geerlings
- GunSpeed
- Forum eindbaas
Ben het wachten de onzekerheid wanneer de OEM versie voor de Up! nu gaat komen beu.
Gisteren heb ik dan maar de OEM Seat Mii armsteun besteld bij mijn VW-dealer. Ik heb hem gewoon het onderdeelnummer van Seat gegeven en binnen de 5 minuten was het stuk besteld.
Hopelijk moet ik geen maanden wachten want heb ondertussen al gemerkt dat ik zo'n ding wel mis
Gisteren heb ik dan maar de OEM Seat Mii armsteun besteld bij mijn VW-dealer. Ik heb hem gewoon het onderdeelnummer van Seat gegeven en binnen de 5 minuten was het stuk besteld.
Hopelijk moet ik geen maanden wachten want heb ondertussen al gemerkt dat ik zo'n ding wel mis
up! Black BMT 75pk 3d
De Up armsteun is vanaf nu leverbaar !
link?
Besteld: High up, 75PK bmt, dark silver, executive, drive, panoramadak, leder. On the road since Nov. 10. Changed/added: OBD configured, Osram Nightbreakers, PIAA dagrijverlichting, armsteun. Zomervelgen: Upsilon!
- Witte Reus
- Vagling liefhebber
..... en heel misschien ook nog wel een speciale up-forum-aanbieding?
High UP White Edition met Oxxio Razor 17” => KLIK
Wij zijn nog geen sponsor van dit forum en mogen dan ook geen activiteiten in deze richting meer ventileren op het forum , jammer maar het is niet anders voorlopig.Witte Reus schreef:..... en heel misschien ook nog wel een speciale up-forum-aanbieding?
- Witte Reus
- Vagling liefhebber
Da's nou jammermerkx352 schreef: Wij zijn nog geen sponsor van dit forum en mogen dan ook geen activiteiten in deze richting meer ventileren op het forum , jammer maar het is niet anders voorlopig.
Stuur m dan maar als PB
Maar eh, zit er levertijd op of zijn ze op voorraad?
High UP White Edition met Oxxio Razor 17” => KLIK
Goedemorgen,
Is er al iets bekend over de nieuwe accesoiresbrochure voor de up over 2013 waarin misschien ook de armsteun staat of nog helemaal niets?
Op de officiele volkswagen site kan ik bij de accesoires nog niets vinden.
mvg,
Adriaan
Is er al iets bekend over de nieuwe accesoiresbrochure voor de up over 2013 waarin misschien ook de armsteun staat of nog helemaal niets?
Op de officiele volkswagen site kan ik bij de accesoires nog niets vinden.
mvg,
Adriaan
Besteld: High up, 75PK bmt, dark silver, executive, drive, panoramadak, leder. On the road since Nov. 10. Changed/added: OBD configured, Osram Nightbreakers, PIAA dagrijverlichting, armsteun. Zomervelgen: Upsilon!
We hebben er meer dan voldoende op voorraadWitte Reus schreef:Da's nou jammermerkx352 schreef: Wij zijn nog geen sponsor van dit forum en mogen dan ook geen activiteiten in deze richting meer ventileren op het forum , jammer maar het is niet anders voorlopig.
Stuur m dan maar als PB
Ik heb deze middensteun er inmiddels ook in zitten. Makkelijk te monteren
- GunSpeed
- Forum eindbaas
Is dit nu een originele VW armsteun en zo ja heb je daar dan een een bestelnummer voor?VladUP! schreef:Ik heb deze middensteun er inmiddels ook in zitten. Makkelijk te monteren
Mvg
up! Black BMT 75pk 3d
merkx352 schreef:We hebben er meer dan voldoende op voorraadWitte Reus schreef:Da's nou jammermerkx352 schreef: Wij zijn nog geen sponsor van dit forum en mogen dan ook geen activiteiten in deze richting meer ventileren op het forum , jammer maar het is niet anders voorlopig.
Stuur m dan maar als PB
Vraagje,
Wat kost ie. Welke kleur.en hoe monteer je hem...
Vraagje,
Wat kost ie. Welke kleur.en hoe monteer je hem...[/quote]
€ 121.95 , kleur Zwart ( zie foto ) , met 4 schroefjes op de centrale console
Wat kost ie. Welke kleur.en hoe monteer je hem...[/quote]
€ 121.95 , kleur Zwart ( zie foto ) , met 4 schroefjes op de centrale console
- GunSpeed
- Forum eindbaas
Meerdere forumleden zitten al maanden met ongeduld te wachten op nieuws over de originele armsteun van Volkswagen voor hun Up, waaronder mezelf. Iedereen heeft wel zijn eigen reden om voor OEM te kiezen en geen aftermarket.merkx352 schreef:De Up armsteun is vanaf nu leverbaar !
Kom jij hier nu doodleuk beweren dat DE armsteun nu leverbaar is, maar wanneer er naar een bestelnummer of een officiële brochure gevraagd wordt reageer je niet... Waarom niet? Ja, als zelfs de invoeder niet weet wanneer ie nu uiteindelijk komt...
Ik vind het "Not done" en geheel misplaatst om hier jouw spullen te komen aanprijzen in een topic dat over een OEM-onderdeel terwijl jouw artikel een aftermarket product is waarvan er al maanden verschillende versies van bestaan... Maak gewoon een verkooptopic aan in de te koop sectie!!!
Grtz
Gunter
up! Black BMT 75pk 3d
- Nemad
- Vagling liefhebber
- Contacteer:
De originele VW Up! / Mii / Citigo armsteun is betelbaar (en leverbaar) bij alle officiele dealers.
Het artikelnummer is; 1SL061100
Prijs; € 265,- inclusief BTW en montage.
Het artikelnummer is; 1SL061100
Prijs; € 265,- inclusief BTW en montage.
'Candy white' High Up! BMT 44kw/60pk, 4-deurs, Dynamic 'Triangle', Executive 'Maps & more', zonder type-aanduiding, reservewiel (plaatsbesparend) en decorinleg 'Black pearl'
is eer ook een aansluitende versie voor bij de leren bekleding?
mvg
mvg