Je moet minstens de in het EU Certificate of Conformity opgegeven LI hebben, anders keuren ze 'm af op de technische controle.GunSpeed schreef: De gloednieuwe ContiWinterContact 850 is eveneens beschikbaar in dezelfde maat maar met een loadindex van maar 80. De standaard index is 81 en 82, weet iemand of die 80 voldoende is voor de Up?
Winterbanden
Re: Winterbanden
- GunSpeed
- Forum eindbaas
Denk ik ook wel maar er zijn verscheidene Up-eigenaars in Duitsland die ook met deze Conti's rijden en zij moeten die ook aangeven bij de toch wel strenge TÜV. Dus op gebied van veiligheid zit dat wel goed maar voor de controle zou het wel een probleem kunnen zijn._1S_ schreef:Je moet minstens de in het EU Certificate of Conformity opgegeven LI hebben, anders keuren ze 'm af op de technische controle.
up! Black BMT 75pk 3d
- GunSpeed
- Forum eindbaas
Trouwens, mijn Conti's staan ondertussen ook klaar voor het betere werk. Twijfel nog of ik ze nu al zou monteren, vind het persoonlijk nog wat vroeg op't jaar...
up! Black BMT 75pk 3d
gisteren de winterset van henri gekocht 14 inch staal.
En vandaag mijn 13 inch winterset verkocht deze gingen niet passen helaas.
En vandaag mijn 13 inch winterset verkocht deze gingen niet passen helaas.
High_UP! 60pk BM 3d in darksilver
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,
Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,
Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L