After sales soundpakket

Bespreek hier alle algemene zaken omtrent de Volkswagen up!
WillemKleineMeers
Forum newbie
Berichten: 3
Lid geworden op: ma 19 nov 2012, 09:08

After sales soundpakket

Bericht door WillemKleineMeers » ma 19 nov 2012, 09:18

Ik heb een voorraad UP gekocht. Helaas zit er geen soundpakket op deze UP waardoor het radiogekuid een beetje magertjes is. Volgens de dealer is het niet mogelijk om het soundpakket after-sales te monteren. Weet iemand een oplossing voor mij? Kan het soundpakket inderdaad niet achteraf gemonteerd worden? Is er een alternatief?

Draconian
Forum newbie
Berichten: 33
Lid geworden op: di 13 nov 2012, 10:23

Re: After sales soundpakket

Bericht door Draconian » ma 19 nov 2012, 09:45

Standaard zitten er gewoon twee speakers in de voordeuren(geven nog goed geluid ook). Voorbereiding is er ook dus je kunt zelf makkelijk extra draden gaan trekken. Deze kun je heel mooi wegwerken onder die kunststof profielen langs de deuren op de vloer. Via de achterbank kun je onderaan naar de hoedenplank zonder zichtbare bedrading. In de hoedenplank kun je een extra versteviging maken om grote ovale speakers te monteren. Zelf een radio inbouwen stelt helemaal niets voor. Waar ze autoradio's verkopen heb je ook van die verloopstekkers. Zo heb ik zelf twee keer 300 watt speakers van JBL in mijn hoedenplank zitten met een Pioneer autoradio. Allemaal gekocht bij de Mediamarkt zonder versterker en het geluid is zeer aangenaam. Auto trilt behoorlijk met volle bas. Er zijn zoveel oplossingen. Zo zijn er ook speakers op de markt speciaal voor onder je stoel.

Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: After sales soundpakket

Bericht door Tom Westendorp » ma 19 nov 2012, 09:56

PB verstuurd en helaas maar een globale mededeling gemaakt. Waarom stelt niet iedereen zich netjes voor zoals dat hoort?
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

Draconian
Forum newbie
Berichten: 33
Lid geworden op: di 13 nov 2012, 10:23

Re: After sales soundpakket

Bericht door Draconian » ma 19 nov 2012, 10:11

Petrolhead Tom schreef:PB verstuurd en helaas maar een globale mededeling gemaakt. Waarom stelt niet iedereen zich netjes voor zoals dat hoort?
Omdat heel veel mensen anoniem willen blijven en dus niet teveel informatie over zichzelf willen prijsgeven op het internet. Heel begrijpelijk juist.

Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: After sales soundpakket

Bericht door Tom Westendorp » ma 19 nov 2012, 10:20

Absoluut niet mee eens. Je hoeft echt niet je hele hebben en houden op het internet te zetten. Je voornaam en streek is voor mij al voldoende ik verwacht echt niet dat iemand zijn sofi nummer, straatnaam en basisschool van het kind erop zet. Maar wel even een nette aanmelding. Kun je daar niet mee leven dan hoor je niet op een forum thuis en moet je het bij lezen laten. Je loopt in een kroeg toch ook niet zomaar naar een tafel en begint met mensen te praten zonder dat je ze kent?

Wanneer voorstellen niet nodig is is de kracht van een forum snel weg. Je krijgt dan een groep anonieme users die alles durven te roepen naar elkaar omdat ze lekker anoniem zijn.

Iedereen mag er een mening over hebben maar stel je je niet voor, kun je niet actief deelnemen op het vwupforum.nl Dat mogen mensen kinderachtig vinden maar ik vind het niet meer dan normaal dat je je even netjes voorstelt.

Modteam vwupforum.nl
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

tweetup
Forum newbie
Berichten: 72
Lid geworden op: di 18 sep 2012, 12:44

Re: After sales soundpakket

Bericht door tweetup » ma 19 nov 2012, 11:44

+1 tom.
Besteld: High up, 75PK bmt, dark silver, executive, drive, panoramadak, leder. On the road since Nov. 10. Changed/added: OBD configured, Osram Nightbreakers, PIAA dagrijverlichting, armsteun. Zomervelgen: Upsilon!

EricE
Forum newbie
Berichten: 13
Lid geworden op: do 09 aug 2012, 11:07

Re: After sales soundpakket

Bericht door EricE » ma 19 nov 2012, 14:07

+1 voor Tom

VladUP!
Vagling liefhebber
Berichten: 111
Lid geworden op: ma 06 aug 2012, 15:12

Re: After sales soundpakket

Bericht door VladUP! » ma 19 nov 2012, 15:13

zeker waar, +1.

Gebruikersavatar
el coche SEAT
Donateur member
Berichten: 818
Lid geworden op: wo 15 feb 2012, 15:25
Locatie: BrunssUP!m

Re: After sales soundpakket

Bericht door el coche SEAT » ma 19 nov 2012, 15:18

+5 voor Tom.
VW UP! GTI, Kings Red with Black roof, 115 pk, 2023

VW Golf Variant, R-line, Dolphin Grey, 130 pk, 2023

Gebruikersavatar
TV_UP!
Forum eindbaas
Berichten: 1247
Lid geworden op: ma 09 jul 2012, 20:12
Locatie: Fijnaart

Re: After sales soundpakket

Bericht door TV_UP! » ma 19 nov 2012, 18:54

Anoniem zijn op een forum.
Maar in de tussen tijd wel een hyves,twitter en facebook profiel waar veel meer info staat dan hier van je.

Tom helemaal mee eens +1
High_UP! 60pk BM 3d in darksilver
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,

Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L

WillemKleineMeers
Forum newbie
Berichten: 3
Lid geworden op: ma 19 nov 2012, 09:08

Re: After sales soundpakket

Bericht door WillemKleineMeers » ma 19 nov 2012, 21:37

Petrolhead Tom schreef:PB verstuurd en helaas maar een globale mededeling gemaakt. Waarom stelt niet iedereen zich netjes voor zoals dat hoort?
Ik wil niet anoniem blijven, had het alleen even niet in de gaten dat je je moet voorstellen.

Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: After sales soundpakket

Bericht door Tom Westendorp » ma 19 nov 2012, 21:43

WillemKleineMeers schreef:
Petrolhead Tom schreef:PB verstuurd en helaas maar een globale mededeling gemaakt. Waarom stelt niet iedereen zich netjes voor zoals dat hoort?
Ik wil niet anoniem blijven, had het alleen even niet in de gaten dat je je moet voorstellen.
En dat geeft niets zoals al eerder aangegeven. Veel plezier op het forum. :D
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

Plaats reactie