Openen tankdop/slot?
- Psycho_Mantis
- Vagling liefhebber
Re: Openen tankdop/slot?
Zo moeilijk is die tankdop toch niet?
Ik heb er nog nooit problemen mee gehad...
Ik heb er nog nooit problemen mee gehad...
Al ff geleden dat hier wat is peplaatst. Maar ik krijg het dopje ook niet open..
- Autheo
- Donateur member
Da's pas lekker zuinig, lijkt me.Up I go schreef:Al ff geleden dat hier wat is peplaatst. Maar ik krijg het dopje ook niet open..
Maar even serieus, soms helpt het om met de ene hand de dop vast te houden, en met de andere hand de sleutel te draaien, zodat de dop van het slot gaat. Dat was ook al eerder gezegd:
IjZeL schreef:Sleutel in de tankdop steken, dop vasthouden en sleutel halve slag linksom draaien. De dop kan nu open en dichtgedraaid worden. Afsluiten is omgekeerde volgorde
Mii Sport Connect Ecomotive | 60 pk | 5d | candy white | (zie review)
<> Link:
Hiervoor:Mii Style Ecomotive (zie review)
4,7 l/100km = 21,1 km/l
<> Link:
Hiervoor:Mii Style Ecomotive (zie review)
4,7 l/100km = 21,1 km/l
Inderdaad heel zuinig hoor.
x
Laatst gewijzigd door GasDwerg op zo 30 mar 2014, 16:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Inderdaad eerst met sleutel en dan met de hand losdraaien . Maar het blijft een onding.
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Is op Fiat's niet anders. Altijd een gedoe inderdaad.
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
Ik was voorbereid door dit topic maar ook ik heb staan kloten om 'm open te krijgen. Opeens had ik 'm maar meer geluk dan wijsheid. Dit was de generale, morgen moet het me koelbloedig aan de pomp nog lukken.
Bwahaha sorry maar dit is te grappig, een topic voor het openen van je tankdop
Ik ben ook geen handmatige tankdop gewend, maar toch vanaf dag 1 geen problemen mee. Sleutel draaien, dop draaien en klaar
Ik ben ook geen handmatige tankdop gewend, maar toch vanaf dag 1 geen problemen mee. Sleutel draaien, dop draaien en klaar
Skoda Citigo - Tornado red | Retrofit xenon | Monte Carlo grill - splitter - diffuser | Custom emblemen | zwart dak | Spoiler | Helix sub en speakerupgrade |
Vertel haar zo zuinig te rijden, dat ze niet hoeft te tanken.