Kofferbak beschermings rand
Kofferbak beschermings rand
Geen enkele UP heeft een beschermings rand aan de binnenzijde van de kofferbak.(Zie foto hierboven)
Vreemd want op de Cargo UP zit hij namelijk wel, het betreft hier een demo van de Cargo UP
en deze is nooit uitgebracht.
Maar dan moet er toch een mal van zijn gemaakt?
Pon gaat dit uitzoeken, en zal mij op de hoogte brengen.
Denk dat er best wel mede UPers zijn die deze beschermrand ook wel
zouden willen aanschaffen?
Ik houd jullie op de hoogte.
Laatst gewijzigd door ruud op vr 25 jan 2013, 22:43, 2 keer totaal gewijzigd.
Re: Kofferbak beschermings rand
Ja zeker handig, daarom wil ik hem nu ook laten bekleden zoals meerdere al hebben gedaan of nog gaan doen.
High UP! | 60 PK | Bluemotion | 3-deurs | Deep black pearl | M&M | Led dagrij | Nightbreakers mist/dimlicht | W8 Verlichting | Vagcom | Armsteun | Getinte ramen |Executive | Drive | Dynamic "Triangle" | Eibach Verlaging |
En als het echt niet te verkrijgen is, dan is bekleden idd een optie.Pop Up! schreef:Ja zeker handig, daarom wil ik hem nu ook laten bekleden zoals meerdere al hebben gedaan of nog gaan doen.
- P@trick & Mii(rella)
- Vagling liefhebber
korte reactie:
HEBBEN!!!!
hoop dat ze hem los gaan verkopen, ziet er top uit!
HEBBEN!!!!
hoop dat ze hem los gaan verkopen, ziet er top uit!
Seat Mii, Candy white, drive pakket, Seat portable system, donkere ramen, verwarmde stoelen,17inch,K&N filtertje.
BMW 520i High executive M performance F11 2012, opties, uhm ja, alles.....
- Antera
- Vagling liefhebber
- Contacteer:
ff uit die demo rukken en artikelnr bekijken
In het bezit van VCDS/VCP voor afspraak APP of Bel +31 6 15 22 87 09
Voor alle verlagingen ben je welkom al dan niet met montage
Voor alle verlagingen ben je welkom al dan niet met montage
Mailtje van Pon gehad dat ze er nog niet uit zijn en verder gaan informeren in Duitsland
Pon komt hier later op terug.
Ik hou jullie op de hoogte.
Pon komt hier later op terug.
Ik hou jullie op de hoogte.
damn die moet ik gewoon hebben
Move UP! Bluemotion 60PK >> 75pk upgrade......Executive pakket......Getinte Ramen......17'' Brock Velgen Zwart...... Cree LED Bi led Dimlicht 5700k.....Schroefset
2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels
2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels
Het valt me op dat Pon hier wel snel mee is. Als ze ook zo snel op de problemen die er zijn zouden reageren....
High Up! ~ 60 PK ~ BMT ~ 2 deurs ~ Candy White ~ Executive pakket ~ Maps & More ~ reservewiel
SilverVision knipperlichten ^ LED kentekenverlichting ^ White Up! spiegelkappen ^ Polo 6R antenne ^ VAGCOM ^ Up! sleutelcover ^ Up! stuurlogo
SilverVision knipperlichten ^ LED kentekenverlichting ^ White Up! spiegelkappen ^ Polo 6R antenne ^ VAGCOM ^ Up! sleutelcover ^ Up! stuurlogo
Aan dit probleem kan PON verdienen....DonkUp schreef:Het valt me op dat Pon hier wel snel mee is. Als ze ook zo snel op de problemen die er zijn zouden reageren....
Aan andere problemen zoals bijvoorbeeld garantie daar verlies je alleen maar op:p
- P@trick & Mii(rella)
- Vagling liefhebber
Iemand nog nieuws?
het is wel een mooie rand om te hebben.
Seat Mii, Candy white, drive pakket, Seat portable system, donkere ramen, verwarmde stoelen,17inch,K&N filtertje.
Ze hebben nog steeds niet gebeld of gemaild.......dus weet echter nog nietsP@trick & Mii(rella) schreef:Iemand nog nieuws?
Pon is soms niet zo vlug met iets uit te zoeken.
Het kan zijn dat het onderdeel (nog) niet geproduceerd wordt. En dat ze bij Pon dus ook nog van niks weten.
High Up! ~ 60 PK ~ BMT ~ 2 deurs ~ Candy White ~ Executive pakket ~ Maps & More ~ reservewiel
Wat wel jammer is, want ik vind het ook een heel interessante aanvulling op de Up!DonkUp schreef:Het kan zijn dat het onderdeel (nog) niet geproduceerd wordt. En dat ze bij Pon dus ook nog van niks weten.