Hallo mensen...
Ik zit met en serieus probleem...NOT. Maar ben gewoon nieuwsgierig.
Mijn UP heb ik reeds besteld een Move UP. Met o.a. De optie de radio cd speler.
Standaard heeft de move up twee speakers maar ik vraag me af of het aantal speakers wanneer je hier de radio cd bij neemt op hetzelfde niveau komt als in de High Up? Weet iemand dit?
Ik kan ook wel komende week de dealer bellen maar misschien schudt iemand het zo uit zijn mouw en heb ik nu al antwoord.
Hoop dat jullie me kunnen helpen.
Groetjes,
Sander
Hoeveel speakers?
Hoeveel speakers?
Verwacht 23-03-2013:
VW Up! High Up
Blue Motion
Climatronic
Deep Black Pearl
Spoke velgen
VW Up! High Up
Blue Motion
Climatronic
Deep Black Pearl
Spoke velgen
Re: Hoeveel speakers?
Nee speaker aantal blijft hetzelfde..
- Psycho_Mantis
- Vagling liefhebber
Ok. Perfect, dan weet ik dat.
Bedankt.
Bedankt.
Verwacht 23-03-2013:
VW Up! High Up
Blue Motion
Climatronic
Deep Black Pearl
Spoke velgen
VW Up! High Up
Blue Motion
Climatronic
Deep Black Pearl
Spoke velgen
In de high up zitten er ook zonder soundpack 6 toch?
High up 60pk - candy white - executive pakket - drive pakket - antraciet spoke velgen - Seat armsteun - philips nightbreaker plus
jaEmuuuH schreef:In de high up zitten er ook zonder soundpack 6 toch?
High up! BlueMotion Technologies 3drs 60pk Black Pearl | Dynamic | Executive | Drive | Panoramisch Dak
---
---
Het zal bij de Citigo waarschijnlijk hetzelfde zijn, maar bij de 5deurs die ik heb, zitten alleen 2 speakers voorin en ik wil toch in de achterste deuren ook speakers hangen.
Is de bekabeling hier wel al aanwezig als je niet het multimedia pakket hebt en zijn ze vrij makkelijk in te bouwen?
Is de bekabeling hier wel al aanwezig als je niet het multimedia pakket hebt en zijn ze vrij makkelijk in te bouwen?
CitiGo Elegance 1.0 44KW/60PK|deep black metallic|Nano black interieur|Automaat|5 deurs|travelpack|all season pakket|Sunset|Parkeersensoren|Radio Funky|Move & Fun|14" Apus wit