Up!Grade
Re: Up!Grade
Modeljaar 2013 heeft een extra witte rand om de tellers in het dashboard, en een hill hold
High up 75pk, 5-deurs, bluemotion, light silver, drive pakket, executive pakket, sportonderstel met "Classic" velgen
Aha, hoe heeft dat invloed gehad op de waarde/inruil?up! schreef:Modeljaar 2013 heeft een extra witte rand om de tellers in het dashboard, en een hill hold
Move Up! 60PK Tornado Red Executive Pakket '15 Waffles
Dealers verkopen liever een oudere dan een nieuwere auto. First in last out is doorgaans niet het uitgangspunt van de autodealer
High up 75pk, 5-deurs, bluemotion, light silver, drive pakket, executive pakket, sportonderstel met "Classic" velgen
Ah zo dus!up! schreef:Dealers verkopen liever een oudere dan een nieuwere auto. First in last out is doorgaans niet het uitgangspunt van de autodealer
Een voorraadmodel van 2012 geweest dus met een 2013 kenteken.
Nou en? Is gewoon een nieuwe auto, toppie
High Up,5 deurs, navi,cruisecontrol,airco,alle ramen getint,dubbel uitlaatstuk,Dezent TX velgen met 195 brede banden,,LEDdrl,zwart embleem,coming home,bochtverl,en andere aanpassingen
Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350
Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350
PreciesRon UP schreef:Een voorraadmodel van 2012 geweest dus met een 2013 kenteken.
Ron UP schreef:Een voorraadmodel van 2012 geweest dus met een 2013 kenteken.
Ik heb ook een voorraadauto van 2012 met een kenteken van 2013. Dat leverde mij EUR 800,- op. Maar ik heb wel de witte rand op de teller. Verder geloof ik niet dat het veel uitmaakt.
Get up! Stand up! Don't give up ...
Volkswagen High-Up! - BMT 75pk - Deep Black Pearl - Executive Pakket - Drive Pakket - Maps & More - 220v omvormer - middenarmsteun
Volkswagen Golf Variant
Volkswagen High-Up! - BMT 75pk - Deep Black Pearl - Executive Pakket - Drive Pakket - Maps & More - 220v omvormer - middenarmsteun
Volkswagen Golf Variant
Dan heb je modeljaar 2013, geproduceerd vanaf mei 2012... Heeft ook hill hold, maar verder maakt het inderdaad weinig uit.erikvank schreef:Ik heb ook een voorraadauto van 2012 met een kenteken van 2013. Dat leverde mij EUR 800,- op. Maar ik heb wel de witte rand op de teller
Stoer Bakkie!!
geniet er wederom van
geniet er wederom van
BLACK UP: 16" Lichtmetalen velgen "Classic" - Maps&More- Excusief pakket - SoundPakket.
Vag Aanpassingen - Polo 6R antenne - AP schroefset
Vag Aanpassingen - Polo 6R antenne - AP schroefset