Mijn Black Up (import)
Mijn Black Up (import)
Ik ben nieuw op dit forum. Ik heb vorige week mijn Black Up mogen ontvangen en ben er erg blij mee.
Deze Up is geïmporteerd uit Duitsland. Ik heb nog niet veel foto's maar zal er 1 toevoegen.
Deze Up is geïmporteerd uit Duitsland. Ik heb nog niet veel foto's maar zal er 1 toevoegen.
- Bijlagen
-
- 2013-03-08 13.21.25 (800x600).jpg (318.63 KiB) 3858 keer bekeken
VW Black Up | Drive pakket | Sound pakket | Leren bekleding | Stoel verwarming | 5.1lt/100km
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Re: Mijn Black Up (import)
Blijft gaaf zo'n black up!
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
gefeliciteerd, waarom import als ik vragen mag, prijzen liggen toch iets hoger in Duitsland ivm andere belastingen tov Nederland?
High up! BlueMotion Technologies 3drs 60pk Black Pearl | Dynamic | Executive | Drive | Panoramisch Dak
---
---
Welkom en proficiat! En dat vroeg ik me ook al af? Is het goedkoper dan?..THID schreef:gefeliciteerd, waarom import als ik vragen mag, prijzen liggen toch iets hoger in Duitsland ivm andere belastingen tov Nederland?
High UP! | 60 PK | Bluemotion | 3-deurs | Deep black pearl | M&M | Led dagrij | Nightbreakers mist/dimlicht | W8 Verlichting | Vagcom | Armsteun | Getinte ramen |Executive | Drive | Dynamic "Triangle" | Eibach Verlaging |
Deze uitvoering van de Up kon ik in Nederland niet vinden voor deze prijs. Omdat de auto belastingvrij is zijn er ook geen BPM kosten voor de invoer.
VW Black Up | Drive pakket | Sound pakket | Leren bekleding | Stoel verwarming | 5.1lt/100km
Maar dan is de vraag wat er aan deze black-Up anders is dan Nederlandse Black-Up's.Drentjuh schreef:Deze uitvoering van de Up kon ik in Nederland niet vinden voor deze prijs. Omdat de auto belastingvrij is zijn er ook geen BPM kosten voor de invoer.
Get up! Stand up! Don't give up ...
Volkswagen High-Up! - BMT 75pk - Deep Black Pearl - Executive Pakket - Drive Pakket - Maps & More - 220v omvormer - middenarmsteun
Volkswagen Golf Variant
Volkswagen High-Up! - BMT 75pk - Deep Black Pearl - Executive Pakket - Drive Pakket - Maps & More - 220v omvormer - middenarmsteun
Volkswagen Golf Variant
Waarschijnlijk niets anders, de prijs wel denk ik dan?
Seat Mii Style Chiq
Welkom Drentjuh !!
Heb de optie importeren ook al vaker bekeken, maar ben er niet uit of het financieel handig is. Zitten er tussen NL'se en Duitse (Black) Up's nog verschillen?
Heb de optie importeren ook al vaker bekeken, maar ben er niet uit of het financieel handig is. Zitten er tussen NL'se en Duitse (Black) Up's nog verschillen?
Volkswagen Polo 6C 1.8 GTI 2015
Nissan Pixo Look 1.0 2012 Scuderia
zeg maar JP !
Nissan Pixo Look 1.0 2012 Scuderia
zeg maar JP !
Qua uitvoering zijn er geen verschillen, alleen ik kon deze uitvoering niet in NL vinden voor deze prijs.
Heb uiteindelijk dus besloten om de Up te importeren. Deze kosten van import zijn ongeveer 1000,-.
Heb uiteindelijk dus besloten om de Up te importeren. Deze kosten van import zijn ongeveer 1000,-.
Weer een BlackUp erbij!
Hoppa!
Greetsz,
BlackUp
Hoppa!
Greetsz,
BlackUp
BLACK UP: 16" Lichtmetalen velgen "Classic" - Maps&More- Excusief pakket - SoundPakket.
Vag Aanpassingen - Polo 6R antenne - AP schroefset
Vag Aanpassingen - Polo 6R antenne - AP schroefset
duidelijk, natuurlijk sowieso veel plezier ermeeDrentjuh schreef:Qua uitvoering zijn er geen verschillen, alleen ik kon deze uitvoering niet in NL vinden voor deze prijs.
High up! BlueMotion Technologies 3drs 60pk Black Pearl | Dynamic | Executive | Drive | Panoramisch Dak
---
---