Hi, ik ben Erik, uit Deventer. Werk in de ICT en heb een Renault Megane besteld (net als half Nederland). Wat ik dan hier doe? Ik rijd sinds november Up!
Vanaf november rijd ik een witte 3-deurs (>10000km), voornamelijk gebruikt voor woon-werkverkeer Deventer <> Hengelo. Nu rijd ik sinds een paar weken in een witte 5-deurs voor vervoer Deventer <> Zwolle. De auto's zijn gehuurd, nog een paar weekjes voordat ik ook deze vijfdeurs inruil voor mijn 'eigen' auto.
Eerst deze dus:
Het verbruik viel wel zwaar tegen: . Dat kan natuurlijk liggen aan het feit dat ie stevig is ingereden, aan de kou, of aan een zware rechtervoet... Volgens spritmonitor verbruik ik 50% meer dan door de fabriek opgegeven
Dit is 'mijn' nieuwe, gekregen met 26km dus moest nog 1474km ingereden worden. Het verbruik is aanzienlijk lager, waarschijnlijk door het inrijden... . De auto rijdt wel een stuk soepeler dan de 'oude' Up!. Afgezien van de twee extra portieren en kenteken is deze exact hetzelfde als de bovenste Up!. Bij deze was het eerste lampje achter al binnen 750km stuk...
Ik hoor je denken: een Megane besteld, de Up! als huurauto... wat doe je dan hier? Nou, niet alleen ikzelf ben geïnteresseerd in de Up/Citigo/Mii, maar mijn vrouw ook. Ze rijdt nu een Twingo, misschien ruilen we die wel in voor een vijfdeurs.
Ik ben Erik
Re: Ik ben Erik
Welkom Erik !!
Volkswagen Polo 6C 1.8 GTI 2015
Nissan Pixo Look 1.0 2012 Scuderia
zeg maar JP !
Nissan Pixo Look 1.0 2012 Scuderia
zeg maar JP !
- BarMove(d)Up
- Vagling liefhebber
Welkom. Veel succes met jullie keuze. Twingo inruilen voor Up! Lijkt mij geen verkeerde keuze.
Move Up 60pK, White Candy, Drive Pakket, Winterpakket, Climatic, Radio 'RCD 215', 4 deuren, Rubber Matten, Luxe kentekenplaten, korte antenne, uitlaat sierstuk, Up! instaplijsten, Dotz Freerider Peak 16", Getinte ramen, Osram Nightbreaker Plus.
- JCDNL
- Vagling liefhebber
Leuk dat een kleine kar als deze je goed kan bekoren na een grote megane. Welkom hier bij de club voor mensen met een witte UP. (kon het niet laten)
Welkom!
en mss in de toekomst wel een up! voor de vrouw hou ons op de hoogte
en mss in de toekomst wel een up! voor de vrouw hou ons op de hoogte
High_UP! 60pk BM 3d in darksilver
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,
Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,
Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L
Welkom!
High UP! | 60 PK | Bluemotion | 3-deurs | Deep black pearl | M&M | Led dagrij | Nightbreakers mist/dimlicht | W8 Verlichting | Vagcom | Armsteun | Getinte ramen |Executive | Drive | Dynamic "Triangle" | Eibach Verlaging |
Welkom Erik veel plezier met de Up
Citi Go Elegance.Sideskirts.dakspoiler.voorspoiler.verlaagd.zomer 7X17 205-40-17 op monaco black.led kofferbak verlichting.dubbel uitlaatsierstuk.led dagrijverlichting.rest Gp Thunder 5700K.rode remklauwen.zwarte remtrommels.RVS pedalen set
- el coche SEAT
- Donateur member
Geniet van je UP!
Veel veilige kilometers gewenst.
Veel veilige kilometers gewenst.
VW UP! GTI, Kings Red with Black roof, 115 pk, 2023
VW Golf Variant, R-line, Dolphin Grey, 130 pk, 2023
VW Golf Variant, R-line, Dolphin Grey, 130 pk, 2023