Navigon - PID- maps & More opbergen

Bespreek hier alles omtrent de binnenkant van de VW up!
Gebruikersavatar
rondeg
Forum newbie
Berichten: 83
Lid geworden op: za 13 okt 2012, 08:01
Locatie: Vlaardingen

Re: Navigon - PID- maps & More opbergen

Bericht door rondeg » di 19 mar 2013, 20:18

Patrick-Brand schreef:Ik wil eigenlijk ook wel graag een Up hoesje voor Maps & More.
Ben al naar m'n dealer geweest, die had hem niet op voorraad. En ook in de webshops bij Van den Udenhout en VAG-techniek zijn ze niet op voorraad en al geruime tijd in bestelling.

Iemand nog een idee waar ze wel op voorraad zijn en makkelijk te bestellen zijn?

Probeer eens de website van Navigon !!!!!!!

N!jntje
Forum eindbaas
Berichten: 1021
Lid geworden op: zo 17 jun 2012, 11:02

Re: Navigon - PID- maps & More opbergen

Bericht door N!jntje » wo 20 mar 2013, 10:11

gewoon via de duitse dealer bestellen en vragen of ze deze willen afsturen naar nederland....
Kost de helft en dan met verzending erbij ben je waarschijnlijk nog steeds goedkoper uit :roll:

Gebruikersavatar
Patrick-Brand
Vagling liefhebber
Berichten: 385
Lid geworden op: vr 22 feb 2013, 22:59
Locatie: Drechtsteden

Re: Navigon - PID- maps & More opbergen

Bericht door Patrick-Brand » wo 20 mar 2013, 17:16

PID cover is weer op voorraad in de webshop van Van den Udenhout! :D
High Up! BlueM | 75pk | Light Silver metallic | Executive | VAG-instellingen | Up rijder sinds 15-03-2013
The Only Way Is Up!

Gebruikersavatar
Citigo
Forum newbie
Berichten: 43
Lid geworden op: za 15 dec 2012, 16:03

Re: Navigon - PID- maps & More opbergen

Bericht door Citigo » wo 20 mar 2013, 21:52

Ik gelijk eentje besteld.
Citigo 1.0 60pk Elegance Automaat Tornado Red, zwarte 15inch Auriga velgen, Panorama dak, 5deurs, All season en Travel pakket, Move & Fun.

Gebruikersavatar
Nikooos
Vagling liefhebber
Berichten: 175
Lid geworden op: do 31 jan 2013, 10:04

Re: Navigon - PID- maps & More opbergen

Bericht door Nikooos » wo 20 mar 2013, 22:05

Citigo schreef:Ik gelijk eentje besteld.
He hebt toch geen up man! ;-)
CitiGo Elegance 1.0 44KW/60PK|deep black metallic|Nano black interieur|Automaat|5 deurs|travelpack|all season pakket|Sunset|Parkeersensoren|Radio Funky|Move & Fun|14" Apus wit

Gebruikersavatar
Citigo
Forum newbie
Berichten: 43
Lid geworden op: za 15 dec 2012, 16:03

Re: Navigon - PID- maps & More opbergen

Bericht door Citigo » do 21 mar 2013, 08:14

Dat klopt, maar er is geen Skoda map dus dan maar eentje van de Up. En ach het zijn toch dezelde auto's.
Citigo 1.0 60pk Elegance Automaat Tornado Red, zwarte 15inch Auriga velgen, Panorama dak, 5deurs, All season en Travel pakket, Move & Fun.

inMnUppie
Forum newbie
Berichten: 58
Lid geworden op: vr 20 jul 2012, 18:59

Re: Navigon - PID- maps & More opbergen

Bericht door inMnUppie » do 21 mar 2013, 10:34

Ik gebruik mijn navigatie alleen bij langere ritten. Daar waar ik de weg ken neem ik 'm niet mee.

Wat ik opberg, heeft te maken aan waar ik parkeer:
- parkeergarage met camera's (ritje stad, concert) = PID eraf, achterin mand kofferbak
- ergens zomaar langs de weg op openbaar plaats = PID en steun eraf, plaatjes erop = PID meenemen als het kan, anders kofferbak, steun in dashboardkastje

Dus de PID gaat er bij mij bijna altijd af, behalve bij mij in het dorpje effe bij de supermarkt en bij mijn ouders op de oprit.

P.S. er zit in het dashboardkastje zo'n klipje rechtsboven, daar kun je gemakkelijk het klepje achterklemmen :!: Verder heb ik onderin de dubbele bodem van de kofferbak twee passende bakken gezet (Karwei), daar heb ik allerlei los spul in zitten (poetsspul, antivries, closetrol, deken, krabbers, boodschappentas, etc.), erg handig, en dus altijd zichtbaar een opgeruimde auto.

Ik ben wantrouwend, ze hebben bij mij al aan mijn wielen gemorreld, gelukkig had ik slotbouten. Mijn stuur is gestolen geweest :o , en ze hebben de bijrijdersairbag geprobeerd eruit te halen. Gelukkig nog geen ruitje getikt, dus ik ga ze ook niet uitnodigen door dingen in de auto te laten zitten, liggen.
2 deurs High Up, 75pk BMT, Light Silver met TitaanZwart interieur, Executive & Drive pakket

Gebruikersavatar
skogo
Vagling liefhebber
Berichten: 101
Lid geworden op: zo 30 dec 2012, 12:14

Re: Navigon - PID- maps & More opbergen

Bericht door skogo » do 21 mar 2013, 18:52

inMnUppie schreef:Ik gebruik mijn navigatie alleen bij langere ritten. Daar waar ik de weg ken neem ik 'm niet mee.

Wat ik opberg, heeft te maken aan waar ik parkeer:
- parkeergarage met camera's (ritje stad, concert) = PID eraf, achterin mand kofferbak
- ergens zomaar langs de weg op openbaar plaats = PID en steun eraf, plaatjes erop = PID meenemen als het kan, anders kofferbak, steun in dashboardkastje

Dus de PID gaat er bij mij bijna altijd af, behalve bij mij in het dorpje effe bij de supermarkt en bij mijn ouders op de oprit.

P.S. er zit in het dashboardkastje zo'n klipje rechtsboven, daar kun je gemakkelijk het klepje achterklemmen :!: Verder heb ik onderin de dubbele bodem van de kofferbak twee passende bakken gezet (Karwei), daar heb ik allerlei los spul in zitten (poetsspul, antivries, closetrol, deken, krabbers, boodschappentas, etc.), erg handig, en dus altijd zichtbaar een opgeruimde auto.

Ik ben wantrouwend, ze hebben bij mij al aan mijn wielen gemorreld, gelukkig had ik slotbouten. Mijn stuur is gestolen geweest :o , en ze hebben de bijrijdersairbag geprobeerd eruit te halen. Gelukkig nog geen ruitje getikt, dus ik ga ze ook niet uitnodigen door dingen in de auto te laten zitten, liggen.
Hoe komen ze dan in je auto :?

Verstuurd van mijn GT-P7510 met Tapatalk
ŠKODA CITIGO |tour uitvoering | 75 pk |zilvermetallic | move & fun | extra mediapakket | travelpakket | sunset | parkeersensoren |LM Apus velgen antraciet | spiegelkappen antraciet | stootstrippen antraciet | instaplijsten edelstaal|

Gebruikersavatar
Citigo
Forum newbie
Berichten: 43
Lid geworden op: za 15 dec 2012, 16:03

Re: Navigon - PID- maps & More opbergen

Bericht door Citigo » za 23 mar 2013, 08:24

Citigo schreef:Dat klopt, maar er is geen Skoda map dus dan maar eentje van de Up. En ach het zijn toch dezelde auto's.
Mapje kwam gisteren binnen. Bedankt voor de snelle service. Nu kan ik mijn Navigon netjes opbergen.
Citigo 1.0 60pk Elegance Automaat Tornado Red, zwarte 15inch Auriga velgen, Panorama dak, 5deurs, All season en Travel pakket, Move & Fun.

Plaats reactie