Ik gebruik mijn navigatie alleen bij langere ritten. Daar waar ik de weg ken neem ik 'm niet mee.
Wat ik opberg, heeft te maken aan waar ik parkeer:
- parkeergarage met camera's (ritje stad, concert) = PID eraf, achterin mand kofferbak
- ergens zomaar langs de weg op openbaar plaats = PID en steun eraf, plaatjes erop = PID meenemen als het kan, anders kofferbak, steun in dashboardkastje
Dus de PID gaat er bij mij bijna altijd af, behalve bij mij in het dorpje effe bij de supermarkt en bij mijn ouders op de oprit.
P.S. er zit in het dashboardkastje zo'n klipje rechtsboven, daar kun je gemakkelijk het klepje achterklemmen
Verder heb ik onderin de dubbele bodem van de kofferbak twee passende bakken gezet (Karwei), daar heb ik allerlei los spul in zitten (poetsspul, antivries, closetrol, deken, krabbers, boodschappentas, etc.), erg handig, en dus altijd zichtbaar een opgeruimde auto.
Ik ben wantrouwend, ze hebben bij mij al aan mijn wielen gemorreld, gelukkig had ik slotbouten. Mijn stuur is gestolen geweest
, en ze hebben de bijrijdersairbag geprobeerd eruit te halen. Gelukkig nog geen ruitje getikt, dus ik ga ze ook niet uitnodigen door dingen in de auto te laten zitten, liggen.
2 deurs High Up, 75pk BMT, Light Silver met TitaanZwart interieur, Executive & Drive pakket