En ik ook hoop dan alleen wel op mooier weer had er echt graag bij geweest mooie foto`s met leuke auto`s.Nikooos schreef:Zo is het! Volgende keer zet ik m er ook bijSciroccofrank schreef:Nee hoor......maar liefst 2 maar het gaat niet om de kwantiteit maar om de kwaliteitBlackupzhz schreef:Leuk om te zien!
Volgende keer, als ik mijnUp! Inmiddels geleverd heb gekregen, met mooi weer ben ik er ook bij!
Overigens maar 1 citigo?
AutoWeek plant een Mii-ting
Re: AutoWeek plant een Mii-ting
Citi Go Elegance.Sideskirts.dakspoiler.voorspoiler.verlaagd.zomer 7X17 205-40-17 op monaco black.led kofferbak verlichting.dubbel uitlaatsierstuk.led dagrijverlichting.rest Gp Thunder 5700K.rode remklauwen.zwarte remtrommels.RVS pedalen set
Wij gaan shinen in de zonTino schreef: En ik ook hoop dan alleen wel op mooier weer had er echt graag bij geweest mooie foto`s met leuke auto`s.
CitiGo Elegance 1.0 44KW/60PK|deep black metallic|Nano black interieur|Automaat|5 deurs|travelpack|all season pakket|Sunset|Parkeersensoren|Radio Funky|Move & Fun|14" Apus wit
't Was inderdaad een leuke miiting. Leuk om te zien wat mensen doen om hun auto naar de hand te zetten. Viel me wel op dat er veel voor wit gekozen was
Ik heb zelf niet zoveel mensen gesproken omdat ik 't gros van de tijd in iemand anders auto zat, maar de misses heeft de honneurs goed waargenomen begreep ik.
@Sciroccofrank: mooi dat 't bevalt! Graag gedaan.
Ik heb zelf niet zoveel mensen gesproken omdat ik 't gros van de tijd in iemand anders auto zat, maar de misses heeft de honneurs goed waargenomen begreep ik.
@Sciroccofrank: mooi dat 't bevalt! Graag gedaan.
-
- Vagling liefhebber
eerste foto's staan op Twitter account van autoweek
- aut5MIIsport60
- Vagling liefhebber
Leuk ....moesten we omhoog kijken naar het vogeltje, maar werden we blijkbaar ook door een flitspaal gefotografeerd.
Hierbij dat fotootje van AutoWeek-twitter geplukt:
Hierbij dat fotootje van AutoWeek-twitter geplukt:
Laatst gewijzigd door aut5MIIsport60 op di 05 feb 2013, 22:48, 1 keer totaal gewijzigd.
MII style Sport 60pk semi-aut5
- Psycho_Mantis
- Vagling liefhebber
- aut5MIIsport60
- Vagling liefhebber
Nee joh, bedoelde slechts dat we naar de flits van bovenaf keken ,maar ondertussen ook van voren op de foto kwamen.
Geen zorgen, het was en blijft een leuke dag
Geen zorgen, het was en blijft een leuke dag
aut5MIIsport60 schreef:Twintig karren is mooi.
Zomaar een ideetje, want al die nieuwe indrukken (velgen ,blingbling) en dan ook nog alle forumnamen en voornamen onthouden ...
zullen we een papiertje/wit kartonnetje met voor- en forumnaam op de rechterkant van het dashboard leggen ?
Weet je tenminste een beetje met wie je praat (want na 5 namen ben ik de kluts kwijt).
Gelukkig een Kentekenplaat laten maken met mij Forum naam
BLACK UP: 16" Lichtmetalen velgen "Classic" - Maps&More- Excusief pakket - SoundPakket.
Vag Aanpassingen - Polo 6R antenne - AP schroefset
Volgende keer hoop ik ook aanwezig te zijn!!
Lijkt me gezellig!!
Lijkt me gezellig!!
BLACK UP: 16" Lichtmetalen velgen "Classic" - Maps&More- Excusief pakket - SoundPakket.
Wanneer komt er een verslag in Autoweek te staan? En de interviews met de up/mii/citigo rijders, wanneer zijn die te zien op de Autoweek site?
High up 75pk, 5-deurs, bluemotion, light silver, drive pakket, executive pakket, sportonderstel met "Classic" velgen
- Patrick-Brand
- Vagling liefhebber
Toevallig! Ik lees net de nieuwe Autoweek en daarin staat op de laatste bladzijde wat er in het volgende nummer komt..up! schreef:Wanneer komt er een verslag in Autoweek te staan? En de interviews met de up/mii/citigo rijders, wanneer zijn die te zien op de Autoweek site?
"Wat krijg je als je tientallen Mii's, Citigo's en Ups bij elkaar zet? Een Mii-ting!".
Komt dus in het nummer van volgende week woensdag.
High Up! BlueM | 75pk | Light Silver metallic | Executive | VAG-instellingen | Up rijder sinds 15-03-2013
The Only Way Is Up!
The Only Way Is Up!
-
- Forum newbie
Ben benieuwd!!!!
Ga ik zeker eentje halen, ben zeer benieuwd!
High UP! | 60 PK | Bluemotion | 3-deurs | Deep black pearl | M&M | Led dagrij | Nightbreakers mist/dimlicht | W8 Verlichting | Vagcom | Armsteun | Getinte ramen |Executive | Drive | Dynamic "Triangle" | Eibach Verlaging |
- Psycho_Mantis
- Vagling liefhebber
Oh dat interview dat ik boos ben op de vocht ellende in me auto?up! schreef:Wanneer komt er een verslag in Autoweek te staan? En de interviews met de up/mii/citigo rijders, wanneer zijn die te zien op de Autoweek site?
Ja het moment waarop je je auto helemaal spuugzat wasPsycho_Mantis schreef:Oh dat interview dat ik boos ben op de vocht ellende in me auto?up! schreef:Wanneer komt er een verslag in Autoweek te staan? En de interviews met de up/mii/citigo rijders, wanneer zijn die te zien op de Autoweek site?
High up 75pk, 5-deurs, bluemotion, light silver, drive pakket, executive pakket, sportonderstel met "Classic" velgen
- aut5MIIsport60
- Vagling liefhebber
Ik koop gewoon dat blad aanstaande week, want het commentaar op de AutoWeeksite door VAG of dametjeswagen-haters zal weer niet mals zijn op dat forum.
Ach, ik kwam er ook rijkelijk laat achter dat Enkel-werken-voor-je-slurpmonster een onbegonnen strijd bleek te zijn
Ach, ik kwam er ook rijkelijk laat achter dat Enkel-werken-voor-je-slurpmonster een onbegonnen strijd bleek te zijn
Hier alvast een klein voorproefje
-
- Vagling liefhebber
Leuk filmpje inderdaad