Crosspolo stuur op VW Up ?
Crosspolo stuur op VW Up ?
Kan iemand mij vertellen of het mogelijk is om een Cross polo stuur op een vw up te plaatsen
- henri
- Forum eindbaas
- Contacteer:
Re: Crosspolo stuur op VW Up ?
Je zou contact kunnen opnemen met VAG Techniek Nuenen. Houd er wel rekening mee dat je ook de Polo airbag nodig hebt.
Onderdelen, montage en aanpassing van software zal bij elkaar niet echt een koopje zijn. Een half jaartje wachten op het stuur van de GT Up zal waarschijnlijk een stuk voordeliger en eenvoudiger zijn.
Onderdelen, montage en aanpassing van software zal bij elkaar niet echt een koopje zijn. Een half jaartje wachten op het stuur van de GT Up zal waarschijnlijk een stuk voordeliger en eenvoudiger zijn.
- Patrick-Brand
- Vagling liefhebber
Ja zou dit het echte stuurtje van de GT worden? Ik vraag het me af, als ik de rest van het interieur bekijk vind ik dit niet echt een flinke meerprijs waard. 110pk is natuurlijk wel bigfun!
High Up! BlueM | 75pk | Light Silver metallic | Executive | VAG-instellingen | Up rijder sinds 15-03-2013
The Only Way Is Up!
The Only Way Is Up!
Bedankt voor de bruikbare tip , ik denk inderdaad dat ik wacht totdat de GT uitkomt.
Vind dit stuur moet ik eerlijk zeggen ook niet zo erg mooi - vind de huidige up sturen een heel stuk mooier.
Skoda Citigo Artic 60pk -Spring Green-14" stalen velgen+Avalone wieldoppen-PIAA H-724 verlichting + Bosch Plus90 dimlicht-move&fun-high up versnellingspook + handrem-chroom spiegels + deurcovers-ceramic onderdashboard + middenconsole-armsteun-CC
zie ik dat nou goed..
krijgt de up gt een 6 bak???
Move UP! Bluemotion 60PK >> 75pk upgrade......Executive pakket......Getinte Ramen......17'' Brock Velgen Zwart...... Cree LED Bi led Dimlicht 5700k.....Schroefset
2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels
2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels
Als het gaat over een stuur met een supergrip dan zou ik zelfs willen gaan voor het stuur uit de Citigo! Qua looks minder maar qua grip geweldig!
- Patrick-Brand
- Vagling liefhebber
Ja dat klopt! Gaaf hé! 1.0 driecilinder met turbo gekoppeld aan een zesbak. 110pk.GuidoUp schreef:zie ik dat nou goed..
High Up! BlueM | 75pk | Light Silver metallic | Executive | VAG-instellingen | Up rijder sinds 15-03-2013
The Only Way Is Up!
The Only Way Is Up!