De VW Cheer Up! besteld ..
De VW Cheer Up! besteld ..
Na mijn vorige post http://www.vwupforum.nl/viewtopic.php?f=6&t=1919
De nieuwe vw Cheer up besteld.
Dat is de special edition van de up
Hij wordt 21 mei verwacht..
Het wordt een Dark Silver met 4 deuren.
Antraciete Spoke velgen
Executive Pakket
Maps en More
Ik ben heel erg benieuwd want hij is nog nergens te zien, alleen op plaatjes,
Maar ik denk dat in combinatie met de kleur Dark Silver de antraciete velgen en spiegelkappen
En stoot strips heel gaaf staan.
Volkswagen komt met een wel heel bijzondere up! De Cheer up! is een speciale uitvoering van de up! verkrijgbaar vanaf € 10.290,-
De Cheer up! onderscheidt zich van elke andere up! door de contrasterende ‘Galvano’ grijs metallic spiegelkappen en mistlampen vóór. Het interieur is voorzien van speciaal ontworpen ‘cheer’ bekleding, in exterieurkleur uit te voeren dashboard pad en radio ‘RCD 215’. De Cheer up! is voorzien van een interieur met chrome en leer inleg met decoratieve stiksels. Natuurlijk rijdt u ook de Cheer up! wegenbelastingvrij. Zakelijk kunt u de up! tegen het voordelige bijtellingstarief van 14% leasen.
http://www.volkswagen.nl/modellen/up/acties/cheer-up
Antraciete Spoke velgen
Executive Pakket
Maps en More
Maar ik denk dat in combinatie met de kleur Dark Silver de antraciete velgen en spiegelkappen
Volkswagen komt met een wel heel bijzondere up! De Cheer up! is een speciale uitvoering van de up! verkrijgbaar vanaf € 10.290,-
De Cheer up! onderscheidt zich van elke andere up! door de contrasterende ‘Galvano’ grijs metallic spiegelkappen en mistlampen vóór. Het interieur is voorzien van speciaal ontworpen ‘cheer’ bekleding, in exterieurkleur uit te voeren dashboard pad en radio ‘RCD 215’. De Cheer up! is voorzien van een interieur met chrome en leer inleg met decoratieve stiksels. Natuurlijk rijdt u ook de Cheer up! wegenbelastingvrij. Zakelijk kunt u de up! tegen het voordelige bijtellingstarief van 14% leasen.
- BarMove(d)Up
- Vagling liefhebber
Re: De VW Cheer Up! besteld ..
+1Anouk1984 schreef:Na mijn vorige post http://www.vwupforum.nl/viewtopic.php?f=6&t=1919
Antraciete Spoke velgen
Executive Pakket
Maps en More
Ik hoop dat je nog heel lang in gezondheid van deze mooie auto mag genieten.
Move Up 60pK, White Candy, Drive Pakket, Winterpakket, Climatic, Radio 'RCD 215', 4 deuren, Rubber Matten, Luxe kentekenplaten, korte antenne, uitlaat sierstuk, Up! instaplijsten, Dotz Freerider Peak 16", Getinte ramen, Osram Nightbreaker Plus.
- el coche SEAT
- Donateur member
Als je afgelopen zaterdag naar de UP! dag bij Van Mossel in Weert was gekomen, had je de cheer UP! kunnen zien.
Zij hadden namelijk eentje op de show.
Zag er erg leuk uit, veel succes met wachten.
VW UP! GTI, Kings Red with Black roof, 115 pk, 2023
VW Golf Variant, R-line, Dolphin Grey, 130 pk, 2023
Leuk! Volgens mij ben je de eerste Cheer hier op het forum
Get up! Stand up! Don't give up ...
Volkswagen High-Up! - BMT 75pk - Deep Black Pearl - Executive Pakket - Drive Pakket - Maps & More - 220v omvormer - middenarmsteun
Volkswagen Golf Variant
Volkswagen High-Up! - BMT 75pk - Deep Black Pearl - Executive Pakket - Drive Pakket - Maps & More - 220v omvormer - middenarmsteun
Volkswagen Golf Variant
- Blackupzhz
- Forum newbie
Je kon n.a.v. Je hachelijke avontuur wel een 'Cheer Up' gebruiken
Veel plezier ermee!
Veel plezier ermee!
Up! / 60 pk / Black Up pakket / drive pakket / 4 deuren
Gadgets: witte sleutelcover / Polo 6R antenne / rubberen mat voor kofferbak / kentekenplaten met opgelegde letters / Up! hoesje voor PID
Het kan dus wel: samen weggaan in je uppie!
Gadgets: witte sleutelcover / Polo 6R antenne / rubberen mat voor kofferbak / kentekenplaten met opgelegde letters / Up! hoesje voor PID
Het kan dus wel: samen weggaan in je uppie!
- capravacca
- Vagling liefhebber
Nou meid heul veul plezier ermee, en nog meer veilige kilometers!
75 pk BMT High Up, Deep Black Pearl, Drive Pakket, Climatic, Maps&More, Beige grijs bruin int.
Leuk, we hebben een Cheer Leader!
High up 75pk, 5-deurs, bluemotion, light silver, drive pakket, executive pakket, sportonderstel met "Classic" velgen
Hahahahahahaha !!!!
Gefeliciteerd Anouk !
Gefeliciteerd Anouk !
Volkswagen Polo 6C 1.8 GTI 2015
Nissan Pixo Look 1.0 2012 Scuderia
zeg maar JP !
Nissan Pixo Look 1.0 2012 Scuderia
zeg maar JP !
up! schreef:Leuk, we hebben een Cheer Leader!
Haha dat is een leuke
Zodra ik hem heb plaats ik foto's..
Welkom hier !!
Ik had bijna ook een Cheer Up gekocht maar pakte toch het voordeel op een voorraad high Up.
Veel plezier er alvast mee !!
Ik had bijna ook een Cheer Up gekocht maar pakte toch het voordeel op een voorraad high Up.
Veel plezier er alvast mee !!
High Up,5 deurs, navi,cruisecontrol,airco,alle ramen getint,dubbel uitlaatstuk,Dezent TX velgen met 195 brede banden,,LEDdrl,zwart embleem,coming home,bochtverl,en andere aanpassingen
Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350
Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350
Gefeliciteerd! En een hele mooie samenstelling heb je daarmee, ben benieuwd! Hoop dat alles weer goed met je gaat na die klapper die je had gemaakt.
Was dit die 5 deurs dark silver toevallig die langs de kraam stond?
Welke was dit dan? Ik heb hem niet gezien..en dat terwijl ik alle up's toch heel goed bekeken heb.....el coche SEAT schreef:Als je afgelopen zaterdag naar de UP! dag bij Van Mossel in Weert was gekomen, had je de cheer UP! kunnen zien.
High UP! | 60 PK | Bluemotion | 3-deurs | Deep black pearl | M&M | Led dagrij | Nightbreakers mist/dimlicht | W8 Verlichting | Vagcom | Armsteun | Getinte ramen |Executive | Drive | Dynamic "Triangle" | Eibach Verlaging |
- el coche SEAT
- Donateur member
Deze stond direct na de ingang van de VW showroom. De spiegelkappen vielen mij direct op, zoals ook de bekleding van de stoelen.Pop Up! schreef:Welke was dit dan? Ik heb hem niet gezien..en dat terwijl ik alle up's toch heel goed bekeken heb.....el coche SEAT schreef:Als je afgelopen zaterdag naar de UP! dag bij Van Mossel in Weert was gekomen, had je de cheer UP! kunnen zien.
VW UP! GTI, Kings Red with Black roof, 115 pk, 2023