hemelhandgreep wel of niet in up en citigo
hemelhandgreep wel of niet in up en citigo
Mijn vraag is of er bij de bijrijders stoel wel een hemelhandgreep is bij de vw up en skoda citigo. ik ben wachten op mijn nieuwe mii maar daar is dit niet aanwezig. Nu mijn vraag dus wel bij vw en skoda en zou dit ingebouwd kunnen worden bij de seat mii
Re: hemelhandgreep wel of niet in up en citigo
In m'n Up! zit er i.i.g. wel eentje.
3-Deurs High Up!, Darksilver, Dynamic pakket, Executive pakket, Drive pakket, M&M en Eibach Pro verlagingsset.
- Psycho_Mantis
- Vagling liefhebber
Ik zal dalijk even voor je opletten hoe deze gemonteerd zit, ik kom hier later op terug.
Zal gelijk even een foto maken voor je.
Zal gelijk even een foto maken voor je.
In mijn Citigo zit 'ie ook (alleen aan de passagierskant), het zou me verbazen als dit op de Mii niet gewoon aanwezig is.
Let wel: Engelse versie
Let wel: Engelse versie
▲ Škoda Citigo Tour | 1.0 Greentech 60 pk | Brilliant Silver | 3-deurs | Travelpakket | LM velgen 'Apus' | Sunset
-------------
-------------
Ik heb een Mii style en daar zit hij iig niet in en het is gek genoeg ook het eerste wat mensen vaak noemen als ze naast me in de auto zitten. Ik denk dat de Mii gewoon op een jonger publiek gericht is en die hebben geen steuntjes nodig
al bedankt voor de reacties ik heb bij de koop geinformeerd maar deze is op geen ene mii te vinden. Daarom mijn vraag zou het mogelijk zijn om deze te monteren zoals je bijv de dubbele bodem kunt bestellen zou je dan ook een handgreep kunnen bestellen en monteren of zouden de montage punten niet aanwezig zijn achter de bekleding.
In mijn Up zit hij wel aan de bijrijderskant maar niet aan de bestuurderskant.ceessie72 schreef:al bedankt voor de reacties ik heb bij de koop geinformeerd maar deze is op geen ene mii te vinden. Daarom mijn vraag zou het mogelijk zijn om deze te monteren zoals je bijv de dubbele bodem kunt bestellen zou je dan ook een handgreep kunnen bestellen en monteren of zouden de montage punten niet aanwezig zijn achter de bekleding.
- aut5MIIsport60
- Vagling liefhebber
Heb het inderdaad ook niet in m'n style sport, maar het lijkt me dat de schroefdraden gewoon in elk van de drieling geboord zijn.
Monteren dus een makkie.
Miste het ook ,want zag m'n - slechter ter been zijnde- schoonma aardig op de deur hangen bij uitstappen.
Monteren dus een makkie.
Miste het ook ,want zag m'n - slechter ter been zijnde- schoonma aardig op de deur hangen bij uitstappen.
MII style Sport 60pk semi-aut5
Misschien heb je gelijk maar ik denk dat er een beugeltje met een schroefgat moet zitten want je kan natuurlijk niets direct in je dak schroeven Ik denk dat de kans dat het er zit 50/50 is maar ga morgen eens voelen/kijken!
Lijkt me ook gek dat het er niet zit maar je krijgt bijvoorbeeld ook een kabelboom met alleen de draden die je nodig hebt voor je opties en niet een universele..
Lijkt me ook gek dat het er niet zit maar je krijgt bijvoorbeeld ook een kabelboom met alleen de draden die je nodig hebt voor je opties en niet een universele..
Ik heb vanmiddag even gekeken en er zitten iig aan bestuurderskant beugeltjes op de plek waar je ze zou verwachten dus ik ben voor 90% zeker dat het plaatsen van een handgreep moet kunnen! Het lukte niet om foto's te maken omdat ik bang was de hemel te beschadigen.
Bedankt voor de reacties
- Psycho_Mantis
- Vagling liefhebber