Mijn ervaring bij vervanging van verbogen instaplijsten (veroorzaakt door vervoerder) zijn top.erikvank schreef:Er zijn ongetwijfeld al heel veel mensen die zaken hebben gedaan met Van den Udenhout. Ik heb ze vanmiddag voor het eerst aan de telefoon gehad. Als dat telefoontje representatief is voor hun service dan springen ze er echt in positieve zin uit. Ik ben, hoewel een zeikerd als het gaat om klantenservice, inmiddels best tevreden met de mensen bij mijn eigen VW-dealer, M. de Koning. Maar de manier waarop Van den Udenhout, of beter gezegd Eric Merkx, meedacht vanmiddag aan de lijn overtrof mijn verwachtingen. Ik was aangenaam verrast!
En omdat ik een zeikerd ben die het zeker openbaar maakt als het niet goed gaat, verplicht ik mezelf het ook te melden als het wel goed gaat. Dus daarom hierbij een pluim voor merkx352.
Heb Eric aan de lijn gehad en 2 dagen daarna zijn kosteloos nieuwe instaplijsten gestuurd. Daarmee houd je klanten 'thumbs up'.