Vorstsymbooltje
Vorstsymbooltje
Ik ben net naar mijn werk gereden - het was buiten 4 graden en de boel binnen lekker beslagen. Met de airco aan was de condens zo weg. Maar al snel kwam er op mijn display-tje (naast de buitentemperatuuraanduiding) soort vorstsymbooltje te staan (zo'n sneeuwvlok-achtig icoontje). Er klonk ook een kort signaaltje. Na een minuut of 5 verdween het vorstsymbooltje weer. Ik kan het niet vinden in de Up-handleiding. Waar duidt dat tekentje op en kan het kwaad?
Blij in m'n uppie!
- dubbel-UP!
- Vagling liefhebber
Re: Vorstsymbooltje
Zal zijn dat de buitentemperatuur onder de 4 graden is gekomen, dan verschijnt dit ijssymbooltje met geluidje. Wordt het buiten warmer, dan verdwijnt die weer.
Dubbel-UP! = black-UP! + high UP!
Oké, wat een service! Betekent dat dat de auto me waarschuwt om mijn sjaal om te doen als ik uitstap bij temperaturen lager dan 4 graden? Of wijst het op mogelijke gladheid?
Blij in m'n uppie!
Dit wijst op mogelijke gladheid. Dit heb ik ook op mijn VW Golf 5.
Ophalen 31 maart 2012, 10.00 uur, Volkswagen Move Up!, 60pk, Bluemotion, 3-deurs, Metallic Deep Black, Executive pakket, Lichtmetalen velgen Upsilon 16", Bekleding Antraciet stof
Pieter schreef:Oké, wat een service! Betekent dat dat de auto me waarschuwt om mijn sjaal om te doen als ik uitstap bij temperaturen lager dan 4 graden?
fiat panda twinair 65 pk lounge 2013
En symbool zal rood kleuren bij nul graden als t goed is !!
High Up,5 deurs, navi,cruisecontrol,airco,alle ramen getint,dubbel uitlaatstuk,Dezent TX velgen met 195 brede banden,,LEDdrl,zwart embleem,coming home,bochtverl,en andere aanpassingen
Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350
Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350
Hi,
Luxe hoor
Bryan
Luxe hoor
Bryan
Het verbaast me eigenlijk dat dat schijnbaar nog niet op alle auto's zit, ik dacht dat dat twintig jaar geleden al standaard was
▲ Škoda Citigo Tour | 1.0 Greentech 60 pk | Brilliant Silver | 3-deurs | Travelpakket | LM velgen 'Apus' | Sunset
-------------
-------------
Piedro schreef:Het verbaast me eigenlijk dat dat schijnbaar nog niet op alle auto's zit, ik dacht dat dat twintig jaar geleden al standaard was
20 jaar geleden hadden we nog geen winterbanden
Haha, inderdaad. Dat heb ik nu nog steeds niet trouwens, dus gewoon wat rustiger aandoen bij vorstsymbooltjestemperaturen
▲ Škoda Citigo Tour | 1.0 Greentech 60 pk | Brilliant Silver | 3-deurs | Travelpakket | LM velgen 'Apus' | Sunset
-------------
-------------
Ja, maar het is lente. Dus minimaal 20 graden !
Volkswagen Polo 6C 1.8 GTI 2015
Nissan Pixo Look 1.0 2012 Scuderia
zeg maar JP !
Nissan Pixo Look 1.0 2012 Scuderia
zeg maar JP !
Piedro schreef:Haha, inderdaad. Dat heb ik nu nog steeds niet trouwens, dus gewoon wat rustiger aandoen bij vorstsymbooltjestemperaturen
JuP ! schreef:Ja, maar het is lente. Dus minimaal 20 graden !
Kijk daar houd ik van.......positief denken
Bryan
Ik heb het symbooltje ook al weer een tijdje niet gezien. Vanochtend flitste op bijna dezelfde plek wel iets anders voorbij. Het was zo kort dat ik het niet goed kan omschrijven. Maar het leek wel wat op twee omgekeerde U-tjes. Geen idee wat het was...
Blij in m'n uppie!
- High-up!
- Vagling liefhebber
Dat is de sensor van de achterbank. Om te signaleren of er iemand op zit zonder gordel... Althans: als je als achterpassagier je gordel om hebt en je die tijdens het rijden afdoet, gaat ie piepen.
||High-up! | Candy White | Executive Pakket | Drive Pakket | Maps & More | 75PK ||