Vandaag mijn HERBIE VW UP opgehaald

Bespreek hier alles omtrent het mooier of sneller maken van je UP!
Mamalou123
Forum newbie
Berichten: 31
Lid geworden op: vr 19 jul 2013, 22:22

Re: Vandaag mijn HERBIE VW UP opgehaald

Bericht door Mamalou123 » do 22 aug 2013, 13:46

Oh, oké. Hij heeft inderdaad gisteren nog een foto gemaakt van mijn auto.

Ben jij diegene die ook een striping nog wil maken bij de Up? Hij vertelde mij namelijk dat een vriend van hem ook een striping wilde laten maken.

Heb net de VW Dealer een mail gestuurd dat ik niet wil dat zij mijn unieke striping nu gaan gebruiken voor zichzelf als aktie auto, ik ben benieuwd hoe ze gaan reageren.

Gebruikersavatar
VinceP
Forum newbie
Berichten: 64
Lid geworden op: za 19 jan 2013, 21:22

Re: Vandaag mijn HERBIE VW UP opgehaald

Bericht door VinceP » do 22 aug 2013, 16:58

Hoi leuke striping erg leuk bedacht. veel plezier met je UP!

groet vince
Skoda CitiGO Tour

Gebruikersavatar
Ome Rolph
Vagling liefhebber
Berichten: 169
Lid geworden op: zo 16 dec 2012, 17:56
Locatie: Zwaag

Re: Vandaag mijn HERBIE VW UP opgehaald

Bericht door Ome Rolph » do 22 aug 2013, 17:24

Mamalou123 schreef:Oh, oké. Hij heeft inderdaad gisteren nog een foto gemaakt van mijn auto.

Ben jij diegene die ook een striping nog wil maken bij de Up? Hij vertelde mij namelijk dat een vriend van hem ook een striping wilde laten maken.

Heb net de VW Dealer een mail gestuurd dat ik niet wil dat zij mijn unieke striping nu gaan gebruiken voor zichzelf als aktie auto, ik ben benieuwd hoe ze gaan reageren.
Nee, mijn Up! blijft stickerloos. Maak je geen zorgen!!;)
Veel plezier met je (nu nog) unieke Up!
3-Deurs High Up!, Darksilver, Dynamic pakket, Executive pakket, Drive pakket, M&M en Eibach Pro verlagingsset.

Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Vandaag mijn HERBIE VW UP opgehaald

Bericht door Tom Westendorp » do 22 aug 2013, 18:02

Mamalou123 schreef:Vandaag mijn VW High Up met de "Herbie" striping opgehaald, zegt de verkoper dat ze vanuit Volkswagen nu misschien een aktie willen beginnen met deze striping want ze vinden het toch wel een hele leuke en stoere auto geworden.

De verkoper had gezegd dat ik daar echt helemaal niet blij mee zou zijn. dus nu maar hopen dat ze het NIET gaan doen want ik wil uniek blijven met deze auto.

Maar ik ben bang dat ik er niets tegen kan doen, of denken jullie van wel?
Hoe kom jij aan het idee om Herbie bestickering te gebruiken? :lol: Het bestaat al dus is het niet iets nieuws.

Wel echt supergaaf!
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

Gebruikersavatar
DonkUp
Vagling liefhebber
Berichten: 677
Lid geworden op: zo 23 dec 2012, 13:08
Locatie: Lelystad

Re: Vandaag mijn HERBIE VW UP opgehaald

Bericht door DonkUp » do 22 aug 2013, 18:35

Petrolhead Tom schreef:Hoe kom jij aan het idee om Herbie bestickering te gebruiken? Het bestaat al dus is het niet iets nieuws.
Logisch... Herbie was een eigenwijs klein Volkswagentje... Dat zijn onze Up's ook :lol:
High Up! ~ 60 PK ~ BMT ~ 2 deurs ~ Candy White ~ Executive pakket ~ Maps & More ~ reservewiel
SilverVision knipperlichten ^ LED kentekenverlichting ^ White Up! spiegelkappen ^ Polo 6R antenne ^ VAGCOM ^ Up! sleutelcover ^ Up! stuurlogo

Mamalou123
Forum newbie
Berichten: 31
Lid geworden op: vr 19 jul 2013, 22:22

Re: Vandaag mijn HERBIE VW UP opgehaald

Bericht door Mamalou123 » do 22 aug 2013, 21:24

Ik wilde iets unieks en deze striping is er nog niet bij de Up en aangezien de Volkswagen Kever niet meer gemaakt wordt en dit ook nog mijn lesauto was jaren geleden vond ik dit juist leuk om erop te laten zetten.

Gebruikersavatar
henri
Forum eindbaas
Berichten: 1092
Lid geworden op: ma 30 jan 2012, 19:33
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Vandaag mijn HERBIE VW UP opgehaald

Bericht door henri » do 22 aug 2013, 23:25

Welkom. Met deze striping heb je een erg leuke en onderscheidende Up gecreëerd. Het idee is leuk en het resultaat vind ik helemaal top. Van een doorsnee witte Up naar een in het oog springende aandachtstrekker.

MickDegekste
Forum newbie
Berichten: 70
Lid geworden op: do 04 jul 2013, 18:52

Re: Vandaag mijn HERBIE VW UP opgehaald

Bericht door MickDegekste » do 22 aug 2013, 23:53

Vind de zijkanten vet! Laat je weten of ie er ook af en toe in z'n eentje vandoor gaat?

Gebruikersavatar
DonkUp
Vagling liefhebber
Berichten: 677
Lid geworden op: zo 23 dec 2012, 13:08
Locatie: Lelystad

Re: Vandaag mijn HERBIE VW UP opgehaald

Bericht door DonkUp » vr 23 aug 2013, 08:28

Lol :)
High Up! ~ 60 PK ~ BMT ~ 2 deurs ~ Candy White ~ Executive pakket ~ Maps & More ~ reservewiel
SilverVision knipperlichten ^ LED kentekenverlichting ^ White Up! spiegelkappen ^ Polo 6R antenne ^ VAGCOM ^ Up! sleutelcover ^ Up! stuurlogo

MAZE
Vagling liefhebber
Berichten: 288
Lid geworden op: vr 10 aug 2012, 10:54
Locatie: Noord-Holland

Re: Vandaag mijn HERBIE VW UP opgehaald

Bericht door MAZE » vr 23 aug 2013, 11:39

De up vw s nieuwe spaarkevert. Ik vind het geslaagd +1

44Magnum
Forum newbie
Berichten: 22
Lid geworden op: ma 08 jul 2013, 12:57

Re: Vandaag mijn HERBIE VW UP opgehaald

Bericht door 44Magnum » vr 23 aug 2013, 16:12

Herbie had geen striping aan de zijkant naar mijn weten...

Mamalou123
Forum newbie
Berichten: 31
Lid geworden op: vr 19 jul 2013, 22:22

Re: Vandaag mijn HERBIE VW UP opgehaald

Bericht door Mamalou123 » vr 23 aug 2013, 16:28

Klopt, Hij had geen striping aan de zijkanten maar ik vind dat wel wat extra's hebben en dit is de nieuwe "Herbie" back in town!!

Nils
Forum newbie
Berichten: 87
Lid geworden op: zo 16 dec 2012, 19:09

Re: Vandaag mijn HERBIE VW UP opgehaald

Bericht door Nils » za 24 aug 2013, 19:06

Nou zo uniek zou ik het niet echt durven noemen. Ik heb deze een maand geleden ongeveer ook prijs voor gevraagd. Toen speelde ik ook met het idee om het te doen. En de garage gaat dit volgens mij zeker ook nog gebruiken. Op een striping ga je nooit alleenrecht kunnen eisen denk ik hoor.
Ik vond het op de tekening door mijn bestickeraar niet zo mooi maar het op jou Up zien neemt mijn twijfels toch weg. Ik ga het laten zoals het is. De echte kever staat er in mijn ogen toch mooier mee.

Mamalou123
Forum newbie
Berichten: 31
Lid geworden op: vr 19 jul 2013, 22:22

Re: Vandaag mijn HERBIE VW UP opgehaald

Bericht door Mamalou123 » za 24 aug 2013, 22:02

Ik heb hem verder nog niet zien rijden op deze wijze. ik ben ook al door de dealer gebeld dat zij in ieder geval niet deze striping zullen gaan gebruiken omdat ze weten dat ik dat echt niet leuk vind Wat de Volkswagen er verder mee gaat doen zien we dan wel weer.

Gebruikersavatar
Patrick-Brand
Vagling liefhebber
Berichten: 385
Lid geworden op: vr 22 feb 2013, 22:59
Locatie: Drechtsteden

Re: Vandaag mijn HERBIE VW UP opgehaald

Bericht door Patrick-Brand » zo 25 aug 2013, 11:00

Ts, super leuke striping! Maar ik vind wel dat je je heel kinderachtig opstelt ;) Ik zou het juist een eer vinden als VW jouw concept gaat gebruiken! :roll:
En laten we eerlijk wezen, jij hebt het weer 'gejat' van Herbie :lol:
High Up! BlueM | 75pk | Light Silver metallic | Executive | VAG-instellingen | Up rijder sinds 15-03-2013
The Only Way Is Up!

Nils
Forum newbie
Berichten: 87
Lid geworden op: zo 16 dec 2012, 19:09

Re: Vandaag mijn HERBIE VW UP opgehaald

Bericht door Nils » zo 25 aug 2013, 11:07

Je bent idd de eerste die het in uitvoering brengt maar daarom zeker niet de eerste met het idee. Ik loop al even met het idee maar heb pas op in juli prijs opgevraagd om dit uit te voeren. Nadat ik een beetle met dezelfde striping op mijn ouders oprit zag staan. Wie er ook eerst mee was maakt op zich niet uit. Je zal zeker niet de laatste zijn denk ik. Ik vind het speciaal maar aangezien ik nog niet zeker ben hoelang ik mijn Up nog ga houden heb ik het zo maar gelaten en steek ik er dus ook niet teveel geld meer in.

Mamalou123
Forum newbie
Berichten: 31
Lid geworden op: vr 19 jul 2013, 22:22

Re: Vandaag mijn HERBIE VW UP opgehaald

Bericht door Mamalou123 » zo 25 aug 2013, 21:50

Ja, heb je wel gelijk in hoor Patrick, aan de ene kant een eer maar aan de andere kant wel jammer, ik hou van uniek zijn.
het leuke daarvan is bijvoorbeeld, toen ik mijn oude auto in ging ruilen een monteur gelijk naar de showroom kwam omdat hij mijn auto herkende en dat wilde ik nu ook weer. De oude was een gele Fiat Punto Cabrio die zie je ook niet zoveel rijden.

Gebruikersavatar
HeHo
Vagling liefhebber
Berichten: 232
Lid geworden op: di 09 jul 2013, 14:19

Re: Vandaag mijn HERBIE VW UP opgehaald

Bericht door HeHo » ma 26 aug 2013, 11:11

Ik vind het er wel leuk uitzien, maar uniek is het zeker niet. Sterker nog, in Zwolle rijdt exact dezelfde Up! met deze striping rond incl. zijkant. Daarnaast rijdt er ook nog een VW New Beetle met dezelfde striping rond. Deze zag ik toevallig op een braderie in Kampen.

En overigens op Ebay is deze striping te bestellen voor elke willekeurige auto. Dus ook met de zijkant striping, welke overigens uit de film Herbie Fully Loaded komt. Wellicht dat de VW dealer deze daar gewoon heeft besteld.

Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Vandaag mijn HERBIE VW UP opgehaald

Bericht door Tom Westendorp » ma 26 aug 2013, 14:12

Mamalou123 schreef:Ja, heb je wel gelijk in hoor Patrick, aan de ene kant een eer maar aan de andere kant wel jammer, ik hou van uniek zijn.
het leuke daarvan is bijvoorbeeld, toen ik mijn oude auto in ging ruilen een monteur gelijk naar de showroom kwam omdat hij mijn auto herkende en dat wilde ik nu ook weer. De oude was een gele Fiat Punto Cabrio die zie je ook niet zoveel rijden.
Als je het uniek wil houden is een striping op basis van een Volkswagen en televisie icoon natuurlijk niet de meest handige keuze. ;)

Als je echt een uniek, haast niet te kopiëren auto wil zul je het meer moeten zoeken in de hoek van de aparte wielen en extreme onderstellen.
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

Gebruikersavatar
Hurby-up
Forum newbie
Berichten: 3
Lid geworden op: wo 17 apr 2013, 14:26

Re: Vandaag mijn HERBIE VW UP opgehaald

Bericht door Hurby-up » wo 28 aug 2013, 19:45

goede avond,

helaas moet ik je teleur stellen, ik heb mijn high up! al maanden bestickert met hurbie striping!


sorry

Afbeelding

Plaats reactie