250€ terug van dealer ivm deuken/bobbels achterklep
250€ terug van dealer ivm deuken/bobbels achterklep
ik heb de dealer mede gedeeld dat ik niet akkoord ga met de gedeukte achter klep
hebben ze allemaal vertelde de dealer mij, en is product eigenschap
was ik het niet mee eens ,ik vind het meer een productie fout,, mede omdat er meer merken rijden met glazen achter klep en dit euvel niet hebben
via pon ,en dealer 250€ voor de achterklep terug gekregen
hebben ze allemaal vertelde de dealer mij, en is product eigenschap
was ik het niet mee eens ,ik vind het meer een productie fout,, mede omdat er meer merken rijden met glazen achter klep en dit euvel niet hebben
via pon ,en dealer 250€ voor de achterklep terug gekregen
- TwitNour
- Donateur member
- Contacteer:
Re: 250€ terug van dealer ivm deuken/bobbels achterklep
Hoe kwam de deuk erin dan?
Wl grappig dat je er geld voor terug krijgt je hebt em gekocht toen de klep al zo was.
Ik heb er gelukkig geen last can met mijn citigo
Ik heb er gelukkig geen last can met mijn citigo
Skoda Citigo - Tornado red | Retrofit xenon | Monte Carlo grill - splitter - diffuser | Custom emblemen | zwart dak | Spoiler | Helix sub en speakerupgrade |
ja dit was al bij afleveren
maar verkoper vertelde dat elke Up het heeft
maar verkoper vertelde dat elke Up het heeft
Verkopers en kletspraat..... maar fijn dat je 250,-- retour hebt gehad. Alhoewel als het bij mij was geweest er een nieuwe was ingekomen op kosten dealer/ pon.
Skoda Citigo Artic 60pk -Spring Green-14" stalen velgen+Avalone wieldoppen-PIAA H-724 verlichting + Bosch Plus90 dimlicht-move&fun-high up versnellingspook + handrem-chroom spiegels + deurcovers-ceramic onderdashboard + middenconsole-armsteun-CC
- Psycho_Mantis
- Vagling liefhebber
250 euro terug en je zit nog steeds met het probleem.
In dit geval is het voor hun lekker goedkoop en zijn ze van hun zeurende klant af.
Goed opgelost hoor... Ik zou een nieuwe achterklep eisen. Als het een eigenschap was had mijn up het ook, en mijn achterklep ziet er perfect uit.
In dit geval is het voor hun lekker goedkoop en zijn ze van hun zeurende klant af.
Goed opgelost hoor... Ik zou een nieuwe achterklep eisen. Als het een eigenschap was had mijn up het ook, en mijn achterklep ziet er perfect uit.
kijk maar eens goed,onder bepaalde hoek zie je echt wel bobbels ,maar ja ieder zijn eigen oplossing he ,ik geld / jullie 2 nieuwe achter klep.
nieuwe achter klep komt er bij mij ook in ,alleen 1 van de andere 2
nieuwe achter klep komt er bij mij ook in ,alleen 1 van de andere 2
- Bhuddymahn
- Donateur member
Haha grappig dat je er geld voor hebt gekregen, wij hebben er ook last van net als iedere up die ik tot nu toe heb gezien. Je moet ook goed kijken hoor, vooral onderaan zitten er bobbels in de folie.
|High Up!
Dark Silver|5 drs|60PK|Executive & Drive|M&M|Middenarmsteun|VAGcom|K&N filter|SX4 antenne
Ring Ultima dimlicht|Super white mistlicht|Chrome knipperlichten|White dagrijverlichting|LED kentekenverl.
|Peugeot 206 Roland Garros
Dark Silver|5 drs|60PK|Executive & Drive|M&M|Middenarmsteun|VAGcom|K&N filter|SX4 antenne
Ring Ultima dimlicht|Super white mistlicht|Chrome knipperlichten|White dagrijverlichting|LED kentekenverl.
Wordt het dan een upgo of een upmii?
Skoda Citigo Artic 60pk -Spring Green-14" stalen velgen+Avalone wieldoppen-PIAA H-724 verlichting + Bosch Plus90 dimlicht-move&fun-high up versnellingspook + handrem-chroom spiegels + deurcovers-ceramic onderdashboard + middenconsole-armsteun-CC
Misschien ben jij de uitzondering. Ik zie het op heel veel up's, de mijne heeft het ook.Psycho_Mantis schreef:Als het een eigenschap was had mijn up het ook, en mijn achterklep ziet er perfect uit.
High up 75pk, 5-deurs, bluemotion, light silver, drive pakket, executive pakket, sportonderstel met "Classic" velgen
Bhuddymahn schreef:Haha grappig dat je er geld voor hebt gekregen, wij hebben er ook last van net als iedere up die ik tot nu toe heb gezien. Je moet ook goed kijken hoor, vooral onderaan zitten er bobbels in de folie.
Folie?? Is gewoon glas hoor...
UP! HIGH 75 PK Executive pakket Tornadorood en Classic 16 inch Zilver Also: Alfa Giulia, BMW 325 Ci cabrio, New Mini 2014
Gaat dit nu over de binnen of buitenzijde van de achterklep?
High UP! | 60 PK | Bluemotion | 3-deurs | Deep black pearl | M&M | Led dagrij | Nightbreakers mist/dimlicht | W8 Verlichting | Vagcom | Armsteun | Getinte ramen |Executive | Drive | Dynamic "Triangle" | Eibach Verlaging |
- Bhuddymahn
- Donateur member
Buitenzijde. Onderaan de klep zie je bobbels zitten.
@@lgra: het is de folie. Het glas zelf is glad, echter zit er zwart folie tegenaan geplakt wat bobbelt. Dus niet het glas zelf.
@@lgra: het is de folie. Het glas zelf is glad, echter zit er zwart folie tegenaan geplakt wat bobbelt. Dus niet het glas zelf.
|High Up!
Nee hoor. Glas met zwarte coating ad binnenzijde. tis echt het glas zelf wat tijdens het productieproces kennelijk niet goed behandeld wordt.Bhuddymahn schreef:Buitenzijde. Onderaan de klep zie je bobbels zitten.
Ik heb nog geen Up gezien die de oneffenheden linksonder bij de achterklep niet had. Het valt echter alleen op bij een bepaalde lichtinval.
UP! HIGH 75 PK Executive pakket Tornadorood en Classic 16 inch Zilver Also: Alfa Giulia, BMW 325 Ci cabrio, New Mini 2014
@inge het word een upmii enk ik
ja het zit aan de buitenkant van de klep
klopt inderdaad ,bij bepaalde lichtinval zie je het heel duidelijk,en bij mijn klep voel je het zelfs
ja het zit aan de buitenkant van de klep
klopt inderdaad ,bij bepaalde lichtinval zie je het heel duidelijk,en bij mijn klep voel je het zelfs
ik denk dat het glas op het frame gekit is ,en dit proces is dus niet goed, zodoende dat ik een andere van een mii of citygo er in ga zetten
Ach, hier op de zaak hebben wij 72 ups rijden.
Momenteel staat er 1 voor de deur, een poolauto, afgelopen december geleverd, deze heeft dit euvel ook!
Momenteel staat er 1 voor de deur, een poolauto, afgelopen december geleverd, deze heeft dit euvel ook!
Een noord- of een zuidpool?Dixon schreef:Ach, hier op de zaak hebben wij 72 ups rijden.
High Up! ~ 60 PK ~ BMT ~ 2 deurs ~ Candy White ~ Executive pakket ~ Maps & More ~ reservewiel
SilverVision knipperlichten ^ LED kentekenverlichting ^ White Up! spiegelkappen ^ Polo 6R antenne ^ VAGCOM ^ Up! sleutelcover ^ Up! stuurlogo
SilverVision knipperlichten ^ LED kentekenverlichting ^ White Up! spiegelkappen ^ Polo 6R antenne ^ VAGCOM ^ Up! sleutelcover ^ Up! stuurlogo
Ben beneiuwd nar de upmii uitvoering - plaats je een foto na de gender wisseling.
Als je de achterklep van de Mii wil gebruiken, moet je ook de achterlichten van de Mii gebruiken. Deze wijken (volgens mij) af van de Up!/Go. En zet dan ook de achterbumper van de Mii erop, zijn de mensen helemaal in de war als je ze inhaalt of als je ingehaald wordt
High Up! ~ 60 PK ~ BMT ~ 2 deurs ~ Candy White ~ Executive pakket ~ Maps & More ~ reservewiel