Hoi weet iemand of je die Aluminium deurhendels los kan kopen, dus de hendel waar je binnen aan trekt om je portier te openen.
Ik heb een citigo en daar zitten zwarte in, bij de UP zie je ze vaker in aluminium kleur. maar ik wil ze dus ook in mijn Citigo
Gaarne info waar te bestellen en de prijs uiteraard...
dank alvast
binnen deurhendels
binnen deurhendels
Skoda CitiGO Tour
Re: binnen deurhendels
Ik heb ook al eens gekeken maar kon ze zo niet vinden
Skoda Citigo - Tornado red | Retrofit xenon | Monte Carlo grill - splitter - diffuser | Custom emblemen | zwart dak | Spoiler | Helix sub en speakerupgrade |
Informeer bij de dealer voor een los hendeltje. Maar een makkelijkere oplossing is om bij BM Onderdelenshop een compleet deurpaneel te kopen voor € 35,00. Die van een Up! past gewoon 1 op 1 op een Citigo.VinceP schreef:Hoi weet iemand of je die Aluminium deurhendels los kan kopen, dus de hendel waar je binnen aan trekt om je portier te openen.
Ik heb een citigo en daar zitten zwarte in, bij de UP zie je ze vaker in aluminium kleur. maar ik wil ze dus ook in mijn Citigo
Gaarne info waar te bestellen en de prijs uiteraard...
dank alvast
Naar verhouding is dit voordeliger.
- Thijsvdvl
- Donateur member
- Contacteer:
De binnengreep is helaas niet los te bestellen, alleen icm het deurpaneel. Compleet deurpaneel nieuw kost ongeveer 80 euro.