Bijna binnen!
Bijna binnen!
Hallo, mijn naam is Martijn en heb afgelopen zaterdag te horen gekregen dat mijn High Up! aangekomen is bij de dealer.
Donderdag kan ik hem ophalen. Kan niet wachten. Daar hebben er meer last van geloof ik als ik het forum zo lees.
Ik heb een zwarte High Up! 60pk met het Executive pakket en een reserve wiel besteld.
Op dit moment rij ik een seat cordoba uit 1997. De Up! wordt mijn eerste nieuwe auto.
Donderdag kan ik hem ophalen. Kan niet wachten. Daar hebben er meer last van geloof ik als ik het forum zo lees.
Ik heb een zwarte High Up! 60pk met het Executive pakket en een reserve wiel besteld.
Op dit moment rij ik een seat cordoba uit 1997. De Up! wordt mijn eerste nieuwe auto.
- High-up!
- Vagling liefhebber
Re: Bijna binnen!
Welkom! Gefeliciteerd! Wil je wat foto's plaatsen zodra je m hebt?
||High-up! | Candy White | Executive Pakket | Drive Pakket | Maps & More | 75PK ||
Ja zal ik zeker doen. Vind het zelf ook leuk om de foto's op het forum te bekijken.
Word een mooie dag voor je donderdag, Martijn !! nog 2 nachtjes !
Volkswagen Polo 6C 1.8 GTI 2015
Nissan Pixo Look 1.0 2012 Scuderia
zeg maar JP !
Nissan Pixo Look 1.0 2012 Scuderia
zeg maar JP !
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Welkom! Succes met wachten.
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
Welkom
Nog maar 1 nachtje!!! Heel veel plezier morgen! Wij wachten nog wel heel even heel lang.
Sinds maandag 25 juni 2012 super trotse eigenaar van een rode move UP! BM, all weather banden van Goodyear, Maps & more, ex pakket.
Rode Up is verkocht, nu heb ik een blauwe high Up met classic velgen en een Panorama dak en de opties Vd rode Up!
Rode Up is verkocht, nu heb ik een blauwe high Up met classic velgen en een Panorama dak en de opties Vd rode Up!
Welkom hier !!! En veel succes alvast donderdag, enne........we willen natuurlijk wel ff fotoos zien he
High Up,5 deurs, navi,cruisecontrol,airco,alle ramen getint,dubbel uitlaatstuk,Dezent TX velgen met 195 brede banden,,LEDdrl,zwart embleem,coming home,bochtverl,en andere aanpassingen
Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350
Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350
Hoi
Eindelijk,a.s woensdag kan ik hem op komen halen " onze" UP een week eerder dan de bedoeling was.
Grt Piet48
High Up BlueMotion Techn Hatchback 55kw/75pk Deep black pearl met reservewiel +krik en Drive pakket alsmede
Up/Black pakket
Eindelijk,a.s woensdag kan ik hem op komen halen " onze" UP een week eerder dan de bedoeling was.
Grt Piet48
High Up BlueMotion Techn Hatchback 55kw/75pk Deep black pearl met reservewiel +krik en Drive pakket alsmede
Up/Black pakket
High Up 75pk BlueMotion Techn. Up! Black pakket Drve pakket res.wiel
macbay schreef:Hallo, mijn naam is Martijn en heb afgelopen zaterdag te horen gekregen dat mijn High Up! aangekomen is bij de dealer.
Hi,
Veel plezier morgen en veilige kilometers toegewenst
Bryan
Zo de eerste kilometers zitten erop! Wat een vooruitgang. Heerlijk gewoon.
Heb in 'Mijn auto' al een paar foto's gezet. Er gaan er zeker nog meer komen. Heb daar vandaag helaas geen tijd voor gehad.
Morgen komen er meer.
Heb in 'Mijn auto' al een paar foto's gezet. Er gaan er zeker nog meer komen. Heb daar vandaag helaas geen tijd voor gehad.
Morgen komen er meer.
veel plezier met de UP en veilige kilometers
move-up dark silver drivers pakket en winter pakket getinte ramen carbon op bumper en spiegels