Hoewel ik mij zeker niet geroepen voel om op alles te reageren wil ik hier wel even op ingaan:@@lgra schreef:Ik was nog niet klaar met mijn reactie.
Het is heel eenvoudig. Er is vraag naar een afgesloten gedeelte en dan wordt er aan dat verzoek voldaan. Er zijn mensen die best een paar euro overhebben voor extra mogelijkheden, extra kortingen en een stukje sponsoring. Jouw visie en de mijne verschillen dat maakt niets uit we leven immers in een vrij land. Als je besluit het forum niet langer te bezoeken dan vind ik dat jammer maar ik kan niemand verplichten om het forum te blijven bezoeken en bijdrages te blijven leveren. Vanaf dag één is het mij duidelijk geworden dat ik het niet iedereen naar de zin kan maken. Dat is dan ook niet mijn intrinsieke doel het doel is om een zo leuk, groot en sterk forum neer te zetten. Sterker nog het is zo dat bij alle aanbiedingen vermeld zal worden wat de prijs voor forum members is en wat de prijs is voor premium members dus een stiekem achteraf hoekje wordt het helemaal niet. Het forum is zo transparant mogelijk. Alleen de zaken die in het premium gedeelte geschreven worden zijn alleen toegankelijk voor premium leden.