Er werdt op het forum gesproken over Scanguage.
Maar omdat ikzelf al langere tijd torgue gebruik heb ik een kleine impressie gemaakt.
Ik heb torgue op een tablet va 10 inch, maar beter voor in de auto is 7 inch.
Een telefoon lijkt mij hiervoor te klein.
de tablet is via bleutooth verbonden met een obd 2 stekker, en kan gewoon in de auto blijven zitten als je 'm niet gebruikt( ik doe dit overgens niet)
via youtube zijn diverse filmpjes te zien,, maar dit is mijn filmpje.
Omdat ik in de garage stond laat dit filmpje niet alles zien, zoals de gps e.d.
(en nee....de auto stond niet op een helling.....ik moet nog wat instellingen veranderen)
Nu nog iets maken zodat ook de tablet een mooie steun heeft.
Torgue 1.8 vs scanguage 2
Torgue 1.8 vs scanguage 2
Laatst gewijzigd door UPyouGO op za 31 mei 2014, 15:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Cross Up! Full Option!
Chip'd and dangerous!!!
Weinig meer aan doen....
Chip'd and dangerous!!!
Weinig meer aan doen....
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Re: Torgue 1.8 vs scanguage 2
Ik heb het filmpje even werkend gemaakt.
Bedankt voor je filmpje! Gaaf!
Bedankt voor je filmpje! Gaaf!
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
Oke Thx.......speciaal voor jouw even een topic gemaakt...hahaha....kun je ook aan de knutsel...
Ps een kleine wijziging doorgevoerd...(doet ie het nu nog)
Cross Up! Full Option!
Chip'd and dangerous!!!
Weinig meer aan doen....
Chip'd and dangerous!!!
Weinig meer aan doen....
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Nee maar nu wel weer.UPyouGO schreef:Oke Thx.......speciaal voor jouw even een topic gemaakt...hahaha....kun je ook aan de knutsel...
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
Leuk met Torque is de map functie. Je zet het ding aan en gaat rijden. Torque houdt via GPS bij waar je allemaal langs rijdt.
Na afloop kan je dan je hele toerrit zien op een map en de gegevens exporteren in Earth kml-formaat.
In Torque zelf kan je een gemeten parameter afzetten op de map. Bijvoorbeeld de boord spanning. Kan je zien, dat de Up, Mii, Citigo direct na de koude start een tijdje voluit laad en daarna alleen bij afremmen op de motor.
Very cool. Alle kleine beetjes helpen om het wagentje zuinig te maken.
Na afloop kan je dan je hele toerrit zien op een map en de gegevens exporteren in Earth kml-formaat.
In Torque zelf kan je een gemeten parameter afzetten op de map. Bijvoorbeeld de boord spanning. Kan je zien, dat de Up, Mii, Citigo direct na de koude start een tijdje voluit laad en daarna alleen bij afremmen op de motor.
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Noem mij een enorme nerd maar dat soort informatie vind ik dus echt helemaal te gek!Touchwood schreef:Leuk met Torque is de map functie. Je zet het ding aan en gaat rijden. Torque houdt via GPS bij waar je allemaal langs rijdt.
Iets om mee te nemen op weg naar de Noordkaap en/of Gibraltar.
Of tijdens je avonturen op de Nurburgring. ;--)
Of tijdens je avonturen op de Nurburgring. ;--)