Lende steun in VW UP

Bespreek hier alles omtrent de binnenkant van de VW up!
docdavid
Forum newbie
Berichten: 3
Lid geworden op: di 01 jul 2014, 09:55

Lende steun in VW UP

Bericht door docdavid » vr 15 aug 2014, 08:16

Hallo Ik ben zeer tvreden met de UP.
Een punt kan nog verbeterd worden. Een goede lendesteun.
In mijn prius heb ik een defa lendesteun hangen maar dat kan alleen als de hoofdsteun open is, de Up heeft dat niet
Het mooiste zou een inbouw lende steun zijn.
Iemand ervaringen hiermee?

Groeten
Docdavid

Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Lende steun in VW UP

Bericht door Tom Westendorp » vr 15 aug 2014, 08:28

Ik denk dat zoiets lastig wordt. Dan kom je al snel uit bij een compleet andere stoel.
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

docdavid
Forum newbie
Berichten: 3
Lid geworden op: di 01 jul 2014, 09:55

Re: Lende steun in VW UP

Bericht door docdavid » vr 15 aug 2014, 08:54

er zijn opblaasbare inbouw kussen die in bestaande stoelen kunnen worden geplaatst maar dan moet de stoel wel open kunnen. Heeft iemand de bekleding van de stoel wel eens losgehaald?

blackup2013
Forum newbie
Berichten: 35
Lid geworden op: do 10 jul 2014, 07:25

Re: Lende steun in VW UP

Bericht door blackup2013 » za 16 aug 2014, 16:18

docdavid schreef:er zijn opblaasbare inbouw kussen die in bestaande stoelen kunnen worden geplaatst maar dan moet de stoel wel open kunnen. Heeft iemand de bekleding van de stoel wel eens losgehaald?
En als je deze loshaalt sluit het nooit meer mooi aan. Zonde als je dat doet......

Gebruikersavatar
Bobmii
Vagling liefhebber
Berichten: 187
Lid geworden op: ma 21 apr 2014, 14:50

Re: Lende steun in VW UP

Bericht door Bobmii » ma 18 aug 2014, 20:31

Beste docdavid,

Dit is helemaal geen probleem. Neem maar eens contact op met alba automotive in Amsterdam. Deze kunnen dat perfect voor je regelen. Netjes ingebouwd en zie je niets meer van.

Zelf heb ik hier mijn (eco) lederen interieur laten inbouwen inclusief stoelverwarming en tot op heden nog erg tevreden hiermee :D
Seat Mii style chic 60pk - candy white - VAGcom instellingen - W8 verlichting - lederen bekleding - drive pakket - extra getinte ramen rondom - LED achter lichten.

Plaats reactie