gemiddeld verbruik hoe te bekijken?
gemiddeld verbruik hoe te bekijken?
Hallo,
Mischien dom vraagje maar kan je het gemiddeld verbruik ook zien zonder de maps and more? dus bij de dagteller ik krijg het niet voor elkaar
Mischien dom vraagje maar kan je het gemiddeld verbruik ook zien zonder de maps and more? dus bij de dagteller ik krijg het niet voor elkaar
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Re: gemiddeld verbruik hoe te bekijken?
Heb je wel een boordcomputer?
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
bedoel je dat navigon schermpje? zo ja die heb ik niet wel de aansluiting.
Nee boordcomputer zit in je instrumentenpaneel. Als je deze hebt zit er aan de zijkant van de ruitenwisser hendel (rechtse) 2knopjes. In principe is het zo als je cruisecontrol hebt heb je vrijwel altijd ook boordcomputer, heb je geen cruise dan heb je ook geen boordcomputer.
| High Up! | Blue | Blue Dashpad | Dynamic Triangle pakket (Zwarte hemel, Triangle velgen, Ramen 65% getint) | Drive pakket (Cruise Control, Boordcomputer, Parkeersensoren) | Maps&More | Fender soundsystem |
- Vinniepilon
- Donateur member
Tom bedoeld of de auto zelf beschikt over de optie boordcomputer?seamii schreef:bedoel je dat navigon schermpje? zo ja die heb ik niet wel de aansluiting.
VW Passat 2.0TDI
BMW R1100GS
BMW R1100GS
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Inderdaad!Vinniepilon schreef:Tom bedoeld of de auto zelf beschikt over de optie boordcomputer?seamii schreef:bedoel je dat navigon schermpje? zo ja die heb ik niet wel de aansluiting.
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
Aha ik heb geen cc dus dan weet ik genoeg.
Moet maar is gaan kijken of ik ergens goedkoop een navigon kan regelen.
Iniedergeval bedankt
Moet maar is gaan kijken of ik ergens goedkoop een navigon kan regelen.
Iniedergeval bedankt
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Cruise control inbouwen kan ook door Vagtechniek!
Misschien iets voor later en ik weet niet hoe dat gaat met fabrieksgarantie van de auto.
Dat zal geen problemen opleveren hoor. Vagtechniek gebruikt originele delen.
| High Up! | Blue | Blue Dashpad | Dynamic Triangle pakket (Zwarte hemel, Triangle velgen, Ramen 65% getint) | Drive pakket (Cruise Control, Boordcomputer, Parkeersensoren) | Maps&More | Fender soundsystem |