Ik begrijp de bedoelingen volledig, als ik alles zo terug lees.Hallo,
Ik zit dan toevallig ook bij de Up`erClass. Maar mijn auto is ook totaal niet verlaagd o.i.d Hij staat op standaard hoogte, naja de 15mm die hij standaard is verlaagd doordat ik de CLASSIC UP onder mijn kont heb. Maar het is gewoon de lol en de bedoeling om als UP-Forum ons te onderscheiden. En wij vonden het dan leuk om een eigen groep op te richten met de naam Up'perClass.. Zoals deze ook bestaat bij bijv: Volksdriver, VAGForce, en welke vrienden groep heb je wel niet meer? TwentseVWvrienden ga zo maar door:):)
Dus het is totaal niet de bedoeling om ons te onderschijden van JULLIE als UP rijders, maar de rest van de VAG groep zeg maar.
Dus het is dan volgens mij juist de bedoeling dat: Jullie ook lid kunnen worden, en aansluiten en TROTS zijn om de gewelldige UP te willen en mogen RIJDEN!!!! ik ben daar trots op!
en overal heb je oprichters en evt members, maar ik zie totaal geen verschil tussen 1 ieder. We vinden de UP allemaal gewelldig anders rijden wij deze niet toch?
Dus het heeft niks te maken met het verlagen of extreem tunen van de auto, het is gewoon de liefhebberij van de UP!
Klinkt het ook een beetje aanvallend, dat is niet de bedoeling.
Maar wat ik dan niet begrijp, waarom zoiets word bedacht.
Omdat, zoals jezelf al zegt het up-forum staat voor de liefhebberij.
Dus waarom iets oprichten wat al bestaat.
Vooral als jullie je niet willen onderscheiden van de rest.
In mijn visie moet je dan niet nog een club oprichten.
Maargoed, ik houd niemand tegen.