Verder op de rekening:
Oliefilter, Luchtfilter, Brandstoffilter, Bougie's, 3.4L olie 5w40, Remvloeistof, Ruitensproeiervloeistof, Kleinmateriaal, Milieutoeslag, 2,5 uur arbeidsloon.
Op naar de 75k
![Smile :)](./images/smilies/icon/smile.gif)
Petrolhead Tom schreef:In het verleden bewaarde ik altijd alle aankoopbonnen van de onderdelen. Dat zegt mij meer dan een stempel in een boekje.Joch3m schreef:Het liefst doe ik de onderhoudsbeurten gewoon zelf, heb alle apparatuur in huis. Enig idee hoe ik dan toch aan het stempeltje in het boekje kom?
lupocor schreef:lijkt mij redelijk normaal.
apk denk 50 euro oliewissel 100 euro,filters 40 euro,cleaner 20 euro
en dan nog algehele controlle(grote beurt).
oke zal me wel vergissen met mijn diesel.Guy schreef:lupocor schreef:lijkt mij redelijk normaal.
apk denk 50 euro oliewissel 100 euro,filters 40 euro,cleaner 20 euro
en dan nog algehele controlle(grote beurt).
een beetje autobedrijf doet de apk gratis bij een grote beurt. en €50 voor een apk?
Als je lid wordt ( gratis) van Volkswagen inclusief heb je de apk gratis bij een grote onderhoudsbeurt, gratis airco check, gratis zomer en winter check, gratis mobiliteit service. En zijn er allerlei acties via mijnvolkswagen.nlRickkert schreef:APK kost bij de dealer 25 euro, welke bestaat uit 21,15 voor de APK en 3,85 afmeldkosten.
Bij groot onderhoud betaalt men alleen de afmeldkosten.
vw-jan schreef:Ik zou het ook lekker zelf doen, bespaart je inderdaad een hoop geld, of als je het niet zelf kan, heb je misschien wel een handige vriend of kennis die kan helpen. Ik haal mijn onderdelen en motorolie enzo meestal op deze site: http://auto-onderdelen.mister-auto.nl/fl/motorolie_lg3224/ en vervang ze dan zelf. vindt mijn portemonnee in ieder geval erg leuk.
Ik hou daar wel van, op de een of andere manier werkt het klussen aan mn auto ontspannend.JoVe schreef:En dan lekker op straat onder de auto met een afwasteiltje je olie verversen.