UP black xenon
Re: UP black xenon
Leuke updates!
Inmiddels ook de pedalen van de audi tt gemonteerd
Black UP 60 -> 75pk / xenon retrofit / 17'' /
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Plaatjes?!
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
Zo het stuur, pook en handrem met rood stiksel zitten erin. Als je goed op de foto kijkt zie je dat ik ook meteen de matten met het rode stiksel genomen heb. Op het stuur oogt het stiksel meer oranje, ik vind het interieur nu mooi compleet!
Helaas kon door persoonlijke omstandigheden van H.E.S de afspraak niet doorgaan.
Helaas kon door persoonlijke omstandigheden van H.E.S de afspraak niet doorgaan.
- Bijlagen
-
- IMG_6072.JPG (108.56 KiB) 9671 keer bekeken
Top man. Mooi compleet plaatje!
Seat Mii 2016# SportConnect# 60pk# CandyWhite# 5-deurs# panoramisch schuifdak# 15" Ania# Seat Soundsystem# Seat Armsteun# LED upgrade+X-tremevision#
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Schitterend geworden!
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
Je stond op de Facebook pagina van B&M zag ik. Zijn dat leren hoezen of opnieuw bekleed?JuuL schreef:Zo het stuur, pook en handrem met rood stiksel zitten erin. Als je goed op de foto kijkt zie je dat ik ook meteen de matten met het rode stiksel genomen heb. Op het stuur oogt het stiksel meer oranje, ik vind het interieur nu mooi compleet!
Ja ik had het ook gezien! Zijn opnieuw bekleed via dealer geregeld.arnout84 schreef:Je stond op de Facebook pagina van B&M zag ik. Zijn dat leren hoezen of opnieuw bekleed?JuuL schreef:Zo het stuur, pook en handrem met rood stiksel zitten erin. Als je goed op de foto kijkt zie je dat ik ook meteen de matten met het rode stiksel genomen heb. Op het stuur oogt het stiksel meer oranje, ik vind het interieur nu mooi compleet!
zaterdag 26-03 een afspraak voor de 75pk update !
Zo even een update: heel blij met m'n up, de 75pk update vind ik erg fijn en in combinatie met het openluchtfilter maakt het allemaal een stuk leuker om te rijden Nog steeds tevreden met de retrofit xenon, krijgt leuke reacties. Ondertussen mijn midden armsteun bij lin laten bekleden zodat het interieur helemaal af is.
Inmiddels zitten er weer een paar aanpassing aan te komen:
smoke knipperlichten
22-08 naar bm onderdelen voor originele inbouw van stoelverwarming
Zodra alles gedaan is zal ik een foto plaatsen.
Wat ik ook graag wil, als het mogelijk is, de achterlichten van de nieuwe up monteren.
Inmiddels zitten er weer een paar aanpassing aan te komen:
smoke knipperlichten
22-08 naar bm onderdelen voor originele inbouw van stoelverwarming
Zodra alles gedaan is zal ik een foto plaatsen.
Wat ik ook graag wil, als het mogelijk is, de achterlichten van de nieuwe up monteren.
- Bijlagen
-
- FullSizeRender (1).jpg (124.12 KiB) 7868 keer bekeken
Ziet er strak uit zo !!
"van hoog naar laag is een natuurlijke beweging"
VW UP! 1.0i 3drs - Deep Black Pearl - BBS RC323 - AP schroefset - K&N - Bi Xenon -
VW UP! 1.0i 3drs - Deep Black Pearl - BBS RC323 - AP schroefset - K&N - Bi Xenon -
ThnxOteeling schreef:Ziet er strak uit zo !!
zijknipperlichten zwart gemaakt, nu m'n achterlichten nog
- Bijlagen
-
- knipperlicht.jpg (128.27 KiB) 7570 keer bekeken
- damianw26
- Donateur member
- Contacteer:
Ontzettend mooie up, hele gave upgrades en schitterende velgen zeg!
Vw HighUp TSI 2018/Vagtechniek stage 1+ 140pk 250nm/Recaro sportster CS stoelen/Milltek resonated/AP schroefset -65mm/dumpvalve/...
mooi en luxe up, zit er echt gelikt uit .
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Gaaf!
Gedaan met folie? Of met plastidip?JuuL schreef:ThnxOteeling schreef:Ziet er strak uit zo !!
zijknipperlichten zwart gemaakt, nu m'n achterlichten nog
Ik heb mijn achterlichten met lichte smoke folie geplakt, net iets sportiever, maar had nog wel een tikkie donkerder gemogen haha.
Ik heb het met folie gedaan, had mijn achterlichten ook met deze tint gedaan stond heel gaaf alleen was de verlichting toch niet helemaal goed, heb het er weer afgehaald.
Folie te donker? Of wat was de reden dat het licht niet meer goed was?JuuL schreef:Ik heb het met folie gedaan, had mijn achterlichten ook met deze tint gedaan stond heel gaaf alleen was de verlichting toch niet helemaal goed, heb het er weer afgehaald.
Folie te donker helaas ben nog steeds opzoek naar een tint die net iets lichter is dan wat ik erop had zittenchekthem schreef:Folie te donker? Of wat was de reden dat het licht niet meer goed was?JuuL schreef:Ik heb het met folie gedaan, had mijn achterlichten ook met deze tint gedaan stond heel gaaf alleen was de verlichting toch niet helemaal goed, heb het er weer afgehaald.
- damianw26
- Donateur member
- Contacteer:
Hier ook al de projectie koplampen met xenon geïnstalleerd, heel mooi! ik twijfel om het zelf te doen gezien het eigenlijk wel erg moeilijk is om de standaard koplamp aan te passen.
Vw HighUp TSI 2018/Vagtechniek stage 1+ 140pk 250nm/Recaro sportster CS stoelen/Milltek resonated/AP schroefset -65mm/dumpvalve/...