Denk ook wel dat het die richting zal uitgaan... marketing-wise is dat geen slechte zetedwin blank schreef:@Gunspeed: Uitgesloten voor de TSI. Wellicht wel mogelijk bij een GTI uitvoering maar die staat volgens mij nog niet op de planning van VW.
Tot 110 pk (3 cilinder) hebben alle TSI's de MQ200 bak. (maximaal 200 Nm)
Voor tuning zou je dus een MQ250 bak (5 en 6 versnellingen) moeten hebben (maximaal 250 Nm)
Edwin
Nu even een 90pk TSI erin lepelen die ruimschoots voldoet als comfortabele, vlotte en zuinige upgrade en dan later (denk volgend jaar ofzo) een GT/GTI variant die dan meer op echte prestaties gericht zal zijn met meer uitgesproken techniek zoals een sportieve ophanging, remmen en dito versnellingsbak. Daar zal wel een prijskaartje aan vast hangen waardoor er natuurlijk geen grote aantallen verkocht zullen worden maar dat zal volgens mij niet hun eerste prioriteit zijn. Zo'n sportieve GT/GTI versie is natuurlijk in de eerste plaats een uithangbord voor de Up en heeft zeker een serieuze invloed op de verkoop van de mindere modellen. Met andere wagens is dat net zo, een topmodel doet de consument dromen en dat is de bedoeling volgens mij