Hallo,
Even voorstellen,
Lucas uit Groningen, na 6,5 jaar in een ibiza te hebben rongereden een mooie witte mii aangeschaft, bijna alles er op en er aan, alleen zelf nog even een dubbele kofferbakbodem van de sloop gehaald en gemonteerd en de reparatiekit vervangen door een reservewiel.
Tevens deed de 12V aansluiting het niet, bleek dit helemaal niet aangesloten te zijn, de plug lag er gewoon onder... is dit een bekend fenomeen?
groet,
LG
Hallo
Re: Hallo
Hallo Lucas,
ik ben zelfs nieuw op dit forum maar zo als anderen dit ook gedaan hebben bij mij zeg ik 'welcome'.
Veel plezier bij het lezen van de groote aantaal berichten en aanbiedingen die jij kan vinden.
Echt een aanrader dit forum en je leert ook nog iets .
ik ben zelfs nieuw op dit forum maar zo als anderen dit ook gedaan hebben bij mij zeg ik 'welcome'.
Veel plezier bij het lezen van de groote aantaal berichten en aanbiedingen die jij kan vinden.
Echt een aanrader dit forum en je leert ook nog iets .
Say it with Yazz - Hold on, the only way is Up ...!
- TwitNour
- Donateur member
- Contacteer:
Welkom. Over de 12v aansluiting kan ik zeggen dat ik het voor het eerst hoor, ook hier op het forum. Maar ik heb ook niet alles 100% gelezen dus misschien dat iemand anders hier nog wat anders over heeft te zeggen. In ieder geval mooi dat het is opgelost. Kan natuurlijk per ongeluk zijn gebeurd.
- damianw26
- Donateur member
- Contacteer:
Welkom, de overstap van ibiza naar mii zie je hier vaker, maar dan net andersom. Veel plezier op het forum!
Vw HighUp TSI 2018/Vagtechniek stage 1+ 140pk 250nm/Recaro sportster CS stoelen/Milltek resonated/AP schroefset -65mm/dumpvalve/...
Na m'n "zo mee want ik kom niet nog een keer langs dus er moet wat van de prijs af" actie heeft de Mii gisteravond de 4 jaarsbeurt gehad, tevens even de OBD aangepast, nu dus:
't Miitje kan er weer een jaar tegen
Nu nog de stikker en dubbele raambediening en hij is af
- Bochtverlichting op de mistlampen
Achterlichten aan samen met dagrijlicht
Parkeerlicht
Teardrop wiping wisser voorzijde
Spiegelverwarming via achterruitverwarmingschakelaar activeren
Verbruiksweergave aangepast naar kilometer per liter
't Miitje kan er weer een jaar tegen
Nu nog de stikker en dubbele raambediening en hij is af
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Mooie auto! Toffe wielen zijn dat.
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ