damianw26 schreef:Hehe eindelijk Maar staat goed, verbaasde me erover hoeveel de veren nog zijn nagezakt op mijn auto.
Klopt zakken altijd nog een paar mm na als je een stuk hebt gereden!
damianw26 schreef:Hehe eindelijk Maar staat goed, verbaasde me erover hoeveel de veren nog zijn nagezakt op mijn auto.
Persoonlijk vind ik het erg comfortabel, het is geen stuiterbal geworden en ligt mooi strak op de weg.Autheo schreef:En hoe staat het nu met het rijcomfort?
Klinkt goed! Veel plezier er mee!jaappie schreef:Persoonlijk vind ik het erg comfortabel, het is geen stuiterbal geworden en ligt mooi strak op de weg.Autheo schreef:En hoe staat het nu met het rijcomfort?
ja oogt ook heel anders met het zwarte dak/spiegels en met de verlaging heAutheo schreef:Als ik jou was zou ik je Avatar wijzigen met die laatste foto! Zoveel mooier!
Haha ja erg mooi! Komt uit een zwarte up lijkt erg veel op je oude interieur!damianw26 schreef:Inderdaad erg mooi! Vooral dat interieur, schitterend!!
jaappie schreef:ja oogt ook heel anders met het zwarte dak/spiegels en met de verlaging heAutheo schreef:Als ik jou was zou ik je Avatar wijzigen met die laatste foto! Zoveel mooier!
Nou dat betwijfel ik, heb nog helemaal geen reacties gehad. Zelfs geen bieding van €30 ofzodamianw26 schreef:Hahaha Als je gratis ophalen ervan maakt ben je er zo vanaf denk ik
Misschien adverteren als "super-aanbieding voor straffe rokers". Maar ja, er zijn steeds minder mensen die in de auto roken en zo gaten in de bekleding branden ...jaappie schreef:Nou dat betwijfel ik, heb nog helemaal geen reacties gehad. Zelfs geen bieding van €30 ofzodamianw26 schreef:Hahaha Als je gratis ophalen ervan maakt ben je er zo vanaf denk ik
Dankje Tom! Stelring gaat er aan de achterkant nog wel tussenuit zodat die achter nog net wat lager wordtPetrolhead Tom schreef:Erg mooi geworden Jaap!